Podiel dieslov na trhu USA je mizivý, má to viacero príčin, takže nás prevalcovali len tvoje hlúpe konšpirácie.
Podiel dieslov na trhu USA je mizivý, má to viacero príčin, takže nás prevalcovali len tvoje hlúpe konšpirácie.
Konečne niekto kto pochopil že určitej vrstve ľudí ktorí sú dnes zvyknutí mať aj nové auto nezostane iná možnosť len ojazdené alebo hromadná doprava.
A len doplním že preto je auto tak drahé lebo si okrem elektromotora vozíš so sebou aj elektráreň a preto má 1850kg.
Vodíkový Mirai funguje tak že sa vyrába elektrina ktorá napája elektromotor. V podstate máš pod kapotou malú elektráreň.
Nemajú presne ale u Dieslov to boli také výrazné prekročenia že to bolo alarmujúce. Aj preto sa frau Merkel vyjadrila že to nemali dopustiť.
Vidím že rozmýšľaš a nedáš sa oblbovať senzačnými článkami.
Problém nie je v tom že by diesle boli zlé, ale v tom že sa zistilo,že pri Diesloch spĺňajúcich staršie normy napr. Euro 5 výrobcovia klamali až sa práši a skutočné emisie výrazne prekračovali tie deklarované výrobcom. V súčasnosti predávané nové Diesle sú v poriadku a aj podľa testov emisie zodpovedajú tým deklarovaným. Podľa môjho názoru však v osobných autách diesel má zmysel len pri veľkých a ťažkých modeloch.
Tie nové bezpohlavné názvy sú fakt otrasné, RS chcú preto lebo Audi a VW je má pošramotené meno kvôli Dieselgate a Nemci kupujú Škodu a s tou si to až tak nespájajú- viem nemá to racio lebo je to tiež VW Group, je to skôr emocionálne.
1.2 TSI už dávno nemal reťaz, posudzuješ podľa nejakých prejazdených stočených ojazdenín.
Ano, a práve preto su Elektromobily aj od ostatných výrobcov výrazne drahšie. Hlúposť ako všetky argumenty ekoteroristov.
Tie fotky sú z videa z idúceho auta, bolo to video na odhalenie nového Golfu a toto sa im tam na konci objavilo, možno zámer, možno nie, každopádne Golf je pre nich omnoho zaujímavejší.
Celé toto je spôsobené tým, že automobilky podvádzali a skutočné emisie týchto motorov sú násobne vyššie. Nemci nie sú sprostí ale na rozdiel od nás, keď to vedia tak s tým chcú niečo robiť. Je to aj ich chyba, že to dopustili, najnovšie naftové motory už plnia normy aj v skutočnosti a sú OK.
10 rokov musí výrobca zabezpečiť náhradné diely, servis a ich dopravu musí zabezpečiť autorizovaný servis, ak bude existovať a prežije aj bez predaja nových áut.
A ešte niečo, toto si môže dovoliť len Lada, lebo 99 % aj tak predá na domácich trhoch. Ostatné automobilky, ktoré sa bez trhu EU nezaobídu sa musia popasovať s nezmyselnými predpismi EU.
Ide o to ako sa po ukončení predaja zabezpečí servis. Napríklad po ukončení predaja Chevroletu bol garantovaný servis na predajných miestach Opel kde sa spolu aj predávali. Tu by mal výrobca teoreticky zabezpečiť servis v Ranaulte, sú jedna Grupa. A tu je problém, dovozca Lady je samostatný a nemá nič spoločné s Renaultom.
Dacia sa predáva niekoľkonásobne lepšie ako Lada. Koncern Renault môže určiť ktorá značka sa v ktorých krajinách bude predávať, zarobia aj tak lebo im patrí aj Dacia. Nedávno takto GM-Opel ukončil v EU predaj Chevrolet-u aj na Slovensku a nikto z toho nerobil taký problém.
Však ten odkaz to len potvrdzuje, píše sa v ňom:
"Lada nemá plány na veľký návrat do Európy. Dôvodom je sprísnenie požiadaviek na ochranu životného prostredia v mnohých krajinách EÚ a nežiadúca konkurencia so značkou Dacia"
A nový model 4x4 má prísť až v r.2022! A dacia má Dustera, tak neviem.
od 1.9.platí norma Euro 6d Temp, Euro 6 C platilo pred rokom.
Ten odkaz je rok starý. Doteraz aj Lada tvrdila,že upraví vozidlá tak aby prešli cez nové normy,napríklad Nemecké média to tvrdili ešte do augusta, to sa zmenilo teraz.
Pozri sa do obchodného registra. Vlastníkom sú súkromné osoby a nie Lada. Napríklad vlastníkom zastúpenia Škody na Slovensku je samotná automobilka.
Odporúčame