Nuz, nic moc, pan Rozin
malo japoncov a vobec, vela znaciek chybalo a noviniek bolo zalostne malo.
Uz sa tesim na Nitru!
Nuz, nic moc, pan Rozin
malo japoncov a vobec, vela znaciek chybalo a noviniek bolo zalostne malo.
Uz sa tesim na Nitru!
Celkom nezaujaty
clanok, az mi je to divne. No potvrdzujem - cesty v Rusku su mimo miest tak zle a za Uralom sa uz neda o cestach ani hovorit - tam nase rozmaznane elektronicke pojadzne obyvacky nemaju miesto, zostali by ako ryba na suchu. Ale stare lady a ine auta z dob minulych bez problemov ficia. Proste tam ludia potrebuju nieco ine, ako si myslime, ze potrebujeme tu
A tak o par rokov Renault predstavi dvadsiatu verziu Clia, zatial co Jurij nasadne do auta o pradedovi a vyrazi na cestu...
Smejem sa zateplovaniu
polystyrenom! Je to lacne, rychle, ale do par rokov budete mat plesne v izbach, astmy a alergie, tkore teraz nemate
Navyse, po 20-30 rokoch, alebo ked domy pojdu na buranie, to tu bude ekologicky problem - kto spracuje tisice ton polystyrenu??
Nie, polystyren nie je riesenie, treba radsej drahsie materialy, ale prirodnej bazy. Nie PS!!!
Re: No, mojko, kakas si do ust
Hehe, vidim, ze si sa chytil. Jazdil som, teraz sa nechavam vozit. Stiham tak viac zarobit. ;-)
No, mojko, kakas si do ust
"Fakt, že monopost Renault ponesie logo Lady, nijak neovplyvní jeho rýchlosť (rovnako ako neovplyvní rýchlosť sériových Lád na cestách)" - no neviem, ale skor ako Lady mi prekazaju pomale Fabie a Thalie. Pripadne ine auticka s astmatickym trojvalcom 1.0-1.2 litra. Take pukatka obiehaju i stare MB cky, o starych ziguloch ani nehovoriac
No co, mozno pan redaktor ma tiez take hraskovozelene Fabidielko... ;-D
Re: And the loser is...
Veris tomu, co si napisal??? Asi patris k tym, co vzdy chceli LADU, ale na nu nemali, tak teraz kydaju a rozumeju sa veci ako Dzurinda uctovnictvu
LADY su technologicky prekonane, ale aj dnes stale plati, ze velmi rychlo vykuria kabinu. Do 3 minut je teplo, do 5 minu sa zacinas vyzliekat z kabata. To je proste fakt, ci sa to niekomu paci, alebo nie.
Ale pokojne si tvrd svoje, je to asi tak, akoze trojuholnik ma styri strany a pat vrcholov. ;-D
Ako hovori moj kamos,
programy od Mrkwosoftu su jednou velkou bezpecnostnou dierou. Preto uz vyse 12 rokov pouziva linux...
Myslim, ze MS by za take derave programy nemali ani len pomyslat pytat take peniaze. Dokonca je otazne, ci by MS nemal za pouzivanie softveru platit uzivatelom, aby kompenzovali riziko uzivatelov pri pouzivani deraveho SW.
Vela zavisti a zlosti
Ti, co na lade jazdili, poznaju jej silne stranky. Ti, co na ladu kydaju, sa v nej maximalne raz-dvakrat viezli ako cestujuci, pricom tuzili ju vlastnit. Nestalo sa, a tak radsej kydaju
LADA je auuto na tvrde podmienky. Je to pracant. Preto stale mam kombika, lebo do neho nalozim to, co do ineho bezneho auta nevojde
Mam ja 2172 - urcite nevydrzi to, co hranate lady, ale som si isty, ze nebudem dotovat servisy. Vela veci si urobim sam a to, co potrebuje servis, tak stoji podstatne menej, ako v inych znackach.
Re: Lada 21011
LADY boli nezmary. Ktoreze auto vyrobene dnes vydrzi v pohode 20-30 rokov? Ziadne.
K spotrebe - to zavisi od vodica a stavu motora. S vodicom sa da robit a s motorom tiez. Otec po 20 rokoch zacal mat vysoku spotrebu benzinu, tak dal nastavit motor - po tych 20 rokoch na ventiloch boli dost velke vole, tak to sa spravilo, a potom bola spotreba o dost nizsia. Takiso pneumatiky vplyvaju na spotrebu.
No to nechapem
sak ked vyrabam auto, tak to priadne otestujem! Asi to testovali len na emisie a v laboratornych podmienkach
To je skolacka chyba, mali by sa z toho poucit... Alebo zacat vyrabat hrnce.
Podvozok
Moc nizky. Dnes som videl 3 Pazouty s vylomeny predkom - majitelia nabehli na trochu snehu, potom cuvli a vylomili si tie plastove lamely (co plnia nejaku sakra dolezitu ulohu). vysledok - par tisic v servise. Dakujem, neprosim.
To nie je prave dobre
10 litrov na 100 km po meste - sak to stare zigulaky mali lepsu spotrebu
Co tam vozia, pol tony stareho anglickeho zeleza navyse, alebo co? Radzej odtucnit, znizit objem motora a hned budeme pod 7 litrami na 100 po meste.
Re: Kuruci, názorná ukážka črepu.
Uz ta vidim, ako ospevujes svoju 1.2 trojvalcovu Fabiu. Skvost ciest, vrchol automobilizmu.
Re: tatra trapas
Boze, obmedzenost tvoja nepozna asi hranice. Bolo to na svoju dobu skvele auto! Keby nebolo politickych obmedzeni, by to auto znamenalo prevrat. To hovori kazdy odbornik, bez ohladu na politicku orientaciu.
Ale ty si sa stotoznil s teoriou s_ra_nia si do vlastneho hniezda, tak len tak dalej, chudakom zostanes. Lebo to ani sproste vtaky nerobia, coho su schopni niektori ludia.
Pentu
zostatnit a z ich penazi postavit ovela viac bytov pre "normalnych" ludi. Tam ide o jednoznacne porusovanie stavebneho zakona a o neschopnost (alebo inak zainteresovanost) starostu Ruzinova.
Tak, pani, toto su auta!
A nie tie zhyckane auticka, ktore treba kazdy rok do servisu vozit! Toto je auto, kotre ma hodnotu!
Uboziaci z Fiatu!
To su sto rokov za opicami! Nemeclki vedatori vyvinuli motor s tav. polvalcom. Ten vsak nie je zapojeny do spalovania, ale skor ma na starosti pohon klimatizacie. O pohon sa stara system plachiet na streche automobilu (preto sa nedockame kabrioletu). Spotreba je prakticky nulova, pr zapnutej klime asi tak 5 litrov na 100 km, pricom obsah CO2 v splodinach bude len trosku vyssi ako pri nakladnych autach... Ale hlavne, ze sa polvalec ujme na trhu! :-©
Odporúčame