To je strašné, ako stále niekomu prekáža iná orientácia. Žiaľ, Slovensko je v tomto stále zaostalé. A čo Kollár? Ten má dobré kontakty aj s osobami ani žena ani muž. To nevadí?
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Braňo je manželom Sulíkovho syna z prvého manželstva. Akurát neviem či je Sulíkovým zaťom, alebo nevestou.. Kaderník, ako je možné, že si po prevalení tvojho škandálu s diplomovkou, si nepodal demisiu? Deti sa budú učiť prezliekať sa za opačné pohlavie? Budú sa učiť aké je to úžasné byť teplým? Budú sa učiť masturbovať? Mali sme úžasné školstvo, aj Japonci tu boli na skusy..
Opat raz vzdusne zamky o otm, ako je to v zahranici uzasne len u nas nie, a preto treba znova nieco reformovat... Nie netreba nic reformovat, Treba poctivo v tych skolach ucit a nie dristat o "modernych" formach vyucby, rozumej hrajkani sa.
Dozvedeli ste sa v clanku v com by ta vzorova skola mala byt ina a lespia? NIE.
"Gröhling pripravuje vzorovú školu. Chce ju mať vo vnútri ako v zahraničí."
Stredoškoláci v USA nemajú úroveň vedomostí ani ako naši žiaci na základnej škole. Totálna degradácia školstva.
Toto vyhlásenia smrdí zavádzaním agendy LGBTI a inklúzie do škôl, čím úplne zničí najšikovnejšie deti a posunie ich na úroveň tých neschopných. Menej nadané deti je potrebné vzdelávať spôsobom, ktorý je primeraný ich schopnostiam. Na tento účel nadané deti NESMIEMEME OBETOVAŤ. Všetky reformy školstva od roku 1989 krok po kroku znehodnocovali výchovno vzdelávací proces. Obávam sa, že Gröhlingova "vzorová škola" bude LGBTI katastrofa. Budem nesmierne rád, ak sa mýlim a pán Gröhling zavedie taký školský systém, ktorý umožní každému žiakovi rozvoj odpovedajúci jeho intelektuálnym schopnostiam.
++++++++++ PRESNE TAK +++++++++++ Americké pätnásťročné deti NEOVLADAJU PRAVOPIS SVOJHO MATERSKEHO JAZYKA, ABSOLUTNE NEVEDIA DELIŤ a väčšinou neovládajú násobilku do 10... Preto USA vyzerá tak, ako vyzerá. Intelektuálnu, odbornú prácu odvádzajú prisťahovalci, ktorí získali základ.-VŠ zdelanie v zahraničí, potom PhD u CUDZINCOV na US univerzitách... :)
Nie je však jasné, čo myslí tento PAKO plagiátorský "zahraničím"... Môže to byť predsa v pohode URUNDI-BURUNDI, Somálsko, či iné "atraktívne" "zahraničie", samozrejme USA nevynímajúc. Tam sú na vidieku napr. ZŠ, KDE NEMAJÚ ELEKTRICKE VEDENIE...
?????? Príde riaditeľ, pozrie sa a bude si môcť požiadať o financie...?????? Toto môže napadnúť skutočne len Groehlinga... Vo svete - napr. v Jap. majú riaditelia škôl svoje organizácie, v ktorých si vymieňajú info, vzdelávajú sa, usporadúvajú si prednášky o najnovších vymoženostiach, poznatkoch, trendoch - doma i vo svete v permanentnom skvalitňovaní školstva... Na Slovensku má riaditeľ prísť ku Groehlingovi a pozrieť si jeho triedu - ABY DOSTAL PENIAZE ??? Neuveriteľné!
...plexisklové bublinky ho nenapadli,aby sa mohli deti učiť v školách...nás tu nevyworkuješ...
V zahraničí treba navštíviť aj školy na dedinách a prestať tárať - profil priemerného absolventa je hodnota každej školy a vynaložených prostriedkou spoločnosti - minulí absolventi, sú dnešný vládci - väčšina po 89. s plochou úrovňou myslenia, sústredonou na slasti, hedonizmus, rozkoše, blaženosti žitia - tupý mamonári spotreby.
Grohling, ty pripečený truľo, škola nie je elegantne vybavený kadernícky salón kde sa upravuje vizáž tupých hláv !! Ak toto nechápeš, tak zmizni čo najskôr z ministerstva školstva ( VZDELÁVANIA !! ) a nerozhadzuj svojvoľne peniaze, ktoré ti nepatria !!
mal by osloviť PUPPUŠKA, hrdého majiteľa červenej kravaty - odmeny k maturite - za vynikajúce nástenky, oslavujúce výdobytky socializmu, ten je maximálne adaptabilný, zvláda to za každého režimu