a teraz tú o Karkulke
a teraz tú o Karkulke
Ten výparník toho TČ namrzne po pár minútach aj pri teplote +5 st. C? A namrzne aj keď je to čerpadlo ZEM-VODA alebo VODA-VODA?
Zaujímavé, že reálne skúsenosti sú také, že pri vačšom tepelnom komforte (častejší beh kúrenia a o 2 st celzia vyššia požadovaná teplota) v tej istej budove ušetril kolega viac ako 2/3 nákladov na elektrickú energiu pri prechode z elektrického kúrenia na TC ZEM/VODA.
Je to stále len podozrenie. To samozrejme nebráni podať žalobu, budú musieť dodať dôkazy proti VW, že požiar skutočne spôsobilo ich vozidlo. Žaloba ešte nebola súdom akceptovaná, pre jej pokračovanie sa musia dohodnúť na výške zloženej súdnej zálohy.
The Felicity Ace sank 3,000 meters to the bottom of the ocean, making salvage difficult. The origin of the fire has not been determined.
Fires from EVs "are not more common or more intense" than fires from combustion-engine vehicles, according to an August 2023 research report from the International Union of Marine Insurance. In 2022, eight vessels were lost to fire, according to a study by insurance giant Allianz Group, below the 10-year average of about 12 ships.
At the same time, there were 209 fires aboard ships in 2022, up 17% from 2021 and highest figure in a decade. Thirteen of those fires occurred on vehicle carriers, and their connection to EVs is unclear, according to Allianz.
Príjem štátu zo známok neklesne primárne pre zlacnenie 10 d-ňových a mesačných ale pre to, že namiesto 10 dňových si kopec jednorazovo tranzitujúcich kúpy 1 dňovú. Tieto známky neboli zavedené kvôli domácim ale kvôli prechádzajúcim.
Neskutočná antiNovakovská propaganda na Pravde frčí ďalej. Všetky normálne médiá po uvedenom zápase chválili Novaka Djokoviča ako vzdal hold mladému chorvátskemu tenistovi ale na Pravde budú rozoberať jeden incident s diváčkou, ktorá sa navyše za svoju nedisciplinovanosť zrejme následne poriadne hanbila.
Strelec získal výhodu tým, že bol Umtitim faulovaný? Na čom šlapeš?
A bude aj aktualizácia, keďže sa ukázalo, že jedny z mála nedotknutých áut boli práve elektromobili a paluba na ktorej boli. A aj loď, ktorá horela začiatkom roka v USA nakoniec v čase požiaru žiadne EV na palube nemala.
Neprispieva k zmečisteniu škodlivými exhalátmi v miestach veľkej koncetntrácie ľudí. Efektívnejšie využíva energiu. Dá sa nabíjať vo vlastnej réžii (benzín ani naftu si sám nevyrobíš a bez elektrickej enerfie už vôbec nie). Omnoho tichšia prevádzka, žiadne vibrácie od pohonného ústrojenstva. Omnoho menej medchanických dielov vyžadujúcich údržbu. Bezpečnosť posádky? Posádka nesedí na zásobníku explozívneho plynu... Bezpečnosť chodcov? V čom vidíte problém? Že im to auto nevrčí za chrbtom? Aj moderné spaľovaky často pri pomalej jazde nepočuť. ...
"Hovorca holandskej pobrežnej stráže predtým uviedol, že požiar zrejme spôsobil jeden z elektromobilov na palube."
Následne si toto tvrdenie niektorý skutočný novinári overovali priamo u pobrežnej stráže a tý toto tvrdenie popreli a vyjadrili sa, že k zdroju/príčinám vzniku požiaru je priskoro sa vyjadrovať.
Samozrejme, keď už elektrické vozidlo horí, tak to komplikuje hasenie, ale to komplikuje rovnako kombinácia rôznych horlavých materiálov na týchto lodiach.
K požiarom na lodiach je zaujímavý článok tu https://gcaptain.com/a-brief-look-back-at-re…
Elektromobili na palube ani nebolo treba, problém často je, že pri naloďovaní sa nedodržiavajú vlastné pravidlá prepravných spoločností ohľadom protipožiarnych preventícnych opatrení a pokiaľ toto poisťovne nepremietnu do toho, že odmietnu plnenia, tak tu stále budeme mať poistné podvody, kedy sa zrazu zistí, že na palube je podstatne viac áut než bolo deklarované a ešte k tomu aj viac elektrifikovaných.
