Igor NSDAP Trnavsky onedlho dosiahne dasi milnik . Odkedy to prevzal do vlastnych ruk , prekonavame v pocte mrtvych 1.4 miliardovu Cinu ...
Podľa:vlákien iba prvá úroveň času |
najnovšie po najstaršie najstaršie po najnovšie |
Igor NSDAP Trnavsky onedlho dosiahne dasi milnik . Odkedy to prevzal do vlastnych ruk , prekonavame v pocte mrtvych 1.4 miliardovu Cinu ...
Vsetko so vsetkym suvisi. Citajme o kritike v roku 2014 :https://www.scribd.com/doc/243218502/SMER-Fi…
Bingo!
Nech sa páči, nasledujte svojho skorumpovaného ,,generála" Lučanského, červenohnedí..
A jajaj, bol odsudeny , ty modroknaznik!!! Aj matelko ma na rovasi, je to obycajny plagiator a podpapirnik!!
Pevne verím tomu, že dnešnú koalíciu drží po hromade viera, nádej, láska. Treba však dodať že k peniazom. Inak by asi napríklad nákup atg. testov, prebiehal inak.
viete kedy budu volby cervenohneda chamrad?
v r. 2024. a znovu utrpite debakel, luzri
Takto nejak budú možno prebiehať budúce volby - technológia nepodlieha licencii - strach z fikcie komunizmu bude strašiť dňom a nocou - Stalin tu zanechal pre kapitalizmus odkaz - SOCIALISTICKÁ CESTA - amíci kvôli tomu nespávajú - tak neviem prečo aj americký bankári posielali svojich revolucionárov rozvracačov do Ruska :-)
-
Temný komentátor fičí na pseudorealite - mal by si dať poradiť a konzultovať s Melany Trampovej
Načo sem pastuješ tie SPRISAHANECKÉ BLUDY,
ktoré
nijako nesúvisia s TÉMOU článku???
Mal by si sa mu naopak poďakovať, že ti chce pomôcť, aby ti odkryl tie klapky čo máš na očiach.
Jednoducho ti poskytuje informácie, ktorých máš zrejmý nedostatok.
Nikto už nechce návrat HLASO-SMERáckych zlodejov...
Mýliš sa
U mňa určite NIE!!!
nie nikto ale žiaden senožer, lebo sa bojí, že by vodca sekty konečne zmizol na smetisku dejín
Predstav si suhlasím s Tebou.Vládnúci zíslali moc v riadných demokratických tajných parlamentných volbách.Mali by mať možnosť ruinovať ekokomicky,politicky štat,spoločnosť aj nadalej,aby sa otvorili konečne oči ich voličom,predovšetkým Matovičovej s.r.o. OĽ-NO. a ich troolom aj v tejto diskuzii.....Netreba generálný štrajk,som presvedčený,že vládnúci neprežijú už dlho tlak spoločnosti/a pridávajú sa kritikou aj media./ Koalícia sa rozpadne,vláda vyšinutého premiiera s vysokou početne prevahou odborne, managersky slabučkých ministrov sa stane už v roku 2022 minulosťou.Čiernou v dejinach Slovenska
Referendom sa možno uzniesť na ústavnom zákone na skrátenie volebného obdobia. Naopak, skrátenie volebného obdobia, ktoré odhlasoval parlament je možno nie celkom kóšer, lebo ústava s takouto možnosťou nepočíta a Národná rada je viazaná - nemôže robiť to, čo ústava nespomína. Referendum takto viazané nie je, občania môžu konať tak, ako nie je zákonmi zakázané. Takže nakoniec ešte prídeme na to, že skrátiť volebné obdobie NR SR ani nemožno inak, iba platným referendom! :)
Volebné obdobie NRSR sa môže skrátiť len pomocou ústavného zákona
napr.
Ústavný zákon č. 70/1994 Z. z. - Ústavný zákon NRSR o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
Ústavný zákon č. 82/2006 Z. z. o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
Ústavný zákon č. 330/2011 Z. z. o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
____
V Slovenskej republike REFERENDOM zákony prijímať nemôžeš!!!
NÁRODNÁ RADA SLOVENSKEJ REPUBLIKY
Čl. 72
Národná rada Slovenskej republiky je jediným ústavodarným a zákonodarným orgánom Slovenskej republiky.
Keďže pokiaľ ty píšeš:
"Naopak, skrátenie volebného obdobia, ktoré odhlasoval parlament je možno nie celkom kóšer, lebo ústava s takouto možnosťou nepočíta"
tak
to čo ty tvrdíš môže byť pravda, ale REALITA je taká, že sa tak urobilo v minulosti už 3x a dokázal som ti to konkrétnymi ústavnými zákonmi o skrátení Volebného obdobia...
