Cary, mary fuk...Geniovia, namalovali modre ciary a parkovacie miesta pribudli -:))) Iba v ich chorych hlavach -:)))
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Bratislavski setrici :D najhlupejsi ludia na svete ... setrit, setrit, za kazdu cenu si volit setrivych blaznov, ktori parkoviska nepostavia, ale spoplatnia vsetko
Bratislavska diera je podfinancovana na umretie, a este aj to malo co maju sa mina na Sirokeho spriaznene korupcne firmy a nevyhodne kontrakty.
Neuveriteľné.Progresívni hlupáci začínajú konať. Je na modro označených 5 000 parkovacích miest a asi 50 000 áut. Ak sa kohokoľvek v Petržalke opýtam ako sa parkuje, tak mi nikto nevie odpovedať. Každý týždeň sa trvalo prihlasuje cca 300 ľudí, takže za 16 týždňov ich bude asi toľko ako parkovacích miest. Ostatní, pre ktorých sa modré parkovanie neujde sa budú podľa starostu dopúšťať priestupku proti bezpečnosti a pyinulosti v cestnej premávke a môže im byť uložená pokuta do 50 eur. Kto dobre ráta, tak zisťuje, že to je veľmi veľa peňazí. Takže do toho milí progresívci. Pomaľujte celé Slovensko na modro.
Parkovanie určite potrebuje reguláciu, nadávať môžeš hňupom čo nepoznajú hranice a v jednej rodine si nakúpia 4-5 áut. Šunku dnes kúpiť aj za 500 €, ale kam všetky tie autá dať? Kam sa pozrieš vidíš len autá, verejný priestor zničili.
Bohužiaľ Vallova park. politika je len taká mlhovina miesto reálnej regulácie. Bratislava má MHD a je celko dobrá, kritizujú ju hlavne tí čo ju roky nevužili a jazdia len autami. Určite ju treba sprísniť, 1 auto na rodinu, ostatné nech platia reálne parkovné v MČ. Zopár áut by tak z mesta zmizlo.
Ulice už niet kde nafukovať, treba konečne skutočne, cez vysoké reálne poplatky za parkovanie na varejnom priestore začať reduovať počet áut. Ľudia nemusia mať 2-4 autá, stačí im jedno. Ak chceš viac, plať viac, ale oveľa viac aby si si rozmyslel či to ďalšie auto naozaj potrebuješ. Robia to aj iné metropoly, neobjavujme ameriku.
Ako chceš prikázať 4 člennej rodine čo má 4 autá na parkovisku pred panelákom, budete mať max. dve?
4-5 aut, to si kde k tomu prišiel? To je snáď extrém a nie pravidlo! Včera som viezol z Miletičky na Mierovú nejaké veci 1 hod. Chodím radšej MHD ale ak vynecjajú aj tri spoje, cesta trvá z Karlovky na Mierovú aj 1.5 hod, spoj pride ako sa mu zachce a tak aj odíde tak neviem, neviem a o kultúre cestovania škoda reči
je prirodzenym predpokladom, ze ludia v bytoch si kupili auto pre svoju potrebu prepravy a nie preto, aby si ho vystavovali pred garazou svojej villy ako vitrinu svojho bohatstva. prepravna alternativa (MHD, zeleznice a primestke busy) sice funguje, ale jej kapacita je obmedzena pre tych co ju uz teraz pouzivaju.
vari "nafuknes" kapacitu hromadnej prepravy, ak by si donutil vsetkych tych, co teraz auto kvoli nutnosti svojej individualnej prepravy maju, aby presli na HD?
a ty si myslis, ze zijes v diktature - zobud sa, je demokracia
MHD v BA je na nizkej urovni - za 30 rokov sa nezlepsila, sklor sa obmedzovama - o tom sa hovori i v studii,z e preto vela ludi prestupilo na osobne auta. asi si nevidel fungujucu MHD, inak by si take daco netvrdil
pride cas, ked sa oprasi metro, tunely pre osobne auta. pocet aut sa nebude znizovat skor zvysovat v BA - kazdym kto vravi opak klame - mobilita za pracou je poidporovana v EU
Pochybujem, žeby to modré diletantstvo v praxi sledovalo celé Slovensko. 2/3 Slovenska je Bratislava ukradnutá, kto tam ísť nemusí ani nejde.
