Most bol vraj určený na premávku osobnými autami, rýchlosťou do 20km/hod. Určite to všetci striktne dodržiavali. Vraj sa pritrafili aj plne naložené kamióny s drevom.
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
No je to veľká hanba! Naši ženisti a chemici boli svojho času špičkoví v celej Varšavskej zmluve. Dnes klesli na úroven "inžinierov", ktorí k nám prichádzajú z rozvojových afrických republík! Ale ani tam by si nedovolili lakovať hnilé fošne, slúžiace ako jazdný profil pre autá a autobusy!
Možno ho kúpili do skladu SŠHR ešte za Kičuru, alebo aj skôr. Však také veci odtiaľ nevyskladňujú každý týždeň.
Skôr si myslím, že bol vyrobený ešte za socíku a drevo 30 rokov nevydrží. Len takéto fošne sú vhodné max. na cyklomost, nie na zaťaženie autobusmi.
Pochybujem. Možno áno, len by nesmeli byť hnilé a voľne uchytené. Videl som nejaké šoty z uvádzania do prevádzky, a tie fošne sa pri prejazde hýbali. Keby sa neprevalili od hniloby, o chvíľu sa zničí uchytenie. Dať nosnosť 40 ton je podľa mňa mimo.
Možno na prejazd jednej vojenskej kolóny, ale nie na strednedobú premávku.
Pravdepodobne to nahradzovali smrekovými a borovicovými. Dub je odolný proti vlhkosti aj vode, vydrží aj sto rokov, z dubu sa robili napríklad šteky do vinohradov.
Aki ministri, taky most.
To tak potom vyzera, ked sa tito trapulini resp Psychopatovicove babky staraju viac o trestanie opozicie ako o realne ulohy.
Dufajme, ze tak ako sa rozpadol ten most, tak sa co najskor rozpadne aj tato "vlada".
No vlaste uz teraz mozno postavit rovnitko medzi tym mostom a touto "vladou".
dnes hrdosť na pracu sa stratila dnes pre každeho je ako čo najrychlejśie zarobiť a zbohatnuť. viem to s prace chcel som to robiť poruadne ako som bol zvyknuty a šef nabavsa s tým urobto aby to drźalo tak toto vo viacerých pripadoch byva realita. Keď som robil v nemecku nebolo to tak tam bola na prvom miste kvalita a potom čas lebo vedely že keď to sa spravy zle sa robi vec dva kra sa to predražuje niekoľko krat lebo vec sa potom mui rozobrať a pripraviť a znova zmontovať. To je system kde podnikatel chce zo dňa nadeň byť milionarom
Váš zlatý komunizmus, že? Úcta k svojej práci je v človeku, nie v zriadení.
Dnes sme klesli tak hlboko, že otvárajú provizórne mosty, ktoré sa po týždni začnú rozpadávať.
Niečo iné je dôležitejšie. Nemali by sme nadávať ani vojakom ani požiarnikom, ktorí tento provizórny most stavali. A nemali by sme možno ani nadávať tým potentátom, ktorí ho otvárali.
Skôr sa opýtajme, čo robili kompetentní doteraz, keď dopustili zrútenie mosta? Kto boli tí kompetentní? A čo robili ich voliči, ktorí ich po celý ten čas nekontrolovali?
Štát nie je len na jazdenie, niekto ho musí aj udržiavať v prevádzkovom stave. Udržiavali sme ho po minulé roky alebo to odbavili iba vhodením lístka do volebnej urny?
Odporúčame