Nechapem zastancov atmosfery, aby to islo treba tocit cez 4000, u turba do 2500. Samozrejme pre tych co maju este akne alebo maju maleho pindika jasna vec ze atmo :-).
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Nechapem zastancov atmosfery, aby to islo treba tocit cez 4000, u turba do 2500. Samozrejme pre tych co maju este akne alebo maju maleho pindika jasna vec ze atmo :-).
Ak niekto používa auto prevažne v meste alebo na kratšie trasy ten motor je ideálny ale podľa mňa problém skoe spočíva vabsolútnom predražení modelov s takýmto pohonom.
Máš pravdu, sú predražené, ale ja by som ho nechcel ani do mesta. Životnosť týchto motorov je otázna, aspoň podľa toho čo som čítal.
S tou zivotnostou to odkial mas? 200000km tie motory pri standartnom servise a zaobchadzani daju. Na vacsie km su tu predsa ine motory nie tieto trojvalceky.
Dcérka má fábiu kombi s týmto motorom. Prejavom sa mi páči, všetko zatiaľ ok.
Keď sme menili auto, všetci servismeni čo poznám nad trojvalcami krútili hlavou. Dokonca aj pár predajcov. Preto som vylúčil Scalu, motor mi núkali aj do Leona kombi! a jedna päťka vypínala valce...koncern das auto som teda vylúčil.
A zrovna v tej dobe sa krátko po záruke susedovi "rozsypal" litrový ecoboost od Forda, oprava v autorizovanom servise stanovená na sedem tácov... Viac osobných skúseností nemám.
Podľa mňa v dnešnej dobe je 1,0 turbo motor štandardným motorom, ktorý má ako-tak zvládnutý viacmenej každá automobilka... Pred časom sme nad podobnými motormi zalamovali ruky, dnes sa už len málokto zamýšľa nad tým, že taký motor v aute je. Kolegovia v práci kupujú autá s 1,0 T bez nejakého rozmýšľania.
Keď som kupoval pred 2,5 rokmi auto, rozhodoval som sa medzi Focusom 1,0 T, novou Hondou Civic 1,0 T, Hyundai i30 1,4 T a Mazdou 3 2,0 (88 kW atmosféra). Nakoniec som vzal Mazdu. Musím povedať, že s tým motorom som maximálne spokojný. Nemám síce ešte cez 100 000 km a ťažko posúdiť spoľahlivosť, ale vo všeobecnosti tie motory idú perfektne.
Ako tu tak čítam, som rád, že som nakoniec kúpil 2,0 atmosféru.
Minule som zo zvedavosti skúšal všade chválenú Škodu Scalu 1,0T (85 kW)... Nie žeby to bolo nejako slabé, ale 2,0 l atmosféra mi príde na jazdenie príjemnejšia - minimálne v režime, v ktorom som skúšal Scalu. Možno je to vecou zvyku.
Nie je to vecou zvyku. Keď sa chce litrový trojvalec vyrovnať 2 litrovej atmosfére, treba ho vytáčať do vysokých otáčok. Všetci, ktorí tvrdia ze sú spokojní s tým motorom...... no predsa nebudú na seba nadávať, že kúpili auto s motorom do kosačky. S tou mazdou si spravil dobre.
Vidieť, že si s ním nejazdil- ale kritizuješ. Aké sú podla teba vysoké otáčky? Minule som kolegovi hovoril, že tento motor pri otáčka turba- čo je od 1800 ot.- ide na 6.stupen ako strela aj do najvačšieho kopca, tak mi povedal- pri takých otáčkach ja len rozbieham. 2000 ot.- to sú vysoké otáčky?
Hej, toto som už niekedy počul od kolegu, ktorý si kúpil fabiu kombi s takým motorom. Po čase z neho vyliezlo, že do kopcov na SK je to lenivé auto. Bol naložený na dovolenku a takto sa posťažoval. Ináč, máš pravdu nešoféroval som auto s takým motorom, ale tiež som o ňom niečo počul alebo čítal. Prajem ti veľa spokojných km s tvojim litrovým trojvalcom.
Dakujem. Ja ho mám, jazdím s ním- ak má otáčky nedá sa zastaviť. Jazdím prevažne sám, alebo s manželkou, no jazdili sme aj 5. s batožinou- trasa okolo 300 km a v pohode. Auto je nové, no spokojnosť.
Odporúčame