Tak,tak a všetkým hlupákom po druhom upozornení skonfiškovať auto a za dobrú cenu ho exportovať na východ kontinentu :-))))))))))
cize ak sa zaregistruju do vypalneho systemu vsetci majitelia aut, preukaze sa skutocnost, ze v Petrzalke chyba cca 30% parkovacich miest vzhladom k poctu aut a bytov - teda skutocnost znama uz zo studie, ktorou sa ujo vallo ohanal pri obhajobe jeho vypalnickeho systemu.
V tom pripade vsak mesto vybera neopravnene platbu za parkovne od cca 30% obcanov, lebo im neposkytuje adekvatnu protihodnotu a este sa im vyhraza dalsim vypalnym vo forme pokuty za parkovanie mimo ciar!
to mozu vymysliet len libtardni proagresivci...
precitaj si analyzu od magistratu a zistis, ze v BA jednoducho chybahy parkovacie miesta pre ludi zijucich v nom
to znamená, že mesto má povinnosť stavať parkoviská pre naše autá? a to už prečo? ty si kúpišn5 aut do rodiny a mesto sa má starať??? Vlastniť auto je nejaké ústavné právo?
Zaparkuj si ho kde chceš. Je to tvoj majetok a mesto nie je povinné sa o neho starať.
mesto by sa malo spravat tak, aby nenasier..lo gro svojich obyvatelov
ak je na magistrate viac takych ako ty, tak sa mu to zrejme nepodari :-)
Nie je to ustavne pravo. Ale je to bonus ktory ti umoznuje civilizovana spolocnost.
Tuto evidentne taka nie je.
v noci je na verejnych komunikaciach a odstavnych plochach parkovanie zadarmo v takmer kazdom meste. vallo zavadza parkovne aj v noci... nehovoriac, ze ceny parkovneho v BA cez den su tak vysoke ako v inych metropolach - avsak priemerny prijem obcanov na zapade je 4-6x vyssi nez priemerny prijem Slovakov...
parkoval som v cca stovke velkych miest od Spanielska po Baltik ci od Talianska po Skandinaviu (pozri mapu, aby som ich nemusel menovat). pokial som nebol na hotelovom parkovisku, vzdy som miesto na parkovanie v blizkosti svojho ciela nasiel, niekedy na verejnom priestranstve, niekedy v platenej garazi. vsade, kde som bol, bolo vsak v noci na verejnom priestranstve parkovanie zadarmo. najdlhsie "kruzievam" hladajuc miesto v Bratislave vecer...
podciarkujem cenu - v porovnani parkovneho v ostatnych metropolach Europy je parkovne v Bratislave (ako na verejnych komunikaciach tak v "sukromnych" garazach) neprimerane k prijmom Slovakov.
Pred dvoma tyzdnami som bol v Spanielsku v Malage a parkoval som normalne v ulickach zadarmo. To je 600.000 ove mesto. Ak by som mal zhanat parkovanie, registrovat sa, kaslem na nich ako aj ostatni turisti. Tak ako budu teraz vsetci kaslat na Petrzalku. Vela stastia biznisom tam pritomnym. V US mestach mas vsade oznacene obrubniky kde mozes a kolko zadarmo parkovat. Pri atrakciach su spoplatnene parkovania, ale vzdy dalej tak 300m najdes zadarmo. Obytne zony su bez vynimky zadarmo.
1/ vlastnenie cmv je ustavne pravo:
"Čl.20 - (1)Každý má právo vlastniť majetok. Vlastnícke právo všetkých vlastníkov má rovnaký zákonný obsah a ochranu...Dedenie sa zaručuje."
2/ legislativa SR determinuje, kto ma co vo vienku: cesty nizsej triedy a miestne komunikacie vratane riesenia statickej dopravy patria do kompetencie obci.
Demagógia ako hrom. Úplné svinstvo z tvojej klávesnice.
