Lebo teraz chodi na pumpu tiez 20% aut naraz. Vnes trocha reality do svojej teorie
Lebo teraz chodi na pumpu tiez 20% aut naraz. Vnes trocha reality do svojej teorie
A plasty toho auta su vyrabane z kravskeho mocu?
Lebo to uz nie je Celica. Cupe 2+2 s nejakym kufrom. Takto je to velmi samoucelne a zase kto si kupi auto za 30k, ktore nema ani extra vykon a ani vyuzitelnost.
Bud nech tam daju aspon turbo k tomu stvorvalcu, alebo nech spravia aspon targu...
Poznam este jedno auto, ktoremu nesli stahovat zadne okna. Kamosova Skoda 105. A to bolo este v minulom tisicroci.
co je to za blbost?
Vsak tie motory su napriec koncernom. To chcu povedat, ze 110kW 2.0 diesel je problematicky v Golfe, ale OK, v Passate, Octavii a Audi? Kristepane, toto si niekto dovoli publikovat? Detto u ostatnych motoroch...
Jasne, ten isty motor je v skode, audi, seate a vw a problem ma len vw. Jasne, verime :-D
Ty co pleties aerodynamicky hluk do debaty o motoroch?
A zistujem, ze mame zazracnu astru, lebo ani ten olej nezere. Nebud smutny, vsak ty to vies lepsie.
Cau rozpravkar
ach jaj, ako ti to povedat, aby si to pochopil a nemusel som ti nadavat. No, nebudes velmi bystry, co ti poviem. Na tej astre sa menil jedine olej, filtre, rozvody a sviecky, celne okno a starter (to bola zvolavacka). Este musim vymenit stierace, lebo su hrozne, ale EGR tam nemenil nikto.
A ked si sa konecne vymackol, ze ktory dizel ti netrasie autom a vobec ho nepocujes, tak ti prezradim, ze mam ten isty motor a ta benzinova astra je teda sakra tichsia.
Ale nevadi, vsetko sa da liecit. Medikamentami, alebo terapiou. U teba by som ich rozhodne kombinoval.
co si tu na seminari?
ale ked nepocujes ten rozdiel, terba navstivit usneho. To by mohlo par veci vyriesit.
Kua, ty si mudry ako radio. Nerozumiem, ze este nie si prezidentom.
EGR na Vectru som pred 4 rokmi zhanal asi 3 mesiace, lebo problem zo zaciatku nebol taky akutny, mal som cas. Pod 500 som ju vtedy nezohnal. Mozno dnes je lacnejsi, nic to nemeni na tom, ze v dizli su hlavne aj sadze, ktore sa tam usadzuju. Nie len karbon.
Cuduj sa svete, mame este jednu Astru G 1.6 benzin, ktora ma 130k km a EGR sa tam este nikto nemusel ani dotykat.
Prestan uz trepat nezmysly
ken niekto nevidi rozdiel v kulture chodu dizlu a benzinu, tak to uz je tak na koniec diskusie. Ked jazdis aj v meste, tak to, ze je hlucnejsi na volnobehu teda vobec nie je vedlajsie. Sam mam 2.0d a ked idem niekedy s benzinom, to ticho je na nezaplatenie. Preto aj dalsie auto bude benzin...
Na psychiatriu by som poslal niekoho ineho, lebo treba aj pochopit, ze nie kadzy si kupi nakupnu tasku. Niekto si kupi aj vacsie auto z roznych dovodov a mat v nom 1.6d, to by bolo na psychiatriu.
- s 200k km si zacal ty, nie ja. Potom ale neusetris 4500E na PHM, ale len 3300. To je akurat rozdiel tych vstrekov. Nemusi sa ti to prihodit, ale poznam vela 2.0 TDI, ktore ich do 150k km menili a zase velmi malo, ktore nie. Aj ked minule ma viezol taxikar s fordom 1.8tdci a tvrdi, ze pri 420k km ma vstreky povodne...
- EGR za 500E stoji na VectruC, 2.2DTI. Menil som... rozobrat a vycistit sa to nedalo, kvoli konstrukcii. Bolo to druhe EGR menene na tom aute pri 270k km. Benzinove motory sice maju EGR, ale nemaju taky bordel v spalinach. Ten EGR z vectry bol zvnutra kompletne obaleny na kamen stvrdnutymi sadzami.
Opomeniem, ze si trocha prehnal ten rozdiel v spotrebe a pocital so zatial maximalnou cenou nafty aku sme mali, ale nezabudni, ze pri dnesnych autach budes do 200.000km menit aspon raz sadu vstrekov, aspon raz turbo a pri niektorych horsich motoroch aj egr dokonca aj viackrat (niektore motory od peugeotu). A mozno raz dpf, alebo s nim pojdes aspon raz na repas.
Takze pri tebou nastrelenom rozdiele spotreby 2l a dnesnych cenach nafty je uspora v spotrebe 4500e.
Ked odratas vyssiu nakupnu cenu povedzme tvoj stred 1500e, turbo za 700, vstreky za 1000, dpf repas za 300 a jedno egr za 500, tak si na 4000.
Takze uspora za 8 rokov je menej ako 1000e aj ked niektore z tych oprav nebudes musiet absolvovat.
Netreba to pitvat na centy, len som chcel povedat, ze to nie je take jednoznacne :-)
Bavime sa o vitare. Grand Vitara je ine auto.
Ktora vitara mala naposledy 140k?
To je co za auto, co konkuruje A7 a zaroven X5? Transformer?
Mondeo je fajn. Limitom predchadzajucej verzie pri 230km/h bol len motor...ze nedal viac.
Podvozok ako na kolajniciach a to som mal uz zimne 16" namiesto letnych 17"
42k je cennikova cena, z ktorej dostanes 20% dole. Robia to tak vsetci...
Takyto hatchback stoji vo forde okolo 33k bez toho fancy laku.
kedysi som jazdil na Forde Escorte AVL (taky pickup, co pouzivala hlavne DHL). Tam sa zmestilo v pohode 6 bicyklov a to bolo pred 15 rokmi ;)
ked uz, tak gorilla by mala byt na vonkajsej strane, aby sa predislo skrabancom od stieracov...
Odporúčame