Jasne, ze nie pausalne, ale ak vezmeme auto v hodnote 500-1000 eur, teda nejaka felda, favorit, MBcka ci zigul, tak to fakt nema zmysel. A pritom taketo auto ma ovela vyssiu uzitkovu hodnotu ako je jeho trhova.
Jasne, ze nie pausalne, ale ak vezmeme auto v hodnote 500-1000 eur, teda nejaka felda, favorit, MBcka ci zigul, tak to fakt nema zmysel. A pritom taketo auto ma ovela vyssiu uzitkovu hodnotu ako je jeho trhova.
Hehe, no tak dobre, 50 EUR teda. A hned si to supnem do nakladov a znizime si danovy zaklad. Kym maju kasu henti darmozraci, nedam statu ani cent.
Je tazke reagovat objektivne, ked sa napise alebo vyslovi slovo "Fico" a ty hned vidis vsetko cez nevrazive okuliare a je ti jedno, ako to v skutocnosti je, hlavne ze je to proti hetomu alebo v prospech tamtoho.
Povedzme si otvorene, ze ciny tejto vlady su zatial ubohou fraskou v porovnani s predvolebnymi slubmi. Reprezentuju nas taky tajtrlici, ze aj Dezo z Hornej Dolnej by narobil mensiu hanbu. A zatial sme nepoculi nic ine, len to ako zle gazdovali ti pred nimi. No sak maju genia Ivana, nech teda nieco genialne vymysli. Ale zatial ani on nehyri napadmi a len ukazuje v style "to ja nie, to Dominik".
Je to panoptikum neschopnosti.
Jasne, neoplati. Preto pri starom aute platim len PZP, ale havarijne nema zmysel.
Nuz minimalne su tu dva motory - 1.4 aleob 1.6 16V - tie, ktore strkaju do Kalin a Prior. A mozno ich este trochy vylepsia, aby zvysili vykon, ale bez turba a podobnych srakorin...
No sak uz je po volbach, tak je to uz jedno, kludne by odsuhlasili aj 25 percent!
Mihalovi je zle, ze o takej moznosti nevedel skor... Nuz co, iste by si aj on rad privyrobil, ked jeho denne vydavky su na urovni 500-600 eur...
Aha, takze typ 21044, zrejme rok vyroby 1996 a neskor. Ja stale drzim v zalohe 21043 z roku 1995. Ma este karburator, ale uz je riadeny elektronickou jednotkou a systemom na znizovanie toxiskosti vyfukovych plynov (system AXTEC). Motor je jedna basen, len s kasnou je to na nervy - kvitne ako zahrada na jar ;-)
No na ruske podmienky si mozes dokupit sadu pasov, montuje sa to na kolesa aprichytava o napravy. Priechodnost v snehu je fantasticka. Vraj sa tak da modifikovat viacero typov aut, nielen ruskych.
No preco asi?! Aby majitel auta co najcastejsie chodil do servisu predsa! Ked si vsimnes, minimlne kazde osme auto ma vyvaleny alebo aspon nacaty panel, ktory by mal chranit motor odspodu. Vyvalene predne spojlere... Na tom servis zaraba. Alebo na vymene ziaroviek, lebo na niektorych autach je treba odmontovat polovicu prednej masky, inak sa k svetlometu nedostanes...
Mozes si byt isty, ze tak ako sa este dnes vyrabaju "stare" lady s karburatorom, tak sa este nejakych 10-15 rokov bude stale vyrabat klasicka lada pre domaci trh - ibaze v podstatne mensich poctoch.
Nakoniec AutoVAZ preda vyrobne zariadenia na klasicle lady, niekto ich kupi a bude dalej lacno vyrabat stare ziguli...
V Rusku je dizajn treba ako koze noviny. V Rusku je otazkou prezitia, ci dojdes do ciela. A ak sa ti nieco na aute po..ere, tak aby si si to vedel opravit na ceste. Zatial co tu kupujuci chcu co najviac systemov, mechanizmov, automatov a podobnych technickych hraciek (ktore sa nevyhnutne raz pokazia), tak v Rusku stale plati, ze co je mechanicke, ma sancu prezit.
Pochybujem, ze tento model dosiahne "zivelnost" a odolnost hranatych zigulov. I ked mozno predsa...
No, najskor by mohol ist prec Sulik, potom mozeme riesit sochu.
Sudruzka Radicova, prihlaste prosim sudruha Galka do Talentmanie - byt tak duty a pritom ministrovat - to chce mat talent!!!
Tusim si ty veril Hitlerovi, ked ti vadi, ze sa Slovaci vzopreli nacistickemu rezimu...
To nevadi, za to na rozdiel od inych ministrov obrany ma volny vstup do nakunpych retazcov!!!
Koncepcia mozno, ale LADU z Fiatu 124 vytvorili az v sedemdesiatych rokoch...
To by sme mohli potom tvrdit, ze aj napr. Peugeot 407 je z devatnasteho storocia, lebo vtedy vznikol motor s vnutornym spalovanim...
Boze, ten Samson je aky kreten!!!! Odkedy spravodajske sluzby maju informovat verejnost???? To jake halucinogenne huby zjedol?
Samson je jeden velky rektalny aplinista a Miki je jeho vzor. Jeho slovam chyba preto hlbka a zmysel.
Sudruh redaktor, zadokolky siahaju do 70-tych rokov, nie do 60tych. Je to rovnake tvrdenie ako keby som ja napisal o vas, ze ste komunista, lebo ste cikali do plienok pod cervenou zastavou.
O spolupraci Renaultu a AuvoVAZ sa pisalo vela - len nie u nas. RENAULT vlastni 25 percent v AutoVAZe a AutoVAZ vdaka tomu cerpa know-how nielen RENAULTu, ale aj NISSANU (kedze patria do spolocnej skupiny).
Lada R90 vsak sa nebudeo d Dacie lisit "len prednou maskou", ale postup bude udajne rovnaky, ako v pripade Fiatu 124. T.j. R90ka bude mat na rozdiel od Dacie MCV silnejsi podvozok, odstranene budu pre ruske podmienky "prilis utle" suciatky a budu nahradene robustnejsimi.Je to inak povedane adaptacia Dacie na ruske podmienky. Napr. aby nastartovala aj v - 40 aaby si nezlomila napravu na dierach na ceste. Inak to by mohli testovat aj tuna v Bratislave...
no tam nebolo len zufalstvo, ale aj nejake to promile, ze?
Odporúčame