Nerobiť nič vyrieši situáciu?
ako sa tym zaobera? farbou a stetkou? to ma Hrcka od Valla, to je nakazlive - a ten ma aj tie gule nakreslene na namesti SNP ( ci uz na namesti Neznej revolucie?)
takze ide len o to mat gule - tak potom to nie je riesenie, ale o velkosti guli
medzi nami, vo velkych europskych mestach funguje platene parkovanie, taktiez vyhradene parkovanie pre rezidentovm, no predchadzali tomu garazove domy od stredu mesta az po okrajove stvrte
takze tie gule su len na ukazovanie a skutek utek - v meste je cca o 100 000 parkovacich miest menej ako je aut (podla udsajopv mestkych casti a magistratu) - takze zrusime parkovanie mimo parkovacich miest a kde3 bude parklovat 100 000 aut v BA - to je ta prava otazka
Hrčka nech sa nevyhráža represiou!
Parkovacia politika zma,emá len chaos a platenie za niečo, čo bolo doposiaľ zadarmo! Nie je to ani slušné ani progresívne! A yo Hrčka kandidoval s podporou PS/SPOLU.
1. Umožnením administratívneho (virtuálneho) trvalého pobytu dosiahol:
a.) nezníži sa počet áut a nerieši situáciu skutočných (nie virtuálnych) Petržalčanov
b.) virtuálni Petržalčania bývajú v podnájmoch, niekedy aj traja štyria, takže na jeden byt pripadajú štyri autá. Zároveň majitelia bytov nemusia platiť dane z prenájmu a ani za autá prihlásené na ich byt!
2. Zmluvy na Perkovací systém nie sú zverejnené ani v Centrálnom registri zmlúv, ani na stránke Petržalky
Mala by okamžite nastúpiť represia zo strany NKÚ
Čím ďalej tým viac som presvedčený že takéto riešenia sú nemorálne, neetické, dokonca protizákonné a protiústavné a ešte aj nepraktické. Jediná výhoda je , že budem z ľudí zdierať peniaze a ešte mať pocit, že aký som šikovný. Dedinky, deninôčky a mestečká "vychovávajú" svoje deti od jasiel, školok, škôl, kedy sú s nimi hlavne len náklady, aby neskôr, už ako hotoví ľudia išli pracovať do veľkých miest (alebo aj do zahraničia) a tam odovzdali všetok svoj pracovný potenciál, čas, um a často i zdravie na rozvoj daných miest (náklady na bývanie a život) a firiem (pracovná sila) aby neskôr často unavení, zodretí a treba pomôcť starým rodičom sa vrácajú naspäť do rodných obcí a neskôr žijú len z dôchodkov. Počas aktívneho života sa snažia aspoň časť zdrojov doniesť domov pre rodinu (príjem) a pre obec ktorá ich "vypiplala" (podielové dane). A my im to chceme vziať prostredníctvom tlaku cez parkovanie, lebo nerezidenti.
Nabudúce budem platiť za prejdenie cez chodník lebo nerezident, potom za dýchanie vzduchu a podobne. Nehovoriac o delenie ľudí na kategórie a rozoštvávanie ľudí medzi sebou. Všetci sme slováci, či fyzicky alebo mentálne a myslíme a citíme približne rovnako. Žiaľ prostredie vychováva, aj k nevraživosti. Jednoznačne je potrebné stavať nové parkovacie miesta, nové spôsoby parkovania a zatraktívniť mestskú hromadnú dopravu. A ak má niekto platiť za parkovanie , tak nech platia všetci rovnako, výnimka ZŤP a rezidentom nech mestské časti podľa finančných možností konkrétnej mestkej kompenzujú náklady na parkovanie – napr. aj paušálom. Ja ako Košičan akceptujem aj možnosť Bratislave ako hlavnému mestu SR kompenzovať náklady na mestskú hromadnú dopravu a mať dopravu zadarmo pre všetkých bez delenia rezidenti a nerezidenti a samozrejme aj turistom. Dosť hlúpych rečí kto na koho dopláca, lebo Bratislava bez Slovenska neprežije a Slovensko potrebuje modernú a dynamicky sa rozvíjajúcu Bratislavu.
Nebojte , dôjde aj na ostatné regióny, vlastne pomaly aj dochádza, len pozorne sledujte situáciu.