________
P.S. Neverím na platnosť Referenda o skrátení volebného obdobia... Na to sa nenájde v národe dosť ľudí.
____
môžeš
Čl.2 Ústavy
(1) Štátna moc pochádza od občanov, ktorí ju vykonávajú prostredníctvom svojich volených zástupcov alebo priamo.
Čl.98 Ústavy
(2) Návrhy prijaté v referende vyhlási Národná rada Slovenskej republiky rovnako ako zákon.
Čl.99 Ústavy
(1) Výsledok referenda môže Národná rada Slovenskej republiky zmeniť alebo zrušiť svojím ústavným zákonom po uplynutí troch rokov od jeho účinnosti.
Máš v tom ZMäTOK a nedostatok INFO!
____
► ku Čl. 98,
- to, že sa výsledky referenda zverejnia ako Zákon neznačí nič iné, že predseda NRSR vydá ŠTATISTICKÉ ZHRNUTIE účasti a hlasovania ako tzv. ROZHODNUTIE predsedu NRSR a zverejní ho v Zbierke zákonov (= ako zákon). Toto rozhodnutie zverejnené "ako zákon" NEPODPISUJE ani prezident SR! - viď napr.: http://ix.sk/DYWed
- Ústava SR však neobsahuje ustanovenie umožňujúce občanom, aby hlasovali priamo o formulácii navrhnutej zmeny ústavy - viď II. ÚS 31/97 Č. 26/97; Č. 26;
Návrh na skrátenie volebného obdobia referendom tu už bol, len referendum nebolo úspešné. Prezident sa môže pred referendom opýtať, či bude také referendum v súlade s ústavou. Ak sa neopýta, alebo ak US súhlasí o súlade s ústavou a referendum bude platné, už nikto nemôže nič robiť, len poslúchnuť výsledok referenda, ktorý má väčšiu silu, ako ústavný zákon - tri roky ho nikto nemôže zmeniť a po troch rokoch iba nové úspešné referendum, alebo ústavný zákon.
No a pre veľký úspech ešte raz uverejňujem: "Článok 72 Ústavy Slovenskej republiky nevylučuje iný spôsob prijímania všeobecne záväzných pravidiel správania s právnou silou zákona, prípadne ústavného zákona, konkrétne občanmi v referende. (Nález Ústavného súdu Slovenskej republiky sp. zn. PL. ÚS 24/2014 28. októbra 2014)"
Len s vami súhlasím ,ale ako vidno zákony sú zrejme ako trhací kalendár ,buď sa nedodržiavajú a to väčšinou ,alebo sa zmenia či aspoň vhodne upravia či dokonca zmenia v podstatnej miere obsahu tak aby vyhovovali momentálnej vládnej moci.Ono je to zo zákonmi ako s paragrafmi majú jedno znenie ale sa vykladajú rôznymi spôsobmi teda podľa potreby.Ona parlamentná demokracia síce akože je no v skutočnosti to vyzerá tak ako by o význame slova demokracia z vládnucích garnitúr málokto vedel.Keby to bolo naopak potom by boli zákony pre ľúdí a nie na ľudí.
KEĎ NOVINÁRI SLEPNÚ A HLÚCHNU:
Pred tromi rokmi Plus 7 dní zistil o štátnej tajomníčke ministerstva spravodlivosti vo Ficovej vláde, terajšej „pani zásadovej M Kolíkovej“ veci, ktoré raz nepotvrdzujú, V máji roku 2017 sa Márii Kolíkovej, narodilo druhé dieťa. Ona však nešla na štandardnú „materskú, zariadila si ju na ministerstve.“ Článok o tom vyšiel v časopise Plus 7 dní.
Správanie niektorých zamestnancov Ficovej administratívy bolo škandalózne: Plus 7 dní potvrdzuje, že prinajmenšom v prípade vtedajšej štátnej tajomníčky ministerstva spravodlivosti Márie Kolíkovej je poukazovanie na papalášizmus a zneužívanie zamestnancov ministerstva na osobné účely naozaj namieste. Išlo o bežný kus „hyenistickej“ bulvárnej žurnalistiky – kto vtedy mohol vedieť, že pani Kolíková zmení červený kabát za modrý?
„Trnavský arcibiskup Ján Orosch („Čaputovú budem voliť bez najmenších výčitiek!“) sa nesprával ako človek, ktorý má viesť ľudí.“ Uviedol Igor Matovič.
A niečo z doby kamenej by nebolo ?
Keď spomýnaš Kolíkovu - OK.
No ale prečo už nespomenie 2 roky navyše ochranku Ficovi a ním robenie z ochranky
poskokov na nákupy, sťahovanie a pod.
