ale vsak niekto musi prepisovat aj tlacove spravy, aby mohol Vaso Lipavsky pisat tie dobre recenzie a nezatazoval sa balastom
ale vsak niekto musi prepisovat aj tlacove spravy, aby mohol Vaso Lipavsky pisat tie dobre recenzie a nezatazoval sa balastom
ked je poda dobrou investiciou, tak nech sa ozve niekto, kto chce investovat v okoli Sturova do tusim 20ha ornej pody. answer@pobox.sk
zrychlenie deformuje nastavenie prevodovky a staleho prevodu.
Suhlasim s tym, ze 77kW ako zaklad staci. Roky sa tu jazdilo na 66kW 1.9tdi a nebol problem.
Ale 2l atmo je stale lepsia, male TB su marketing a zda sa, ze dobry.
ja som teda RAVku velmi nemusel kvoli interieru, ale toto je velmi dobre. Mne sa tie kolme palubovky pacia :-)
doiterovali sme ;-)
mate u mna pivo, myslim, ze uz druhe. Bud nazbierate six-pack a poslem vam ho do redakcie, alebo sa ozvete skor :-)
Minuska je omylom... blby tablet, netrafil som.
nie, nie. Su konkurentami. Vsetkymi porovnatelnymi parametrami - rozmery, vaha, vykony, konstrukcia, cielova skupina. Jedinym vaznym rozdielom je cena a podla Vas aj podvozok. Lenze charakter francuza bude vzdy makksi ako nemec. Potom by sme mohli urcite najst nieco, v com bude francuz lepsi. Komfort po 3h jazdy? Z ktoreho auta bude pri beznej jazde clovek oddychnutejsi, menej polamany?
Spat k jadru. Rapid a P301 budu konkurenti rovnako ako Laguna vs. Passat, aj ked Laguna je o 30% lacnejsia v porovnatelnej vybave (Black Edition vs Highline). Lenze v tej triede vytrca akurat Laguna svojou nizkou cenou oproti zvysku triedy, kdezto tu vytrca Rapid svojou vysokou cenou.
Pan Lipavsky, Vase nazory beriem, testy su obycajne skvele, citam ich aj ked ma nezaujima auto, ktore testujete, ale tuto nedokazem suhlasit a vidite, ze nie som sam.
Je mi jedno, ci je lepsi Rapid, alebo P301, ani jedno si nekupim, ale tie auta su v jednej triede. To, ze Skoda hlasi nieco ine, je len jej iluzia.
>>>>
len rapid je cca o 30% drahsi.
Takze ak chce niekto lepsi pristup do kufra a lepsi podvozok, tak nech si vyberie Rapid, ale povedzme si uprimne, co clovek caka od tejto triedy. Na okruh ju asi nezoberie, hlavne pri 100k motoroch.
Naopak, ak si niekto cti pomer cena/vykon a nemieni sledovat kazdu spadnutu ceruzku na asfalte, aby ju citil vo volante, tak sa rozhodne pre francuza.
Tento segment kupuju ludia citlivi na cenu a ocakavat, ze tam bude fanusik, ktory da o 30% viac len kvoli podvozku mi pride odvazne.
A aj z pohladu TCO, povedzme 8 rocneho (moj tip na priemer na 1. majitela) na tom nebude rapid lepsie. Vyssia poistka z vyssej ceny a porovnatelne servisne naklady nezachrani ani pravdepodobne vyssia predajna cena. A aj ta je otazna vdaka povesti 1.2tsi
fuu, nejako som sa rozpisal, ale podrazdili ste ma tym kategorickym odmietnutim porovnania.
Bol by som vdacny za reakciu, ze kde robim zasadnu chybu, ak tie auta porovnavam :-)
Ked klikam na test v auto.pravda.sk, tak vzdy dufam, ze bude od vas, lebo to ma hlavu a patu, ale dnes som sa dozvedel, ze som schizofrenik. Nepozastavil som sa nad tym, ze ci ano, alebo nie, ale ze preco.
Ja som mozno dnes menej chapavy, ale ja stale neviem, v com je rapid oproti P301 tak iny, aby neskoncili ako ti dvaja kohuti vo finale. A to som sa snazil pozorne sledovat aj diskusiu. Ze rapid ma lepsi podvozok? Lebo to je jedine, co som ako-tak vycital.
Rozmery, vykony, vybavy, kvalita vyhotovenia je velmi podobna. Navyse to, ze tieto dve auta nepatria do rovnakej kategorie, tak to pocujem prvy raz. Na inych moto weboch sa nebranili ich porovnavaniu. A aj tu padli zrovnavajuce hodnotenia, tak preco zrazu nie?
