Tento babrak este nenapisal jediny clanok ktorym bi si zasluzil vase oslovenie.. prevzal tuto rubriku od Pana Odbornika Lipavskeho a spravil z nej auto.topky.sk.
Tento babrak este nenapisal jediny clanok ktorym bi si zasluzil vase oslovenie.. prevzal tuto rubriku od Pana Odbornika Lipavskeho a spravil z nej auto.topky.sk.
Radsej si sa mal zamysliet ty pred tym ako si napisal tento blud.. skus si nastudovat financne vysledky Tesly, resp. daj si to vysvetlit niekomu kto tomu rozumie. Ocividne si nepochopil ani fungovanie trhu a strategiu Tesly ked si kupujes dlhopisy Tesly na "kratku spekulaciu", isto si si kupil aj Talianske a Venezuelske dlhopisy :)
Katastrofa tento hlupak.. :( uplne zabil Auto rubriku pravdy... tie jeho copy/paste nepodarene preklady..
Automobilky nestracaju rozum, bud stavaju motory na efektivitu alebo velmi premyslene stavaju motor na co najefektivnejsie naplnenie (podlezenie) platnej normy. Na turbo sroty je jednoduchy recept - hybrid. Ci turbomotorom alebo atmosferam bez rozdielu paliva sa moze iba snivat o rychlych reakciach hybridov na stlacenie plynu. To robi dojem vyrazne vyssieho vykonu, je ovela castejsie pouzivane ako jeho pruznost ktoru tiez zlepsuju. Tak ci tak je len otazka casu kedy sa v beznych masovych autach z ICE stanu iba generatory elektriny pre elektromotory absolutne neriesiace ziadne turba ani varibilne ventily a riesenie pruznosti alebo priebehu krutiaceho momentu, jedny otacky v ktorych je motor najefektivnejsie a vybavene. Ak ich teda este skorej nenehradia BEV.
Parada? Andrejcak v tom aute nikdy nesedel, ale je to parada? Tento copy/paste pisalek by sa radsej ani nemal podpisovat ale dat tam rovno "inzercia".
Preco by malo byt podstatne ci 48V sustava ide do benzinu alebo dieslu? Nezmysel to je v oboch, je to len dalsia trapna snaha o oklamanie noriem a zakaznika. Toyota tam uz 21 rokov ukazuje ze hybrid sa da urobit but poriadne s 200V+ sustavou alebo sa da iba hrat na mild hybridy s tymito nepodarkami..
Och Andrejcak.. Kazdy FDE motor ma kombinaciu priameho a nepriameho vstrekovania.
Jazdil si na benzine? :D Si sedel na bandaske? :) Skus si este raz precitat clanok, pochopit ho alebo si daj cisla vysvetlit niekomu dostatocne vzdelanemu :)
To si to teda vobec nepochopil :D
Ak ked kupa Priusu nebola motivovana nizkou spotrebou a emisiami, potesi to pri kazdom tankovani a aj v ekologickom podvedomi..
Pravdepodobne nechapes ako ESP funguje. Kazde jedno auto s ESP potrebuje trecie brzdy na kazdom jednom kolese, preto maju stale vsetky elektromobily trecie brzdy.
Tvoj prispevok dokumentuje hlupost diskutujcich s ich vymyslenymi percentami vytiahnutymi z bruch v snahe zaujat. Ani 1% EV nie su supersporty, ak by si klasifikoval kazdu Teslu ako supersport, ktorym nie je tak to nedosiahne ani 10% poctu predanych EV v 2017, takze skus sa drzat faktov a nie svojich vymyslov o tom co ludia pozaduju bez toho aby si to tom vobec mal co i len najmensiu sajnu.. Nie je hanba napisat: Ja chcem EV co ide maximalne 110km/h z dojazdom 80km/deň 6x do tyzdna, bez toho aby si si vyhovaral na 99% (alebo ine trapne vymyslene cislo) ludi.. Pardon oprava, je to hanba, pretoze sa to spisovne pise "s dojazdom".
To len expert Andrejcak moze napisat ze Tesla Roadster ma dosiahnut 250mil/hod a Xing ma dosiahnut 270km/hod co je o 20km/hod viac.. logika rulez...
Klamal Fisker.. :( maju asi taku buducnost ako Farady Future..
Nikde tam nevidim treciu brzdu - povinnu na kazdom kolese ak ma ESP fungovat spravne..
S bateriami LG Chem? Cely tento novy Fisker mal byt o predstaveni Solid State baterii ako Fisker avizoval na Twitteri.. zbytok auta je prakticky nepodstatny. Tak teaz neviem ci klamal Fisker alebo to zase raz poplietol Andrejcak..
Co to je za mentalnu poruchu? :) Obiehas weby a pod clanky o Tesle pastujes tieto nezmysly? :D
Tesla sa nikdy ako automobilka neprezentovala a uz vobec to nie je financny experiment :D, je to technologicka spolocnost. To ze je to ten nastratovejsi startup v historii len potvrdzuje aku velku doveru v jeho firmy maju investori. Danovi poplatnici zaplatili ostatnym klasickym automobilkam nasobne vyssie sumy na dotaciach ci uz za EV, PHEV alebo aj ICE auta. Trochu si to nastuduj pred pouzivanim capslocku :)
Uz si niekedy jazdil na clanku? :) Papier znesie vela, ale hlavne ani to nikde Jaguar netvrdi ze by mali ucinnejsie baterie. Neviem z kade to mas. Tak isto sa mylis aj ohladom produkcie baterii, je to najrychlejsie rastuci biznis nie v automobilizme ale celkovo :) neviem ci chapes pojem rentabilnost, samozrejme ze vyroba baterii je rentabilna, nikto ich nevyraba kvoli modrym ociam zakaznikov. Klasicke ICE auta su neschopne konkurovat EV v zrychleni, tichosti, emisiach, spolahlivosti, atd.. tak ze znova omyl, a preto sa aj vsetky ostatne automobilky predhanaju v uvadzani svojich EV. Uved jeden lepsi elektromobil od konkurencie :D Trochu si nepochopil zmysel Tesly - nastartovat vymenu ICE za EV, oni alternativy nechu, idu po tej najlepsej volbe - EV. Nastuduj si co robia ostatne automobilky na poli EV. Leaf, Ioniq, ZOE a Golf-e su luxusne prototypy? :D Este raz: Google > citaj > porozumej > zamysli sa > diskutuj ;)
Odporúčame