Zaujimalo by ma, ci BF Forecasts zamestnava aj slepu vedmu, otca Furata alebo juzne vestkyne. Ako mozu vyhodnotit zostatkovu hodnotu po 4 rokoch u aut ako su napr. Suzuki Vitara alebo Mazda CX-3, ktore sa zacali predavat len vlani na jar?
Zaujimalo by ma, ci BF Forecasts zamestnava aj slepu vedmu, otca Furata alebo juzne vestkyne. Ako mozu vyhodnotit zostatkovu hodnotu po 4 rokoch u aut ako su napr. Suzuki Vitara alebo Mazda CX-3, ktore sa zacali predavat len vlani na jar?
Tak, mili pani s Napoleonovym komplexom, toto je vase Waterloo...
...to akoze doteraz ich uznavali? toto je uplny rozvrat krestanskych hodnot budovanych starocia a
absolutna strata sudnosti politicky korektnych Euro...Otov.
Svetla vyska viac ako u Subaru Outback a pritom nemoznost objednat pohon 4x4, .... ajajaaaaj, zase niekto tvrdohlavo ignoruje poziadavky zakaznikov. Naco je Peugeotu to partnerstvo x Mitsubishi, ked nevedia spojit to najlepsie z oboch svetov? Alebo zeby schizofrenia identity modelu? Co som, midi van alebo SUV? Kto je moja konkurencia? Kolko percent Sportage- ov a Tucsonov sa predalo s pohonom 4x4?
pekne auto, tento Tychujan, nuz nemam mu co vytknut, po dizajnovej stranke urcite krajsi
ako Sportage, technika solidna, zamrzi nemoznost mat stvorkolku diesel manual, ale inak
zaujimavy zjav na scene, cena mi pride prijatelna.
Pekne auto so solidnou technikou, ale s tou cenovkou, to si snad robite srandu ...
Pomerne dobre sa Edge predava v Dubaji, kde cena zacina na 25000 Eurach, a to
ma 3.5 V6 285 koni a automat uz zakladnej vybave...
Aj po zapocitani DPH je rozdiel 12 000 Eur, ja to volam dan z blbosti, ktoru osobne
nie som ochotny platit.
S cenou nad 40k by som isiel do Landroveru Discovery Sport alebo Jaguaru F-Pace...
Takze si myslim, ze to s tymto autom dopadne podobne ako s Citroenom C-crosser
alebo Peugeotom 4007, ktore sa tiez hrali na premiu...
A este na margo tohto clanku ... to nie priroda je proti vystavbe dialnice, to zdravy rozum proti chorym mozgom opojenym mocou a motivovanym Vplyvnou a Sirokou a Bystrokradnucou betonarskou a mostarskou loby,
ktore v roku 2008 pretrasovali 5 km Korbelku na 13 km povrchovy variant mozu za to, ze dialnica sa este ani nezacala stavat a ze existujuci usek D1 v Turanoch bude slepo koncit krizovatkou s I/18, a zjazd z dialnice sa bude musiet riesit o kilometer skor novym privadzacom.
Tak sa mi zda, ze ten Hyperloop z Bratislavy do Viedne a mozno aj teleportacia do New Yorku bude stat skor ako tato dialnica do Kosic.
Nikto ma nepresvedci o tom, ze 13.5 kilometra mostov a viaduktov udolnym variantom v clenitom horskom terene na trase Turany-Hubova s dvoma kratsimi tunelmi sa da postavit lacnejsie/rychlejsie/ekologickejsie ako 9 km suvisly tunel Velka Fatra, ktory zacina juzne od Krpelanskej priehrady, ide priamo popod Velku Fatru a Lubochniansku dolinu, a usti blizko Hubovej. Pokial viem, tak pozemky pod tunelom netreba od nikoho vykupovat, nie su potrebne vyvolane investicie dotknutym obciam, neriesia sa zosuvy pody ci raseliniska. Porovnatelne dlhy tunel Visnove bol napokon vysutazeny za 409 milionov...
Zdravie nie je tovar, zdravie je hodnota, a nie hociaka. Je to najvyssia hodnota, predpoklad prezitia spokojneho a tvoriveho zivota. Ale zdravotna starostlivost, teda ukony smerujuce k zlepseniu alebo prinavrateniu podlomeneho zdravia, to su tovary a sluzby, ktore maju svoju cenu, a ta musi byt poskytovatelovi aj zaplatena. Pokial v nasom zdavotnictve neplati 1+1=2 ale akasi zdeformovana kvazinerovnica 1+1=0,7 teda jeden zmluvny osetreny pacient plus jeden akutne osetreny pacient nad ramec mesacneho limitu zdravotnej poistovne rovna sa uhrada 0,7 nasobku nakladov na osetrenie jednoho pacienta, nemozno sa cudovat, ze sa v nemocniciach kopia dlhy a system financovania je neudrzatelny.
pruser...neni za co stavat a o 10 rokov uz nebude ani pre koho stavat...