Nie každé to auto na sídlisku bude potrebovať nabiť každý večer, väčšine ľudí v meste stačí nabiť raz za týždeň. Áno, infraštruktúra sa bude musieť zlepšiť, aj benzín sa v úvode spaľovákov kupoval v lekárňach. Treba tomu dať čas a nechytať zbytočne paniku.
Zase jeden anti EV článok. Pritom správne poznamenávate, že emisie z bŕzd sú u EV menšie ako pri spaľovaní dinosaurov (aka áut s benzínovým/naftovým motorom) a emisie z pneumatík sú podľa článku o 20%vyššie (otázne je koľko z toho sú PM2.5) ale emisie PM2.5 z výfuku sú 4-6 krát vyššie ako z pneumatík.
Je ale fajn, že sa trochu tvorí tlak na pneu priemysel aby pri konštrukcii pneu viacej brali do úvahy EV a zároveň sa tlačí na automobilky aby stále nezmyselne nezväčšovali kolesá.
Rezešovú súdili v Maďarsku, tak čo to sem stále pletiete, tento prípad nemali na svedomí naše súdy.
Krejčí priznal, že nepozná pravidlá?
Rozhodcovia môžu, nie musia uznať gól.
Môžem poprosiť link na zdroj, kde máte uvedené, že Novak dokázateľne klamal pri pridelení víz? Či máte na mysli to, že bol v Španielsku ale v žiadosti to nebolo uvedené (žiadosť podávala manažérka)? Je Španielsko na zozname krajím, z ktorých do Austrálie nepúšťajú?
Ja som bol v tom, že keď ma na 5 deň otestujú a dostanem negatívny výsledok, tak je karanténa automaticky ukončená. Aký zmysel by teda malo dať sa na 5 deň otestovať?
A kde to tam je? V záhlaví je linka ale presmerovanie je na vyľiadanie si potvrdenia o očkovaní a na registračnom formulári sú stále len informácie o Pfizer/BioNtech a Moderne!
O mŕtvych len v dobrom ale v tomto videu bolo vidieť, že namiesto aby po opustení trate pilot opustil stroj ešte pred nárazom do bariér, tak sa nažil vybehnúť niekam na servisnú cestičku a bohužiaľ to nezvládol a asi narazil zrovna do tej kovovej konštrukcie nad bezpečnostnou bariérou.
Bod 1 nemá zmysel komentovať, zjavne ste EV hater
Bod 2 vždy záleží od človeka ako využíva prevažne dané auto. Ak najazdím v týždenne prevažne po meste 200 km s nulovými výfukovými emisiami namiesto spotrebovania 8-9 l benzínu/nafty a cez dovolenku 3-4x za rok spravým 800 km so spotrebou 8 - 8,5 l/100 km (pričom auto porovnateľnej veľkosti s dízlovým motorom by malo na tej trase spotrebu 5,5 - 6,5 l/100 km, benzíňák s menej škodlivými emisiami 6,5 - 7,5 l), tak ja v plug-in hybridoch význam vidím, hlavne nezasieram ovzdušie v meste, kde sa pravidelne pohybujeme s celou rodinou. Keď sa dá nabíjam z FV
Bod 3 Tie nízke emisie súčasných áut sú papierové, realita v reálnej doprave je ale niekde úplne inde a ak aj vypúšťajú menší objem škodlivýn, tak sú to prevažne škodlivejšie častice ako u starších jednoduchších motorov
Bod 5 Počas uzavretia ekonomiky v prvej vlne korony sa práveže veľmi pekne ukázal vysoký negatícny vplyv znečistenia automobilov na kvalitu ovzdušia vo väčších mestách
Pokiaľ sa tieto autá nebudú skutočne aj pravidelne nabíjať, tak plug-in skutočne nemá zmysel. Ak sa však nabíjajú tak ide o to, či častejšie cestujú dlhšie trasy ako je ich dojazd alebo spadajú do kategórie denného nájazdu do 50km alej občas vyrazia na dlhšiu trasu, vtedy sú určite emisiami lepšie ako ICE. Pozrite si reálne údaje o spotrebách napr. v spritmonitor.de
Odporúčame