Skoda calibry... chcelo by to nieco na jej sposob. Prva astra cupe po calibre sa este snazila, ale potom prisla uz len tato "nakupna taska".
Parametre su urcite skvele, ale... calibra mala svoje caro
Skoda calibry... chcelo by to nieco na jej sposob. Prva astra cupe po calibre sa este snazila, ale potom prisla uz len tato "nakupna taska".
Parametre su urcite skvele, ale... calibra mala svoje caro
ano, urcite je to rozumne. Hlavne predat technologiu, ktora sa pri deklarovanej uspore paliva a zvysenych nakladov na udrzbu nikdy nezaplati. Bravo...
Pri 6-8 valcoch ok, ale pri 4 valci?
tie absurdne prvky priplatkovej vybavy su az drze. 1600E za poloautomaticku klimu? Radio 400E?
To je co pre krista pri vozidle za 30k EUR???
mal som toyotu, 6 rokov, 115t km, jedina oprava za 30E - precistenie EGR ventila
A mala pekne calunenie a aj osvetlenie palubovky, sla v pohode 200km/h. Spolahlivost na 4 kolesach. Porovnavat ju s citroenom je fakt mimo misu. Moj kolega s P407 pozna servisnych technikov v peugeote po mene, ja nemusim...
ja som mal. Teraz ma to auto 4 roky, menene vstreky a po repase prevodovky. Moj ex sef mal rovnake, prevodovku menil celu, ked malo auto 2 roky a 2 mesiace. Terajsi kolega ho ma tiez. 4 rocne, menil 2 vstreky a ide si ho dat vytmelit, cele mu vrzga.
Passat je take hobby auto ;-)
Autor sa rozhodne nepomylil a vy ste s xenonmi zjavne nikdy nesli.
Odporucam vyskusat! Ja prave kupujem auto. Xenony patria uz medzi vybavu, ktorej sa nevzdam.
tohoto som sa zlakol :-) :"Na softwarovom vybavení spolupracovala Toyota aj s Microsoftom."
v M3 ma ten motor priemernu spotrebu 6.7, v M5 6.9. CX-5 bude vahou a odporom podobna tej M5, takze pod 6.9 nepojde.
Takze prosim bud navstivit ocneho, alebo ineho odborneho lekara.
Ten dvojvalec je rozhodne zaujimavy motor!
panenka skakava a kam sa furt stahujes, ze potrebujes denne 500l kufor?
Navyse rodina s 3 a viac detmi je v europe skor raritou. Teda ak neratame tych z chatrci, ale ti jazdia aj tak na zigulakoch. Priemer su 1-2 deti a to sa aj s 308 da zvladnut.
A na dovolenku dnes vacsinou letis. Ked ides autom, zoberies tolko, kolko sa ti zmesti. Ak nie, das truhlu. Kvoli tym 14 dnom v roku a 2 lyzovackam naozaj nepotrebujes velke auto.
fukany 2valec, to tu tusim este nebolo. Snad bude nejaky test od Vasa L.
Cakal som novy model Accordu. Mal prist uz v juni, ale po zemetraseni sa to nejako odklada :-(
ja davno hovorim, ze spotreba vozidla tejto triedy je sice potesujuci udaj, ale v celkovych nakladoch servisu, poistiek a spotrebaku priam zanedbatelny. Teda urcite je jedno, ci to bude jazdit za 4,5 alebo 6l.
Neviem kolko oleja ide do laguny, ale do 2.2d4d od toyoty ide 6.7l ;-) Takze sem, kedze je to 2.0 predpokladam takych 6l
no, ale nie je vzdy realne ocakavat navratnost investicie. Hlavne pre ludi, co nakupili byty v case cenovej spicky a teraz by ich radi predali. Bez straty to nepojde.
Taktiez nie vsetci si mozu dovolit dat byt do prenajmu namiesto predaja, lebo sa rozvadzaju, stavaju dom, alebo pre kopec dalsich dovodov, ked potrebuju cash.
ja urcite. Ak by som mal moznost si vybrat medzi dvojspojkou a HDM, tak jednoznacne HDM.
Komfort neporovnatelny. Ale ak by v hre bolo aj CVT, tak jednoznacne CVT (ale s retazou, ako v suzuki, alebo v subaru).
Par mojich postrehov k recenzii:
- vnutorny priestor s panoramatickou strechou je maly. Mam 195cm a citim som sa naozaj stiesnene na vysku za volantom, pritom som mal sedadlo uplne dole. Rezerva nad hlavou bola naozaj mala.
- vnutorne materialy pekne, navigacia pekna, akoze pocit vo vnutri auta bol naozaj prijemny, az na ten priestor nad hlavou.
- CENA! neviem kam mieria, ale i40 je cenou prestrelena. Za Mondeo v podobnej vybave zaplatim 28k EUR (s parkovacimi senzormi ;-) ), 4r zarukou, lepsim motorom (2.0D, 103kW) a overenejsou technikou.
Za top vybavu + automat pytaju za i40 34k EUR, co je viac ako za Mondeo, ktore je za 31k EUR a navyse ma 20kW z motora (120kW)
A to tu Lagunu ani nejdem spominat, lebo ta bude este lacnejsia. Za podobnu cenu je tu naozaj aj Avensis...
a co? Na nasej skole otehotnela mlada chemikarka so studentom zo 4. rocnika.
Pred tym este bolo par scen ako z Basic Instinkt, ked sedela na prednej lavici a prehadzovala nozku cez nozku ;-) Jeden sa chytil ;-)
Tesim sa na Mazdu6 s tym 2l benzinom a automatom. Komfort hdm prevodovky sa mi paci viac ako DSG variant.
v tej cene by bolo prijemne mat aspon adaptivny tempomat a LKAS. Je dost vysoko, ale zase top model, koza, navi...
Mne na nom vadili dve veci. Ta absencia odkladacich miest na drobnosti ako kluce, mobil, zuvacky, okuliare... proste veci, ktore su normalne v aute. To sa s tym nikto z managementu nepreviezol, nepozrel, nez to pustili von?
A druha vec su plasty v stredovom tuneli okolo saltpaky. Trosku na to zatlacite a prehybaju sa. Aspon plastovu mriezku pod to mohli dat ;-(
Motor ale vyzera fajn, vykonom porovnatelny s MB a BMW, ale spotrebou asi nie.
Tomuto nejako nechapem: "...vyšší počet prevodových stupňov s veľmi dlhým pomerom jednou z ciest ..."
Nema tam byt bud dlhy prevod, alebo velky pomer?
A ad variator: ano, bol by. Podla mna CVT je skvela technologia, ale v europe ju nemaju radi kvoli jej charakteru.
toto vyzera ako sprava pre policajtov. Pekne 2x, aby si zopakovali a nezabudli ;-)
Odporúčame