0
zavisi od systemu a udrzby vozidla ...
Etanol ma vyssiu schopnost viazat vodu ktora sa za istych okolnosti moze
vylucit a sposobit zamrznutie kde moze dost k zastaveniu privodu paliva alebo
poskodeniu palivovej sustavy krystaikmi vody ...
Faktom je ze E10 nie je ani tak problemom pre proces spalovania
ale nieco rozdielne je vplyv spalovania na materialovu strukturu vyfukoveho potrubia ...
Hm fenomenom je asi cela rada oplackych 16 ventilov ...
zatial rekord 15 cm prasklina v liatine zberneho vyfukoveho potrubia samozrejme jazdeneho
s ochrannym krytom ... je to tak casty problem ktory viedol mnohych vyrobcov k plechovym replikam
ktore maju trochu iny zvuk, ale su neprekonatelne spolahlivym riesenim ....
Ale o to horsie ak sa jedna o benzinove preplnovane 16 ventilove motory ...
tam uz zavisi na spolahlivosti metriky co je faktorom zavisiacim od tazkej elektriky
a stavu sacieho traktu napriek tomu ze voda v palive ma pri pracovnom cykle ochladzujuci ucinnok...