Za ‘špinavé‘ auto si priplatíme. Štát chce zmeniť registračnú daň
Bod 1 nemá zmysel komentovať, zjavne ste EV hater
Bod 2 vždy záleží od človeka ako využíva prevažne dané auto. Ak najazdím v týždenne prevažne po meste 200 km s nulovými výfukovými emisiami namiesto spotrebovania 8-9 l benzínu/nafty a cez dovolenku 3-4x za rok spravým 800 km so spotrebou 8 - 8,5 l/100 km (pričom auto porovnateľnej veľkosti s dízlovým motorom by malo na tej trase spotrebu 5,5 - 6,5 l/100 km, benzíňák s menej škodlivými emisiami 6,5 - 7,5 l), tak ja v plug-in hybridoch význam vidím, hlavne nezasieram ovzdušie v meste, kde sa pravidelne pohybujeme s celou rodinou. Keď sa dá nabíjam z FV
Bod 3 Tie nízke emisie súčasných áut sú papierové, realita v reálnej doprave je ale niekde úplne inde a ak aj vypúšťajú menší objem škodlivýn, tak sú to prevažne škodlivejšie častice ako u starších jednoduchších motorov
Bod 5 Počas uzavretia ekonomiky v prvej vlne korony sa práveže veľmi pekne ukázal vysoký negatícny vplyv znečistenia automobilov na kvalitu ovzdušia vo väčších mestách