Vo svetovom finále vyzeral 1000x lepšie ako v tom Česko-Slovenskom. ;-)
Vo svetovom finále vyzeral 1000x lepšie ako v tom Česko-Slovenskom. ;-)
CHlapci by mali len potvrdiť alebo vyvrátiť, či na tom niečo je a nie sa takto vykrúcať.
Áno o tom sa môžeme porozprávať neskôr. Aktuálne vieme (a nie len z mainstreamu - tam sa to až tak nenosí) aký mala inštalácia tej batérie pozitívny vplyv už v prvých týždňoch fungovania a fungovala presne podľa očakávaní. V Japonsku V2G (vehicle to grid) v reálnej prevádzke testujú už nejaký ten čas.
Auto nebude žiadnou elektrárňou ale len zásobníkom elektrickej energie. Pri vedeckej študii na jednej britskej univerzite zistili, že akumulátor pri takomto použití bola dlhodobo v lepšej kondícii ako taký, ktorý sa len štandardne nabíjal zo siete a vybíjal jazdou. A ak ste čítali info o megabatérii od Tesly v Austrálii, tak viete, že na takejto "pomoci" elektrickej sieti sa dá aj zarábať. Budúcnosť bude patriť distribuovanej produkcii a ukladaniu elektrickej energie.
Na trase BA - Praha a späť, s nabitím na začiatku cesty a v Prahe bola pri štandardnej predpisovej jazde spotreba 8,3 l/100km. V BA pri jazde na spotrebu (teda bez prudkého zrýchľovania a s trochou predvídavosti pred križovatkami) robím pravideľne 40 - 45 km na jedno nabitie. Kúrenie celej kabíny samozrejme výrazne znižuje dojazd.
Sám píšete, že detské predstavenia sú beznádejne vypredané, čiže dopyt po tomto type kultúry tu je ale nemá ho kto a kde nasýtiť, lebo nostalgia je nemoderná a navyše to nie je dostatočná ryža...
Našiel som toto http://www.dennisjensen.com.au/news/360/opin…
J e to originál? Lebo ak je tak je tam napísané to čo bolo napísané agentúrou Sputnik.
Rovnkau hybridnú technológiu dáva Toyota už do iných klasických modelov (Yaris, Auris, Auris Touring). Prius je Prius a preto je dobré, že idú smerom zachovania alebo zlepšenia parametrov odporu vzduchu a s tým súvisiacim dizajnom, ktorý má ale stále dostatočnú užitnú hodnotu. Jediné čo by som vytkol je to dodatočné sklo na kufri, ktoré je podľa mňa zbytočné.
A ten pán Pribula je kompletný?
Pokiaľ auto nespĺňa normu, ktorú má aktuálne spĺňať, tak by sa nemalo to premávky pustiť. Samozrejme už predané a zaregistrované autá sú iná záležitosť ale možno by mohlo byť povinné pre automobilku dať to auto do súladu s platnými normami v čase prvého prihlásenia alebo ho od majiteľa vykúpiť ak tento nesúlad odstrániť nevie. To, že autá s Euro 5 a Euro 6 sú len 5% z prevádzkovaných nedáva nikomu právo tváriť sa, že auto je v súlade s Euro 6, ak tomu tak nie je.
Neprebudili ho z kómy ale z umelého spánku!!!
Pes domáci je asi na tom zozname uvedený, keď sú časté problémy s tým, že majiteľovi pri venčení psa zastrelia.
Tieto dve havárie spolu v prvom rade absolútne nesúvisia. Tá prvá bola havária vrtuľníka súkromnej leteckej spoločnosti, pričom pilot bol skúsený a s množstvom letových hodín na danom type. Táto spoločnosť okrem bežnej prevádzky robý aj pravidelné výcvikové lety posádok s navičovaním zlaňovania v teréne ...
Druhá havária je témou sama o sebe. Pilot mal 1300 letových hodín. Otázka koľko z nich na Mi-17/18/171? Ak by mal 1300 hodín na danom type, tak by to nebolo až také zlé ale ak 2/3 z toho sú na type ako Schweitzer S269C len aby sa ušetrili náklady na výcvik a nechal sa zarobiť príbuzný, ktorý má leteckú školu, tak potom amen...
Zničenie tých lietadiel nerozporujem, len lietadlo s označením L-369 nepoznám a An-2, Jak-52 a Jak-50 sú strašné bojové stroje ... ;-D
Vyšetrovacia správa je dávno známa (vrátane príčin havárie, dokonca už bol nakrútený aj dokument) teraz ide už len o trestno-právnu zodpovednosť.
Problém je v tom, že pokiaľ sa nedostali k ruskej technológii, tak boli presvedčený, že motory tohoto typu nie sú realizovateľné. Otázne je z akých dôvodov ten koncept upravovali a či to dobabrali tou úpravou alebo to bol len chybný diel.
Ako sa môže ZSE stať, že im padnú stromy na vedenie? Veď trasovanie diaľkových vedení má ochranný koridor, kde by nemali byť stromy, ktorých zvalenie môže zasiahnuť samotné vedenie. Zanedbaná údržba sa prejavuje...škodami a neschopnosťou zabezpečiť plynulé dodávky.
Tomuto hovorím dôstojné starnutie. Perfektná herečka a krásna žena (aj keď nie môj typ ;-)
A ako často dostávate na aute defekt? Ja som ho mal naposledy niekedy v roku 1997 a aj to bol šusdefekt, takže žiadna oprava neprichádzala do úvahy. Ročne najazdím 15-25 tisíc kilometrov.
Odporúčame