Mitsubishi a Lada sú jeden koncern spolu s Renaultom a Nissanom. Autormi sú tí istí dizajnéri.
Mitsubishi a Lada sú jeden koncern spolu s Renaultom a Nissanom. Autormi sú tí istí dizajnéri.
Áno ale ten ilustračný obrázok je zavádzajúci, nebude to Vesta len so zmeneným predným znakom,bude to vyzerať oveľa lepšie - aj Vesta bude modernizovaná, otázkou je kedy.
https://mitsubishispecsnews.com/2019-mitsub i…
A podľa mňa je to aj hlavný dôvod prečo Vesta opustí trhy EU, lebo tu sa bude predávať Lancer.
Vesta nie je postavená na zdieľanej platforme s koncernom Renault, je to samostatný model Lady, preto sa tam nedá dať, tvrdí to Lada, je dosť pravdepodobné že druhá generácia Vesty bude mať tento problém vyriešený lebo to má byť zdieľaný model s novým Mitsubishi Lancer. Ale v tomto momente sú dosť nahratí lebo druhá generácia tu ešte nie. A u nás asi dostane prednosť Mitsubishi takže Vesta v EU skončí.
Ja som písal o motore Renault 1.6SCE, ktorý v Rusku dávajú do iných svojich modelov, ktoré tam vyrábajú ale do súčasnej Vesty sa konštrukčne nedá dať, to je modernejší motor ako motor Lady 1.6, ktorý ma vysoké CO, ktoré zvyšuje flotilové emisie výrobcu.
Čítal som, Ruský absurdistan, Renault tam má už tretieho šéfa, po prečítaní tejto story by som sa nečudoval, keby to tam zavreli a investovali len do svojho závodu Renault ktorý tam tiež majú.
4x4 Vision technologicky vychádza z Dustera takže niektoré terénne schopnosti stratí.
Dizajn je pekný, však ho nerobili Rusi ale skúsený západný dizajnér, pri Lade je však problém zúfalo zastaraná technika a to že im trvá nekonečne dlho kým niečo začnú aj vyrábať. Tu by mohla byť technika z Dacie Duster, takže zostáva to že v Rusku čas beží omnoho pomalšie...
Motor 1.6 nevedia dostať do súčasnej Vesty ani 4x4, konštrukčia týchto modelov to nedovolí. Predaj Dacií v EU je niekoľkonásobne väčší ako Lady, ktorej počty sú zanedbateľné, takže hoax je len tvoj príspevok.
67 percent zisku Lady parí koncernu Renault-Nissan lebo toľko vlastní v Lade. Zvyšná tretina zostáva Rusom. Škoda zasa napríklad vyrába české motory MPI aj pre malé autá VW Polo, Up a Seat Ibiza a Mii. Všetko je navzájom prepojené...
Slovenský diler podpisoval zmluvu s Ladou na jeseň 2018 na 1 rok. Teraz končí Lada v Nemecku,Maďarsku,Litve, Bulharsku tak ako povrdila lada - v tejto etape. Tiež tam nekončia okamžite ale nechajú sa dobehnúť zmluvy, napríklad nemecký dovozca potvrdil že dostal výpoveď od Lady,buď tam je výpovedná lehota alebo sa zmluva nechá dobehnúť a potom končí. A tak to bude aj na Slovensku, po dobehnutí zmluvy nová nebude lebo aj my sme EU a je to strategické rozhodnutie na najvyššej úrovni Lady opustiť trhy EU.
Tak to ťa teda ľutujem keď nevidíš, že Dacia má motory Renault, a najmä kvalita výroby v Dacii je už na úplne inom leveli ako v Rusku, kde z Rusov už ošedivel tretí šéf z Renaultu, a ten ktorý predtým oživil Daciu povedal že s Rusmi sa nedá ! Ale najnižšia cena je dôležitá, to že je to shit nie je podstatné !
už došukali aj Nemci, aj dosť ich motorov museli stiahnuť z ponuky.
Niva nemá, to je fakt, ale keď má jej motor vysoké emisie má to zrátané. A použitie dvoch katalyzátorov je zúfalý krok, ten motor je proste zastaralý.
Čo ti bráni odsťahovať sa z tejto podľa teba zlej EU do krajiny kde je tak super do Ruska ?
To že to kupuje dosť rusofilov je fakt. Sám niektorých poznám a láska k Rusku u nich zohrala pri kúpe auta rozhodujúcu rolu.A majú ešte spoločné, že sú až fanaticky posadnutý obhajovaním Lady a Ruska.
To je staré, teraz asi 3 týždne ruské médiá píšu že Lada odchádza z EU a potvrdil to aj nemecký dovozca a a nakoniec aj Lada.
To nie je auto pre Slovákov ale pre bohatú zapadnú časť EU, my sme tu len výrobný závod pre nich. Ostatne keď si to v Bruseli vymysleli nech si to tam aj kupujú a jazdia na tom, a čakajú na nabitie...
Odporúčame