Ako martincanovi mi neostava ine, ako poblahozelat panovi Kubikovi k triumfalnemu vitazstvu nad mestom
Martin, a zazelat mu, aby si tazko a poctivo zarobene peniaze v zdravi uzil, teraz ked uz aj najvyssi sud uznal,
ze pohladavka je legitimna a moralna, uz nemam dovod pochybovat. Budem nanho mysliet a s laskou spominat pri kazdej uhrade miestnych dani a poplatkov.
Zvlastne je, ze problem s financovanim dialnic bol aj za Meciara, ked si stat poziciaval za 24 percent, rating krajiny bol v kategorii "cierna diera" a problem s financovanim je aj za Ficiara, ked si stat poziciava za negativny urok a rating je AAA+++♥♡♥♡ takze cely statny dlh by sa dal teoreticky refinancovat novym zaporne urocenym a teda klesajucim dlhom. Ono tych 6 mld na dokoncenie dialnic netreba nikde hladat, oni su okamzite k dispozicii, vola sa to druhy dochodkovy pilier a za vhodne dohodnutych podmienok by bolo financovanie 2.pilierom vyhodne pre sporitela aj stat. Je tu len niekolko problemov: 1. Ficolezci nenavidia druhy pilier ako symbol zodpovedneho a od politiky nezavisleho zabezpecenia si vlastnej buducnosti, preto sa systematicky deje Velka Dochodkova Lupez. 2. Tieto zdroje nemozno rozkradnut ako eurofondy, pretoze 2. pilier je pod kontrolou sporitelov aj DSS. 3.Jednorazove postavenie dialnic v kratkom case by nezabezpecilo dlhodobe bezpracne zisky kmotrom v pozadi
neni masaz ako masaz ... vyzera to tak, ze masirovanie kravskych vemienok dojnej kravy zvanej slovenske zdravotnictvo je najvynosnejsim lekarskym ukonom. kvalifikacia na tuto odbornu pracu je jednoducha, dokonca netreba ani atestaciu. staci poznat 8. a 9. pad spisovnej slovenciny - koho kam a komu kolko.
Chyby v texte - verzie M a XL nemozu mat rovnaky razvor a zaroven rovnaky zadny previs, to by dlzka karoserie pri verzii XL nemohla byt o 35 cm vacsia. M ma samozrejme pri rovnakom razvore kratsi zadny previs 85 cm a nie 115.Najsilnejsia nafta sa nekombinuje s robotom ale s klasickym automatom s hydrodynamickym menicom od firmy Aisin.
Rating AAA+ je expresivnym a zvelicenym vyjadrenim toho, ako prezentuje sucasnu ekonomicku situaciu vlada, rating "cierna diera" je expresivnym vyjadrenim toho, ako vnimala Meciarovske Slovensko Madeline Allbright, a Ficiar je expresivnym vyjadrenim toho, ze ziak predcil svojho ucitela. Necakal som ze to pochopi kazdy, ale som rad ze zvysnych 99% citatelov to pochopilo.
Zvlastne je, ze problem s financovanim dialnic bol aj za Meciara, ked si stat poziciaval za 24 percent, rating krajiny bol v kategorii "cierna diera" a problem s financovanim je aj za Ficiara, ked si stat poziciava za negativny urok a rating je AAA+ takze cely statny dlh by sa dal teoreticky refinancovat novym zaporne urocenym a teda klesajucim dlhom. Ono tych 6 mld na dokoncenie dialnic netreba nikde hladat, oni su okamzite k dispozicii, vola sa to druhy dochodkovy pilier a za vhodne dohodnutych podmienok by bolo financovanie 2.pilierom vyhodne pre sporitela aj stat. Je tu len niekolko problemov: 1. Ficolezci nenavidia druhy pilier ako symbol zodpovedneho a od politiky nezavisleho zabezpecenia si vlastnej buducnosti, preto sa systematicky deje Velka Dochodkova Lupez. 2. Tieto zdroje nemozno rozkradnut ako eurofondy, pretoze 2. pilier je pod kontrolou sporitelov aj DSS. 3.Jednorazove postavenie dialnic v kratkom case by nezabezpecilo dlhodobe bezpracne zisky kmotrom v pozadi pol.stran.
Tak nech namiesto neho vystupi aspon Foraiova teta Anka, teda ak sa tiez neboji o svoju bezpecnost...
Trochu to motas. Peter Schreyer v Porsche nikdy nepracoval. Pred Kiou pracoval v Audi kde okrem ineho stvoril ikonicke TT. Naozaj sa mi dost tazko hladaju spolocne designove myslienky noveho Sportage-u a TT. Ale mozno ze ty to vidis inak. Na designe Cayennu sa podielali pani Steve Murkett a Fedinand "Butzi" Porsche, vnuk zakladatela automobilky. Takze ked si doplnis chybajuce teoreticke vedomosti, zase sa ozvi a nieco pekne nam napis.
Spredu Porsche Cayenne, zozadu BMW X5 predoslej generacie, to uz je na tom Peter Schreyer naozaj tak zle ze musi kopirovat zabehnute modely? Aj Cinania by boli na neho hrdi. Mne chyba u tohto auta svojbytnost a osobity design. Toto je len hra na velkeho brata.
Odporúčame