Tak mi vysvetli ako chcú predávať nové Lady, ktoré nespĺňajú novú emisnú normu platnú pre VŠETKY novo vyrobené autá prihlásené v EU ak výrobca sám povedal že ich upravovať nebude ?
Tak mi vysvetli ako chcú predávať nové Lady, ktoré nespĺňajú novú emisnú normu platnú pre VŠETKY novo vyrobené autá prihlásené v EU ak výrobca sám povedal že ich upravovať nebude ?
Trieskaš blbosti. Napríklad Škoda mala prvý schválený motor 1.0 MPI - atmosferický. A s touto normou má obrovské problémy aj VW group, ich šéf to aj dosť kritizoval, ale EÚ to aj tak schválila.
A ináč je celkom zaujímavé ako zástupca Lady zatĺka že značka končí, majú na skladoch 42 áut, ktoré potrebujú predať. Napríklad zlatomoravecký predajca sa už orientuje na inú značku.
Nie je to kačica. Čítal som to aj na nemeckej stránke. Ano, mohli by tam dať ventil a filter, ale pri tak malom počte predaných áut v EU sa im to neoplatí, je to pre nich nerentabilné, potvrdil to sám šéf Lady. Pre Ladu je hlavný trh štáty bývaleho ZSSR, tam predáva drvivú väčšinu produkcie, v podstate Renault chce obsadiť tieto trhy. Slovenský díler nie je oficiálne zastúpenie lady, je to s.r.o. ktorú vlastnia fyzické osoby. A keď to tam nenamontuje výrobca tak v EÚ tieto autá neprihlásiš od 1.9. do evidencie, to je koniec predaja lady.
Odporúčame