A potom sú ľudia, pre ktorých má "charizmu" aj tá Škodovka/VW. Moje obľúbené značky to ale tiež nie sú, a to sa považujem za príčetného.
A potom sú ľudia, pre ktorých má "charizmu" aj tá Škodovka/VW. Moje obľúbené značky to ale tiež nie sú, a to sa považujem za príčetného.
Ale vidieť, len ich je menej a netrčia na každom kroku tak ako v minulosti. Pri cene novej Fabie sa každý zamyslí a zoberie radšej Ceed/i30, príp. niečo iné, o triedu väčšie. Ďalším faktorom je obľuba crossoverov / malých SUV, ktoré ľudia tiež pred Fabiou uprednostnia. Jednoducho je výber a aj ostatné značky sa stali dostupnejšími oproti tomu ako to bolo v časoch Fabie I. generácie.
Poprajme mu iba veľa šťastia, zdraviu tým "opichávaním" príliš neprospel (o akúkoľvek vakcínu by sa jednalo). Ten pán je skôr prípad pre psychiatra ako pozitívny príklad pre neškodnosť covidvakcín.
"ekonóm" snáď uznáš, neveští nič dobré. K tomu sa odrežeš dobrovoľne od zdrojov, pozatváraš si jadrové elektrárne, navozíš si mohamedánov a budeš očakávať, že prosperita ti padne z neba. Tak to nefunguje a západ dochádza a padá na hubu na základe svojich vlastných neuvážených rozhodnutí.
Prosím ťa, ďalej sa nestrápňuj. Samozrejme, že ak by za tým boli dôvody, ktoré uvádzaš vyššie v prvej reakcii na mňa, tak by si kopnutie do, na západe nepopulárneho, Fica a jeho vlády vyslovene užili. Točíš sa v tom ako nezorientovaný človek bez kompasu vyhodený v strede lesa. Raz uvedieš dôvod ako Fica a opatrenia jeho vlády, potom si sám nahodíš na smeč automatizáciou. Samozrejme, že príde aj vyššia forma automatizácie, ale zrejme netušíš nič o tom ako sa skladajú motory. Od Matovičovej vlády sa zatiaľ nič zásadné v daňovej a odvodovej politike, ani v cenách elektriny neudialo. Teda nič, za čo by vyslovene mohla nová vláda a ak sa menia ceny elektriny na trhu, tak sa rovnako zmenili u nás i v Maďarsku. Veď predsa vy ste zástancami trhových cien všetkého, takže sa nečudujte, že si EÚ svojimi sankciami vykopala svoj hrob, do ktorého bude už len padať, až kým sa nerozpadne, pretože s týmto smerovaním je to dlhodobo neudržateľné. Členské krajiny EÚ žijú a budú žiť iba na dlh, čo ako
oprava: "nemecký výrobca"
predchádzajúci ekonomickí "guru (-ovia"; rozumej ch.ji). Radšej si už nenabiehaj na hrable, prečítaj si článok a pozri sa, čo sa deje na trhu a aké sú a ešte len budú dôsledky sankcií. Samozrejme, že nás (EÚ) prevalcuje Číňan. Za mňa bohužiaľ, ale tak sa rozhodli ekonomickí "stratégovia" práve tej slávnej EÚ.
Ešteže taký mudrlant, ako ty, mi to vysvetlil. Akurát, že ten nemecký výrobca neuviedol tie dôvody, o ktorých píšeš, ale sám uznal, že trh sa nevyvíja = nerastie tak ako predpokladal. Preto balia švestky, bez ohľadu na tvoje múdra. Jednoducho, keď tie motory nie je do čoho montovať, tak ich nebudú vyrábať na sklad. V mnohom si mi vlastne vôbec neprotirečil, iba nadviazal na to, čo som písal, tak vlastne ani sám nevieš, do čoho a koho si sa obul. Neviem o tom, že by tu ľudia zarábali za rovnakú prácu /alebo dokonca za vyšší výkon/ tak ako na západe. Veď práve preto ten Nemec najskôr investoval do Maďarska a následne na Slovensku, aby sa vyšším mzdovým nákladom vyhol. A pokým mu postačuje kapacita maďarskej výrobne a podmienky sú cca rovnaké, tak si len jednoducho vybral, že ponechá pôvodnú fabriku. Ak narážaš na to, že mala súčasná vláda poskytnúť stimuly (zaplatiť firme zamestnancov a energie) a podliezť podmienky v Maďarsku, tak to už ide dnes dosť ťažko, najmä po tom, čo nás zadlžili
Aha, takže ceny energií zvýšil trh, ale dopyt po e-bicykloch /a motoroch do nich/ neurčuje trh, ale môže za to sám Fico a jeho vláda (nezastávam sa ich, ale treba byť objektívny)...tak? Tak to si riadne vymydlený. Si skutočne ekonomický talent, akoby ťa sám Mikloš učil. Ako sa ti to kedy hodí, tak tresneš, bez akéhokoľvek rozmýšľania. Ale treba uznať, že ideš s (blbou) dobou, pretože dnes je to tak veľmi progresívno populárne. A zároveň je to aj dôvod najväčšieho úpadku. Ak to takto pôjde ďalej, tak sa EÚ krachu nevyhne.
