Nič proti,ale predsa nie je možné správať sa ako v anarchii.Tu by mal rozhodne zasiahnúť štát a firmu ktorá nerešpektuje zákon priviesť tam kam patrí.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Nič proti, ale ešte si sa nedostal k tretiemu odstavcu a už komentuješ.
Ak si prečítaš aj tretí odstavec, tak sa dočítaš toto:
Podľa zákona o cestnej doprave, ak trasa autobusovej linky vedie cez územie dvoch alebo viacerých krajov, zmluvu o službách uzatvára ten z nich, na ktorého území je východisková zastávka linky.
Tak zistíš, že ak mu Kotleba udelí licenciu a linka bude mať východiskovú zastávku v BB kraji, tak zákon porušený nebude :-)
Odborársky zoznam vlakov, ktoré sa majú rušiť
Štúrovo – Štúrovo štátna hranica
Čata – Šahy
Šaľa – Neded
Myjava – Vrbovce
Trenčín – Chynorany
Prievidza – Horná Štubňa
Prievidza – Nitrianske Pravno
Trenčianska Teplá – Horné Srnie štátna hranica
Trenčianska Teplá – Trenčianske Teplice
Zohor – Záhorská Ves
Plešivec – Muráň
Plešivec – Jesenské
Plešivec – Turňa nad Bodvou
Fiľakovo – Fiľakovo štátna hranica
Brezno – Červená Skala
Brezno – Tisovec
Červená Skala – Hnilec
Čadca – Makov
Čadca – Skalité
Stará Ľubovňa – Plaveč
Plaveč – Lipany
Medzilaborce mesto – Medzilaborce štátna hranica
Košice – Čaňa štátna hranica
Bánovce nad Ondavou – Veľké Kapušany
Studený Potok – Tatranská Lomnica (mimo sezóny)
Zdroj: OZŽ
Vsetky tieto vlaky zrusila Dzurindova vlada......Ficova vlada niektore obnovila..
no vyžierať čerešničky to je lákavé že pán jančura. čo tak poskytnuť služby tam kde boli linky zredukované a ludia môžu cestovať len ráno a večer. myslím že toto vám velmi nevoní. ja by som dával licencie len vtedy ak by dopravca zároveň zabezpečil dopravu aj nelukratívnych odlahlých trasách!
ja by som dal licenciu vsade tam kde kraj moze usetrit dotaciu a pouzit ju inym sposobom....
terajsi stav - Dvonc dostal do vacku ,sukromnik dotovany z nasich dani jazdi drahsie ako RegioJet bez dotacie a ludia platia viac....
Ano, da sa s tym za predpokladu, ze kraj tie peniaze skutocne usetri. Nepoznam detaily, ktory prepravca ake spoje v sucasnosti prevadzkuje, ale ak sa ma jednat iba o konkurenciu na lukrativnej trati, ktorou moze terajsi dopravca sanovat straty na stratovych lokalnych linkach, stratou lukrativneho spoja moze dojst k zvyseniu cien na lokalnych tratiach a tym aj k zvyseniu dotacii.
Budes sa cudovat, ale RegioJet je podnikatelsky subjekt, nie domov socialnych sluzieb
ozaj? no ale to neznamená že licenciu by mal dostať len na čerešničky treba mu prifariť aj problémové trate a nie len jemu ale všetkým prepravcom tohoto zamerania!
Predovsetkym by nikto nemal udelovat nijake licencie, vsetko by malo fungovat bez licencii. A ak uz sa prideluju, tak jedinym kriteriom by malo byt, ci je dopravca dostatocne technicky a odborne sposobily na svoju cinnost dopravcu!
A nikto im nema co "prifarovat", kazdy nech si jazdi kde chce a nejazdi kde nechce. Hadam sme este slobodna krajina.
nuž velký omyl. takže podla teba v malých odlahlých dedinách môžu ludia chodiť peši hlavne že bude chaos a na hlavných trasách sa nebude dať prejsť kvôli autobusom úžasných prepravcov osôb. autobusová preprava má byť o poskytnutí služby pokial možno rovnomerne a nielen vyžierať pamlsky toto nemá nič spoločné so slobodou to len pre teba!!!
A to mas zasa skadial, ze "ma byt poskytovana rovnomerne"???
Tiez neviem a ako pamlskoch taras, ked je to pamlsok, tak ponuka prevazi dopyt co povedie k znizeniu cien a zvyseniu kvality sluzieb...
Ale naco to tebe rozpravam s tvojim sudruzenkovskym mozgom, ty si asi nepocul o konkurencii, o sutazi ... To su veci vdaka ktorym nikto nechce zit pod komancami ako tu a kazdy uteka ku kapitalistom....
Velmi spravne rozhodnutie..
Sudruh Dvonc sa rozhodol urcovat kolko spojov do Bystrice je pre ludi tak akurat?!
Len zabudol dodat, ze jeden s terajsich prepravcov je dotovany zo statnych penazi??
Regiojet bude jazdit lacnejsie aj bez dotacie a to ludia z Nitry a okolia uvitaju!!!
Az nato, ze licenciu nitrianska zupa neudeluje a opravnenym organom v tejto veci je Bratislavsky samospravny kraj. Mas slaby postreh, sudruh.
Myslíš pohodlie v dobytčákoch ŽSSK? Špinavé, resp. aj nefunkčné záchody, okná, ktoré sa nedajú dovrieť, nefungujúce kúrenie, samovoľne sa otvárajúce dvere (alebo špecialita - dvere ktoré sa vôbec nedajú otvoriť) ....
Samozrejme, že ŽSSK prevádzkuje aj moderné vozne, otázka znie či sa do týchto vozňov dostanú aj neplatiaci pasažieri.....
vidiet ze si vlak pocul len z rozpravky...
co s tebou.
cestujem dost casto a nic podobne tebou napisane som nezazil..
ked je zachod--pohnedeny-myslis ze tam nakadil -masinfira? alebo cestujuci?
v peknych -modernych cestujem a div sa -ty ---buko1- zadarmo.
nepis o niecom co nepoznas.
to je to iste ako ste tu vrestali ake budu vlaky natrieskane - a nie su. vzdy sa najde niekto kto potrebuje dehonestovat --a to vsetko.
zeby --lebo fico--?
Za danych podmienok by som vo vseobecnosti akemukolvek dopravcovi, a to plati aj pre vlakovu dopravu, licenciu nevydal ani ja. Prevadzkovat lukrativne hlavne tahy vie kazdy. Co tak to podmienit aj prevadzkovanim lokalnych spojov do "poslednej" dediny v dotknutych krajoch, to by som chcel vidiet, ako by vyzerala cenova politika.
Politici ako Frešo, Belica a Dvonč sú presne prototypom takých politikov, ktorí sa podpisujú na aktuálnej chabej situácii Slovenska v porovnaní so západnými krajinami. Jančurovi by mali bozkávať nohy za to, že obyvatelia týchto krajov sa budú voziť novými autobusmi za prijateľnú cenu. Ako nepoviem, keby Jančura chcel od nich dotáciu alebo niečo podobné, čo by mohlo finančne zaťažiť ich rozpočty, ale on má záujem len o povolenie, teda o kus papiera.
To by tak bolo aby moji nitrania cestovali za polovičku !
Stratil by som dobré meno ! Ale u koho ? Moji voliči sú také ovce , že ma aj nabudúce zvolia. U koho stratí dobre meno - mafianov , alebo v " sesternicinej " dopravnej kancelárii!
Naši vepři boubenatí , plány imperialistů a Regiojetu zhatí!