To fakt na 320km mam 2x stat a dobijat? S mojim v6 dieslom sa vratim do BA a este tyzden jazdim do prace
To fakt na 320km mam 2x stat a dobijat? S mojim v6 dieslom sa vratim do BA a este tyzden jazdim do prace
Oh, panovi sa zachcelo konspirovat a akurat nechutne klame.
Nahle umrtia boli vzdy. Kludne infarkt, porazka, embolia, zastava srdca...
O zdravotnom stave tych dvoch novinaroch vies holy johnson.
Kristepane, takto to dopadne, ked student humanitnych vied mudruje o fyzike.
"A keďže krútiaci moment sa rovná sile vynásobenej polomerom..."
Coooo? Sila na konci ramena sa rovna sucinu krutiaceho momentu a polomeru. Krutiaci moment sa rovna podielu sily a polomeru!
Prosim, uz nepiste do technickej sekcie.
no, on to myslel obrazne, ale na druhej strane, kupit 3i byt za cca 10 platov je nieco ako dostat...
Odpoviem za neho, toto auto urcite nie. Auto ma predpisanu vymenu oleja po 10t km, to znamena, ze bezny clovek je v servise 2-3x za rok. Nonsens. Problemom je priamy vstrek v kombinacii s rezimom prace motora, kde nespaleny benzin prechádza do oleja a riedi ho.
Cize napad dobry, prevedenie zle.
Absencia 6 valcov im urcite zvrati zle predaje
Vodici nie su lenivi, ale automaticke prevodovky su chladene olejom, ktory cirkuluje len v polohe D, alebo R. Vyradovenie do N hlavne v meste moze mat pre takuto prevodovku fatalne nasledky. Vynimkou su len DSG so suchymi spojkami, ale tych uz je docela malo, resp je to vyrazna mensina oproti olejom chladenym, ci uz DSG, alebo HDM
A co ten nepodarok dsg od vw? Clanok uplne bez informacnej hodnoty
Samozrejme, ze ano. Do modelov fusion/mondeo
Opat premiove auto za 60k+, 160kW kombinovany vykon, z toho 130kW benzinovy motor a .... top speed 180. Sorry, ale kto si to kupi? Preco maju tu utkvelu potrebu stale obmedzovat max rychlost? Tych 130kW by v pohode dalo 210-220.
Uz som sa zlakol, ze tam nebude ani 2.0 dizel. Cos a tyka benzinov, 169kW z 1.6T je odvazny vysledok hlavne, ked je to zakladny vykon 3.0 V6 tdi. Bal by som sa zivotnosti...
Ta cena je kapitola sama o sebe, ale tu vseobecne ustrelilo dekel vsetkym. Pred 5 rokmi som kupoval mondeo v tej dobe s vysokou vybavou (okrem koze a navi) za 32t v cenniku. Dnes je podobna kategoria vybavy (myslim maximalna - 1 stupen) za 38t, top vybavy tychto aut za 40-42t. A to je jedno, ci mondeo, passat, alebo tato 508. A potom placu, ze sa to nepredava.
Mondeo a passat aspon nieco odvezu. Maju nosnost okolo 670kg, ale nalozte do tejto 508 4 ludi na lyzovacku, ked to ma nosnost 450 kg. To Golf ma okolo 580kg.
Ak nic nezmenia, tak tato trieda zomrie, lebo ked mam naozaj za auto dat 42t, tak sa poobzeram po niecom inom a urcite nie po tejto 508, aj ked sa mi docela paci.
Ja som sa ho ani nepytal, videl som tu krabicu, co mu vysela na klucoch.
Ako som hovoril, napad fajn, prevedenie neprakticke
Samozrejme. Krabicka a riadny kluc.
Z fb stranky vam a diskusie:
Dobrý deň, my máme VAM v Škoda Kodiaq. Keď som to povedal u predajcu, bolo mi oznámené, že nám padá záruka na elektronické časti vozidla a to preto, že keď náhodou vyberiete kocku pri zapnutom zapalovani rozhádže sa elektronika v aute a stáva sa nepoužiteľné. Jedine tu vidím nevýhodu u VAM. Ináč spokojnosť
Neakceptuju. Staci pozriet komunikaciu vamosa na fb, kde sa mu ozvali mnohi majitelia, ktorí po montazi vamu stratili zaruku na elektroinštaláciu vo vozidle.
Tak ci tak, je to kravina. Ked som to videl u kolegu, tak by som sa vykaslal na to strkat hentaku krabicu niekam. Hlavne je to velke a neprakticke do vrecka. A k bezpecnosti... raz to nechas v servise a skopirujem ti tu krabicku len taky lusk do 15 min
jasne, nosit so sebou neprakticku krabicu velkosti SCART konektora. Akoze princip fajn, ale prevedenie sedlacke. Ked si uz mam vybrat, ci chcem bezklucovy pristup a potom hladat po vreckach odpornu krabicu a niekam ju zasuvat, tak to uz ostanem pri klasickom dialkovom a kontaktnom kluci. Nehovoriac o strate zaruky na casti auta po montazi tohoto paskvilu.
Treba mat poistku, najslepsie s GAPom na 4 roky a ked mi zlodej ukradne 3 rocne auto, este mu aj bonbonieru poslem.
Cely tento rebricek je pokriveny. Na tuv/stk idu obycajne vyservisovane auta. Majitelia premii maju viac penazi, obvykle viac dbaju na servis, maju obvykle viac aut a tym padom maju ich auta mensie najazdy km.
Vysledok rebricka je prinajmensom diskutabilny.
Ked 2.0d 170k nahradia 1.7 160k, to bude velky krok vpred. Je vidiet, ze europa nie je prioritou pre japonske automobilky
Vsetko fajn, ale vyplazit 65t a mat stale len 4 valec... to nejako nesedi...
Tiez som si to všimol. A ešte bezdrotove telefonovanie. No neviem, pevnu linku som v aute este nevidel.
Redaktor bude asi zo sekcie varime s pravdou :-D
Odporúčame