A čo mala súčasná vláda robiť reklamu na e-bicykle, aby tú výrobu motorov udržali? Keď nie je dopyt, resp. keďže sa nezvýšil ako nemeckí výrobca plánoval, tak fabriku zatvoria. To je predsa logika trhu a trhového hospodárstva. Zatlieskať treba nemeckým plánovačom, ktorí zle odhadli trhový vývoj a nálady. Keď sa ľuďom v predchádzajúcom období zvyšovali náklady na iné životné potreby, nemohli investovať do e-bicyklov, a za ďalšie konkurencia v oblasti motorov do e-bicyklov je na trhu dosť veľká.
Nové skutočnosti, ktoré článok neobsahuje. Zamrzí, že Pravda sa už úplne prehupla na stranu bulvárnych médií, ktoré uvádzajú "senzačné" titulky, ale obsah tú senzáciu, ba ani nič normálne vysvetľujúce a prínosné, v ničom neprináša/nepotvrdzuje. Totálny pád slovenskej žurnalistiky. Ďalšie médium na odpis, ktorého sledovanie a čítanie sa stáva zbytočným. Potom sa čudujú, že ľudia hľadajú informácie inde a že im aj veria. Je to práve vďaka tejto "vydarenej" taktike "hlavnoprúdových" médií.
S nechápavým ťažko diskutovať.
Škoda, že za Dynamo nenastúpia na jednom krídle Medvedev, na druhom Kadyrov a ako center Putin. To by sa zošívaní "čeháčci" a "Pražská kavárna" rovno pototo.
Už len taký paradox, že zrovna Slávia má problém...Slavia je alegória Slovanstva v slovanskej mytológii. Nechcú si zmeniť aj názov? Lebo to Slovanstvo nás práve s Rusmi spája.
Nie, (niektoré) čínske územie je "okupované" inými.
Kedy sa BSK konečne pustí do rekonštrukcie rozbitej "Starej seneckej" v úseku za Lúčnym dvorom po Senec? Opravujete menej podstatné/vyťažené úseky a ceste, ktorá tvorí dôležitú spojnicu s hlavným mestom, a navyše v čase, keď sa začali práce na prepojení D1 a D4, kde sa budeme stretávať s výraznými obmedzeniami, mal byť vyššie spomínaný úsek cesty už dávno zrekonštruovaný a prispieť k lepšej prejazdnosti počas prác na D1 a D4. Zaujímavé, že oveľa dlhší úsek spomínanej cesty v TTSK, od Sládkovičova po Lúčny dvor, prešiel rekonštrukciou už pár rokov dozadu, a v BSK sa nie a nie rozhýbať. Hanba vraj "najbohatšiemu" kraju SR.
A diaľnice z BA do KE sa asi tiež za môjho života nedožijem. Tempo výstavby je "naozaj závratné"...škoda, že sa nepribližuje tempu "šafárenia" s verejnými financiami (všetky vlády nevynímajúc), to by sme boli premianti a vystavali cestu z BA na Mesiac.
"v ťažbe sa stali sebestačnými a dokonca exportujú"...byť sebestačným je výborné (aj Československo bolo už v mnohých oblastiach sebestačné, pokým neprišlo k demokratickej revolúcii a ešte demokratickejšiemu rozkrádaniu), no ešte lepšie je exportovať nakradnutú ropu zo Sýrie a Iraku. Alebo si naozaj myslíš, že USA živia svoje vojenské základne na tých územiach pre pokoj v regióne? Ono aj ten export sa opláca, keď to nevozíš cez pol zemegule, preto sa "Američan" zasadzujúci sa za sankcie proti Rusku a nútiaci do nich celú Európu, neštíti od "Rusa" nakupovať LNG a predávať ho s poriadnou maržou "Európanovi". Viem, hovorí sa tomu obchod / biznis...a dovolím si dodať, že za tým všetkým stojí obrovské pokrytectvo a vydieranie práve zo strany toho "Američana".
Ale kdeže, je to o akomsi žokejovi Váňovi a jeho kobyle.
Máš recht, tak to je.
To, čo vidno na tej fotke v podaní "strážkyne zákona" je niečo strašné. A vidíš, všetko pozametané pod koberec. A vraj vyspelá demokracia...
O vzdelaní radšej pomlč, pretože práve na tomto (a nielen na tomto) príklade si ukázal ako hlúpy si. Zjavne patríš medzi "kastu", ktorá v domnení štúdia na VŠ sa považuje za niečo viac. Ver, že nie si, si iba zakrpatený a žlčou zaslepený človek.
Odporúčame