Prečo ?
Prečo nenapíšeš, že Harabín jedno z aut preňho určenému - dal na používanie manželke a dieťati ?
No píš - ALE O VŠETKÝCH !
Harabin mal auto na úplné používanie, teda ako vlastné s iba jeho rozhodovaním, ako a na čo ho použije.
V tom prípade čo ti vadí na tom, keď chvíľu nejaká regerentka úpokočíkovala dieťa.
Čo stalo štát viac financií ?
Kočíkovanie - alebo taxislužba.
Iba doplním.
To kočíkovanie bolo možno 5 x a pol hodiny, hodinu ???
To auto mala manželka Harabína k dispozícií stále.
Tu ti už štátne financie a ich míňanie nevadí ??
Ešte doplním k evite.
Kollár mal nehodu.
Ako a koľko ste sa tu napišťali keď tam viezol nejakú babu.
A to sa on v tom aute aj sám viezol .
Nešlo kôli nej navyše .
Kôli Harabínovej , alebo Ficovmu sťahovaniu - HEJ !!
Ak Kollár nešoféroval, mohol pre mňa za mňa robiť s tou pasažierkou trebárs aj smiešne pohyby. A neprotestujem ani proti pestovaniu dieťaťa vlastnou matkou kdekoľvek. Ešte raz opakujem - Harabín mal auto a šoféra pridelené na 24 hodinové použitie, kde len údržbu a dopĺňanie prevádzkových náplní a paliva robí úrad, ostatné je na tom, kto má auto pridelené. Keď si zmyslí, že pôjde na dovolenú do Čiernej hory, tak pôjde do Čiernej hory. A tak podobne.
evita - to ma ideš akože presvedčiť, že **Harabí n si platil benzín.
A platil aj toho vodiča čo mu paničku vyvážal ?
Je ti to treba v tvojom veku robiť zo seba rožný statok ?
Papaláš si niekedy kupoval za SVOJE benzín do služobného auta ?
To sa asi ani nedá vymyslieť.
No evita to dala !
Gratulujem !!
Inak ten tvoj príklad s tým zahraničím je totálna ujovina.
No ale už sa u teba nečudujem ničomu.
Ani ty nevieš čítať. Auto je pridelené a tankovanie aj šoféra zaobstaráva úrad na ochranu ústavných činiteľov. O VŠETKOM inom rozhoduje ten ústavný činiteľ, ktorý má to auto pridelené. Investigatívni novinári sa môžu zabávať, keď nevedia nič iné robiť skúmaním aj takýchto vecí a to je aj všetko.
Sa mi páči logita trollov.
Trápi ich pokles preferencií OĽaNO.
Keď som jednému z úderníkov napísal - prečo ho netrápi iba 5 % Smeru - mi obratom odpísal.
Že to tak nie je - lebo Smer 5 % + Hlas 27 = 32 %
Keď som mu napísal, že v tom prípade OĽaNO + SaS + Sme rodina + Za ľudí je cez 50 %
tak mi napísal, že to sa tak neberie do úvahy a ani nepočíta.
No bohovská logika.
Ja sa vôbec nečudujem. Veď do 95 nevedia napočítať ani ich vodcovia, ktorý chcú v parlamente odhlasovať referendum, či predčasné voľby....
Referendum sa v parlamente neodhlasováva. Referendum vyhlasuje prezident. Referendom je parlament obchádzaný. Referendum je priama demokracia a parlament je "len" zastupiteľská demokracia. V referende si voliči delegujú zákonodarnú moc - okrem vymenovaných nedovolených oblastí rozhodovania - na seba a parlament sa stáva v tej veci len štatistom.
Vieš tieto číselká by ťa nemuseli trápiť nech by sa už týkali kohokoľvek či ktorejkoľvek to strany ,ale to že sa to čo sa deje dnes je presne to isté ako sa dialo doposiaľ len s dodatkom že dnes sa na tom podieľa narcistický psychopat z Trnavy.No a tie tvoje sarkastické výrazy typu úderník sú v tomto prípade nepatričné.
Ja sa váľam od smiechu už pol roka. Od kedy toto referendum o predčasných voľbách vzplanulo v proletárskych tekviciach Fica I. a Fica II. Len škoda zas zbytočne vyhodených miliónov a Fico I. a Fico II. to vedia.....! Stále len nariekajú že Slovensko sa zadlžuje a ešte aj ako opoziční poslanci zbytočné zadlženie vytvárajú, dobre vediac, že matematika nepustí....
Pokles preferencií olajna z 25% na 10% ti je tiež asi ľúto -:))) Aj Magora s krpatým Naďkom ľutuješ ???
