Toto je typicky priklad diletantizmu pri planovani vystavby dialnicneho useku a jeho napojenia na existujucu infrastrukturu. Nie je to len problem kratkeho zrychlovacieho pruhu v smere na Zilinu, je to hlavne neexistencia napojenia na I/18 v opacnom smere, teda na Vrutky, MT, TT, BB. Preto treba zist z dialnice uz za Sucanmi, prejst celou Priekopou ak sa chce clovek dostat na Vrutky, co hustote dopravy urcite nepomaha. Este horsie je to s napojenim sa na dialnicu z I/18 v smere z Vrutok. Neexistuje napojenie smerom na Turany, existuje len buduce napojenie v smere do tunela, ktory nebude skor ako za 4 roky. Treba ist znova smerom na Sucany na privadzac, ktory bol vybudovany ako napojenie rychlostnej cesty R3, ktora je vsak v nedohladne. Na I/18 bolo treba pod diancicou vybudovat kruhovy objazd, ktory by vyriesil zjazd aj vyjazd z/na dialnicu v oboch smeroch, celu dopravu by nalezite spomalil, ale nikoho by nezastavil. Nepochopitelne.