Nemáš pravdu.
A vôbec – ktože si, že si dovoľuješ hodnotiť Procházku, že je zlý právnik, keď sám máš takéto nízke právne povedomie?
Keď hovoríš o „prezumpcii neviny“, tak si najprv uvedom, o čom hovoríš – o prípade „vinný/nevinný“ – teda o trestnoprávnom konaní.
Z toho by však Matoviča nemohli nikdy usvedčiť, keďže skutkové zistenia svedčia skôr v prospech toho, čo hovorí on (a v neprospech toho, čo tvrdí Procházka).
Okrem toho – v prípade ohovárania – nielen podľa odporúčaní Helsinského výboru pre ľudské práva, ale aj podľa právnych odborníkov, by sa trestné konanie nemalo zneužívať tam, kde je možná náprava v občianskoprávnom konaní.
Ďalej, úmysel sa NIKDY nerovná trestnému činu, úmysel nie je NIKDY trestný, hoci môže byť významnou, ba až rozhodujúcou zložkou trestného činu. Príprava na ZLOČIN môže byť (a vo všeobecnosti je) trestná – ale jej trestnosť vo všeobecnosti môže zaniknúť dobrovoľným upustením od [pokračovania v páchaní] trestného činu.
Ďalej: pravda je úplnou (tzv. absolútnou) obranou pred obvinením z trestného činu ohovárania. Pretože aj v Trestnom zákone sa hovorí: „Kto o inom rozšíri NEPRAVDIVÝ údaj...“
A Procházka nemá žiadne „dobré meno“, ktoré by stálo za obhajobu – uvidíš to z toho, že nepodá žalobu na Matoviča.
Môžeme sa staviť.
A určite to nebude preto, lebo by bol Procházka „zlý právnik“ (ako tvrdíš ty), ale preto, če je to vypočítavý, bezcharakterný chrapúň (ako tvrdím ja).
Napokon, aj sám Procházka si vždy viac zakladal na tom, aký je „skvelý právnik“, než na tom, že je bol „morálnou autoritou“.