Mne je zase ľúto že stále je na Slovensku dosť hlupákov tvojho razenia.On hlupák nemôže za to že je hlupák lebo si ani neuvedomuje že hlupákom je.
treba sa zieriť s tým, že niektorých neprebudí nič ale absolutne nič
Ragaňa - o akých vyhodených peniazoch splietaš:
Testovanie vyselektovalo zdravých od chorých.
Keby boli Slovaci disciplinovaní ako Číňania, tak Matovič Covid zvládne do júna 2020.
Ešte aby teba vzal ten psychopat do partie a zvládnete to za ťýždeň.Neviem či chodíš s klapkami na očiach a štopľami v ušiach ale pokiaľ som sledoval tak som sa skutočne zriedka stretol s ľuďmi bez rúška a tak zmienka o disciplíne či nedisciplinovanosti akosi nesedí.Skôr si pozri ako toto nosenie rúšok dodržiavali v parlamente aj koaličníci alebo aj členovia vlády včetne toho psychopata,ktorý mimo iní nedodržiaval ani to nosenie rúšok v parlamente EU,ale hlavne že sa vyhráža sankciami a pokutami tak sa spamätaj chlapče.
Ešte aby teba vzal ten psychopat do partie a zvládnete to za ťýždeň.Neviem či chodíš s klapkami na očiach a štopľami v ušiach ale pokiaľ som sledoval tak som sa skutočne zriedka stretol s ľuďmi bez rúška a tak zmienka o disciplíne či nedisciplinovanosti akosi nesedí.Skôr si pozri ako toto nosenie rúšok dodržiavali v parlamente aj koaličníci alebo aj členovia vlády včetne toho psychopata,ktorý mimo iní nedodržiaval ani to nosenie rúšok v parlamente EU,ale hlavne že sa vyhráža sankciami a pokutami tak sa spamätaj chlapče.
Pán Budaj, B U D ˇI Č E K č.1...teda, pán premiér je predstaviteľom novej generácie slovenských politikov, človekom rýchlej online doby ? ..pán Matovič ako premiér úplne "cezčiarovo zlyháva" a celkom určite nie je politikom a nemôže byť politikom ( okrem iného aj psychologický profil pp je úplne geniálny), pretože tá jeho s.r.o. ani nie je politickou stranou a ako jeho s.r.o. kašle na nejakú legislatívu tak aj pán premiérovie kašlú na nejakú legislatívu. A tá jeho rýchla online doba znamená flagrantné porušovanie zákonov, legislatívnych postupov a komplexnú anarchiu v celej vláde a spoločnosti.
Pán Budaj, B U D Í Č E K č.2 ...IM sa stane trvale dlhodobe štátnikom ..SK malo iba niekoľko štátnikov (stačí maximálne päť palcov na ruke) a takúto hanbu ešte nemalo. Teda som presvedčený o tom, že SK v súčasných pomeroch celkom určite nemá štátnika. Minimálne nároky na štátnika by mohli byť úplne iné.
Pán Budaj BUDÍČEK č.3 ...čo ich drží pohromade ? .. nuž zmluva s diablom (koaličná zmluva).
Nuž takí ako ty určite nie.A kto ich vyhlási tak sa nechaj prekvapiť.Vieš len takí čo sa nechali ošialiť či takí ako ty štrngali kľúčami na uliciach v onom roku 1989,ale ak teraz vyjdú ľudia do ulíc tak štrngať kľúčami už určite nebudú a potom takí ako ty radšej nech sedia doma na zadku.
Ak bude vysoký počet účastníkov reerenda a vysoké percento si bude želať predčasné volby, mali by schváliť , je ich psou povinnostou počúvat hlas ludu, lud im dal moc a lud si ich vezme spat. Nebudú počúvať , budú vyhádzaní von oknom, predsa nie sú tam z božej vôle ale z vôle ludu. punktum
Ten kto vie, ten vie... skrátenie Volebného obdobia sa dá uskutočniť len hlasovaním v NRSR = prijatím ústavného zákona, ale referendom sa skrátiť NEDÁ...
____
Ústavný zákon č. 70/1994 Z. z. - Ústavný zákon NRSR o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
Ústavný zákon č. 82/2006 Z. z. o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
Ústavný zákon č. 330/2011 Z. z. o skrátení volebného obdobia Národnej rady Slovenskej republiky
____
"Článok 72 Ústavy Slovenskej republiky nevylučuje iný spôsob prijímania všeobecne záväzných pravidiel správania s právnou silou zákona, prípadne ústavného zákona, konkrétne občanmi v referende. (Nález Ústavného súdu Slovenskej republiky sp. zn. PL. ÚS 24/2014 28. októbra 2014)"
Odporúčame