Mne tie koncepcie pridu az prilis podobne, aby niekto takto kategoricky vylucil ich porovnanie. Nejazdil som ani jedno, ale ten vietor, co francuzi spravili ma zaujal na tolko, ze som cital vela testov na tuto temu. Moje hodnotenie by bolo, ze auta su podobne ---->>>>
myslim, ze Mello mu to dorovna... ak sa tak uz nestalo vopred...
tak teraz neviem, ci som cital recenziu, alebo reklamny prospekt.
Toto na pravde nebyva. Tomas, to nam fakt chcete povedat, ze ste nenasli nic, naozaj nic, co by sa vam na aute nepacilo? Ked uz nic ine, tak premiestnenie tempomatu na tlacitka na volante je minus v ergonomii, pretoze packa vo VW bola sikovna. A to som to auto este nevidel. Fakt ma to prekvapilo, lebo Pravda si v tomto drzala uroven.
Cenu sa asi ani neoplati komentovat. Za 30t mam avensisa kombi s navi, kozou, 150k dizlom, automatom, xenonmi, radarovym tempomatom a 18" kolesami a nie tuto nakupnu tasku. A to isto nebude jedina varianta.
Ale to mi je jedno ;-)
Suhlas. Dnes napr. vysiel clanok na sme.sk o Dacii od pana menom Martin Vosko. To sa neda citat. Po 4 odstavci som prebehol fotky, sumar a zavrel to.
Toto je uplne ina kava. Vdaka!
A to GT... je krasne. Moj sef ma 550i, to je ako symfonia, ked to nastartuje v garazi ;-)
sucasna generacia sa mi paci z vonka, ale z vnutra vyzera ako verzia pre drevorubaca v pilcickych rukaviciach... teraz je interier docela fajn, ale zase exterier...
neva... nie je to moj target, ja by som to prekotil v zakrute
nemam. Uz tam nerobim a auto je tiez uz mimo firmy.
Bol to golf vriant, 1.9tdi (tusim 77kW?), prva generacia Blue motion. Cakali sme na neho niekolko tyzdnov kym po vyrobe doplaval. Urcite bol vyrobeny mimo EU.
priamo neplatia nic, ale ked ich nebudu protezovat a chvalit, vyberu si ine medium na reklamu a o to ide.
Porovnanie mobilnych operatorov nie je na mieste, pretoze ti su vyrovnani na trhu, resp. nikto nie je v pozicii, ze by mal 70% a ostatni zvysok. keby to tak bolo, tak ten majoritny by mal rovnake postavenie, ako koncern v mediach.
kvoli komfortu. Uz ma davno nebavi miesat vareskou pri jazdeni. Navyse kombinacia automat+adaptivny tempomat je prudko navykova.
A dufam, ze sa nemylim, ak by som povedal, ze by to nebolo prve SUV s automatom...ci?
kua neviem, do EU cestoval lodou. Ak robis vo vw, poslem ti EC , najdi si
pan Toma bude dalsi novinarsky diletant.
Vsak je uplne prirodzene, ze ked sa mesiac pred zavedenim poplatkov registrovalo vyrazne viac aut ako obvykle, tak dalsie mesiace nastane pokles. Nejaky narast sa este bude dat ocakavat v decembri/januari, ked budu auta kupovat firmy podla hosp. vysledku, ale potom uz bude klud a vsetko sa vrati do normalu.
Tiez planujem kupit auto s vykonom okolo 150k. Tych 700E ma sice stve, ale pri cene 30tE za auto sa to da prezit. Aj ked to povazujem za vydieranie...
budem sa tvarit, ze ti budem verit, ze nerozumies tomu, co som napisal.
Tak skusim v skratke. Noviny ziju hlavne z inzercie. Koncern zadava daleko viac reklamy ako ine automobilky. Nie, ze by bol az tak stedrejsi, ale predsa pokryva VW, Seat, Skodu, Audi, ...
No a predsa si nepohnevame najvacsieho inzerenta. Ked uz to nespravime obsahom clanku (za to autorovi velke +), tak aspon prioritizaciou clankov na titulke. To menej boli.
Kludne sa spytaj, ak by este nebolo nieco jasne.
jednoduchu... vyrobna cena.
Ked si kolega pred 3 rokmi objednaval golf, priplaval odniekadial z juhu azie. Zjavne sa to koncernu oplati.
Odporúčame