ale necakal snad nikto ine rozhodnutie, vsak?
A seria S105-135? 4/5 stupnove prevodovky? Bude nieco aj na tuto temu?
Potesilo by, s nimi som zacinal ;-)
Ved prave. Favorit ako taky bol na svoju dobu pokrokove auto. Ked ho preberali do Felicie, mohli nieco spravit s tou prednou napravou, lebo ta nedrzala stopu ani za svet. A v kombinacii s vtedajsimi pneu to bolo fakt zle...
??? a vies, ze chalan ma pravdu? Papierova spotreba naozaj vychadza na 7.8.
Subaru robi pekne auta... zvonka. Interier je hrozny. Zviezol som sa s Legacy. Fantasticky podvozok, motor... evidentne trocha slabsia spojka, ale hrozny interier. Tubus skupiny okolo rychlomera je este ok, ale stredovy panel dost zly a tlacidla vyhrievania sedadiel boli snad z traktora. V aute za 35t EUR cakam uz nieco ine. A pritom nie je treba vela, len trocha snahy.
auto s pontonovou karoseriou a s motorom pracujucim na baze nahodnych vybuchov ;-)
Mali sme ho v rodine. Popri Trabante. Velky vnutorny priestor, pohodlne. Taky tank z NDR.
jasne, smerodatne je vyhlasenie niekoho z e-shopu. Super.
Mimochodom, naozaj ma to zaujima, ze co ma spolocne nedostatok prirodneho kaucuku s tym syntetickym, ktory sa pouziva na vyrobu gum. Fakt neviem.
A teda ked uz, ked akoze nasi distributori objednali malo, snad ti v at, alebo hu budu mudrejsi.
zda sa, ze VW spustil velku PR ofenzivu. Len za posledne obdobie som zachytil, ako je novy Passat lacnejsi od stareho v style VW spustil cenovy utok. Deklarovany rozdiel 600E z 30k Eur su pritom len 2%.
Potom masirovanie v posledom AMR, ze ako 1.4tsi so 110kW je pre Sharan pohodova motorizacia, ale 1.6thp so 115kW pre Peugeot 508 je proste malo. Pritom rozdiel -2 sec pri 0-100 a 400kg vahy v prospech peugeotu. Motory maju rovnaky Nm, tusim 240.
A k clanku... Ked na jednom riadku passat zahrnajuci sedan aj variant, nebolo by len pre ilustraciu lepsie scitat golfa a jettu?
no, len nieco trocha s tou cenou by bolo treba spravit, lebo to atakuje premiovky A4/ BMW3/MB-C
Inac krasne auto... po 2.4i s automatom slintam uz 2 roky.
No, ked niekto nevie jazdit, nezachrani ho ani 4x4 v akomkolvek podani.
Staci vypnut ASR a z trochou rozumu sa z toho musia vyhrabat. Z 15cm snehu urcite, ale zase nesmu mat letne gumy ako mnohi fesaci, co si myslia, ze ked maju "velke" auto s 4x4, tak stacia letne gumy.
preco mam neodbytny pocit, ze titulok je silne bulvarny vzhladom na majitela tychto novin a jeho aktivity v tatrach?
3h lyzovacka na donovaloch za 21E hovori za vsetko. Nieco je v tomto systeme pokazene.
tak za 16 v tom vlek nebude, ale stale lepsie lyzovat v AT za 30E na den ako na Donovaloch za 21E za 3 hodiny na somarskej luke, lebo nova hola netaha.
toyota len odpocitava... ak sa okludnim, tak ten udaj zamrzne, pokial opat nebude "pravidvy"
Bude k dispozicii aj cela tabulka? Nie len prvych 10 miest?
Technicky a jazdnymi vlastnostami skvele auto, ale tie komfortne detaily su fakt zle... navyse za 33t EUR
Za tu cenu ponuknu ine automobilky komfortnejsie auto... Nehovorim, ze lepsie jazdnymi vlastnostami, ale na kazdodenny komfort lepsie.
To uz fakt je taky problem namontovat elektrochromaticke spatne zrkadlo a poriadne audio? Pri tej cene to spravi 500E rozdiel...
Pan Lipavsky,
dakujem za pohodove citanie a tesim sa na dalsie clanky. Konecne je tu novinar, ktory netrci zo zadnice koncernu a ma odlahceny styl. Vdaka!
Michal
rovnako minidisk od Sony a Betamax... aha, tiez od Sony ;-)
Musi to proste dozriet a musi na to byt hlavne content
Obavam sa, ze problemom slovenskych stredisk nie je chybajuca dialnica, ale chybajuca ochota personalu, predrazene a hlavne nekvalitne sluzby.
Ked si chcem zalyzovat, idem do Rakuska. Ked som na SK, tak len cakam, co zase bude, pretoze studnica skvelych napadov a neochoty je v nasich strediskach snad nevycerpatelna - od poplatku za neudrziavane parkovisko az po 2dc horucej vody so sackom caju za 2 eura.
Odporúčame