Súhlasím s tebou - ale kšeft je kšeft. S tým nič neurobíš. Keby boli principiálni, tak začnú z druhej strany a to vyberaním pokút za zlé parkovanie. Nielen po Petržalke, ale po celom meste. Čo by to znamenalo, vie každý. Takto budú vyberať pokuty zatiaľ od "modrých" a chodníky a uličky počkajú ...Žiadne riešenie ale prachy sú prachy.
Tak to som zvedavý, keď teraz niet miest na parkovanie, kde budú ľudia parkujúci teraz po chodníkoch, parkovať o taký mesiach. Kde zoberiete tie nové parkovacie miesta. Aj po vyznačení "modrých" parkovacích miest sa parkuje rovnako. Žltá, červená karta, pokuta..... :-)))))
Na pokrytie parkovacich potrieb Bratislavy a Petrzalky staci vyhradit 5% plochy na parkovanie. To pri jednourovnovom parkovani, vratane uz teraz existujucich miest.
Ze to nedokazeme je len nenazranost naroda a jeho predstavitelov.
Na Rybnicnej v Ba existuje sukromne parkovisko pre 10.000 aut.
5 takych strategicky rozmiestnenych po Bratislave by vyriesilo parkovacie problemy.
A na toto sa nevie 600.000 cove mesto dohodnut a poskladat.
Doteraz som cital, ze cez den bude parkovanie zadarmo. Zrazu ze sa mam registrovat v "aplikacii"...?! Som z dvojky, v Petrzalke mi staci jedna hodina za mesiac ked nieco pojdem kupit / vybavit.
Smola, mam Nokiu Micro s Windowsom a aplikacia pre mna NEEXISTUJE.
Hrcka vymyslel novy dopravny predpis, ze sofer, ktory chce zaparkovat, musi mat smart fon s aplikaciou. To nemoze mat oporu v zakone. Pokutu nezaplatim. Asi sa stretneme na sude.
No tak sa bude parkovat na travnikoch, prechodoch pre chodcov a pod. Petrzalska policia si nevedela vo svojom rajone urobit poriadok ani doteraz, pochybujem ze im to pojde teraz. Podla ich vyjadrenia (z roku 2018), maju iba 2 motorizovane hliadky na celu petrzalku a teda nemozu plnit svoje povinnosti. Staci sa prejst a pozriet sa na vlastne oci. Pozdravujem uradnikov, obzvlast sefa mestskej policie.
Tak, ako to v komentári bolo napísané - počet parkovacích miest sa zamodrením nezvýšil. Len odhadom je tých, čo parkujú v Petržalke v uličkách a na chodníkoch - či už kolmo alebo pozdĺžne ešte o niečo viac. Teda cezpolní využijú túto možnosť. Ten 1,5 metra je veľmi diskutabilný som zvedavý ako to kompetentní vyriešia. Pokuty pre tých, čo parkujú na modrých miestach - to je jednoduché. Ale ako budú pokutovať tých v uličkách - no to som zvedavý. Podľa mňa ide len o kšeft, ktorý sa skrýva za službu obyvateľom.
Toto je ďalší porevolučný výdobytok - máme otvorené hranice a dostaneme sa kedykoľvek za ne, ale máme na každej lesnej ceste rampy a dostanete sa len po ne- všetky prechádzky po lesoch, k vode, či do hôr máte povolené len s dovolením toho, ktorého orgánu SR. TAK HURÁ DO ZAHRANIČIA!
Parkovať ste mohli kde ste chceli a ako ste chceli- iste bolo menej aut a lepšie cesty-udržiavané aj v najzastrčenejšej dedine.Dnes si musíte vaše autíčko prihlásiť, poistiť, každé dva roky dať emisne skontrolovať a aj tak vám nedovolia všade vojsť, zaparkovať, či použiť ho beztrestne napr. pri životne dôležitej situácii-urýchlene-
pokiaľ nebudete vybavený vhodným prístrojom na stiahnutie si akýchsi aplikácií, či úplne inak zbehlý v používaní elektroniky(mobil, notebook, počítač atď.)
Takže boli sme mladí a vyštrngali sme si "slobodu" pre naše deti, ktoré sa nám odvďačujú za TENTO NEPODAROK rovnakým, či ešte horším NEPODARKOM.
ALE AKO SA DO HORY VOLÁ, TAK SA Z NEJ OZÝVA - a je,že, vracia sa to aj s úrokmi
Odporúčame