Za tie peniaze sa dá kúpiť Multivane, alebo V-Klasse.
Spotreba je rovnaká. Oveľa viacej miesta v aute.
Nechápem načo komu je SUV keď sú na trhu dobre plnohodnotné dodávky.
Za tie peniaze sa dá kúpiť Multivane, alebo V-Klasse.
Spotreba je rovnaká. Oveľa viacej miesta v aute.
Nechápem načo komu je SUV keď sú na trhu dobre plnohodnotné dodávky.
Pre Slovensko je oveľa pozitívnejšie rozširovanie CNG staníc na Slovensku. Skoro vôbec sa o tom nepíše čo je škoda. Nemecko zrušilo tiež dotácie na Elektromobily v roku 2023. Nové dotácie sú definované pre Autá s priznivym vplyvom na životné prostredie. Takže sa diskutuje práve vo veľkom o CNG keďže v Nemecku je 85% bio Methanu na čerpacích staniciach CNG.
Bolo by vhodné keby išlo aj Slovensko podobnou cestou.
Ešte treba spomenúť Portugalsko. Ktoré je na 95% zaockovné a.... Tiež mu to nepomohlo. Zavádzajú postupne opatrenia. A ako vždy sa o Tom minimálne píše.
Kde je potom pravda? Očkovať / Neočkovat?
Najlepšie by bolo postaviť 3 nové nemeocnice a 500 nových intenzívnych staníc
Všetko uvoľniť a nechať na ľudí nech sa sami rozhodnú či sa chcú dať očkovať alebo nie.
Keď je niekdo zaockovany len znižuje ( nie zabraňuje) rozširovaniu Covid. Teraz prídu zase nové opatrenia. Plánované operácie, bežná zdravotná starostlivosť sa bude odkladať a ľudia budú zomierať na iné choroby ktorým sa dalo predísť.
Ked to takto pôjde ďalej tak nás čaká len vysoká inflácia a ochromenie ekonomiky. Zelený EKO-Teroristi z Bruselu stále vydávajú nové a nové nezmysly ktoré ohrozujú už tak slabú ekonomickú situáciu. A bez práce ťažko niekdo bude hľadieť na Ekológiu.
Panasonic ohlasil zatvorenie fabrík
Dodávatelia Automotive ohlasili 20% znižovanie kmeňových zamestnancov....o tých agentúrnych sa ani nehovorí.
Veľmi dobre napísané. Projekty v Automotive pre Európske závody od 2030 budú veľmi slabé. Posledné veľké projekty nabiehajú do 2022. Potom už drahé autá na baterky. Ale ľudia to nechcú prijať ako fakt. Stále sa ospevuje len riešenie pohonu na baterky alebo vodík. To sú momentálne nezaplatitelne riešenia. Ale to nechcú priznať ani politici ani médiá. Presadzovanie biometánu alebo MDI technológiu sa proste nekoná.
A zase stúpa moc niekomu do hlavy.. najprv nezmyselne ekologické názory, Teraz mocou vynútené očkovanie. No čo už naposledy sa vodca ktorá chcel vládnuť vo svete v Branau.
takze spotreba okolo 19 kW, pri cenach rychlonabijaciek na dialnici v zahranici okolo 0,70 centov za 1 Kilowat sa dostavame nikde okolo 13€ na 100km jazdy. a to je akoze prekoho dobre?
je sice krasne zrychlenie a pocit zo zrychlovania. Ozaj kdo sa neviezol v silnom elektroautomobile odporucam....ale opotrebovanie pneumatik pri castom zrychlovanie je obrovske....a celkovo EKO viznam 2,6 tonove auto nejak nechapem. Ale na slovensku je dost EKO-dementov ktory budu slepo presadzovat elektromobilitu.
no co uz ja sa budem sa nadalej vozit na mojom CNG aute dokedy sa bude dat.
Trochu treba skorigovat informaciu. A to tak ze si Phantom v elektrickej verziu nikdo neobjednal. Auto bolo vyrobene ako seriovy kus.
By ma zaujimalo ako chcu vyriesit panzierovana baterkove auta. ved to bude vazit aspon 4 tony. Upne ekologicke riesenie...... Hlavne ze si nemci este v roku 2030 budu vyrabat elektriku v uholnych elektrarnach.....
Nech už bude vláda poskladaná z koholvek stalr tam budú zelený. Ktorý si budú diktovať podmienky lebo budú hroziť rozpadol koalície. A tak bude vládnuť mensina . Rozpad Heiliges Römisches Reich je neodkladný.
Ak by som som si chcel založiť politickú stranu a v programe by som mal zníženie daňového zaťaženia. Nikdo by ma nevolil. Lebo by som tým akože podporil aj bohatšiu skupinu obyvateľov a to je predsa zlé. SK národ nerozmýšľa nad tým že ak niekto prizná a zdaní vyšší príjem tak tým pádom sa zvýšia odvody do zdravotníctva a sociálnej poisťovne. Toto už SK národ nechápe.
Ak sa porovnáme reálne daňové zaťaženie zamestnancov na Slovensku po podaní daňového priznania a napríklad v Nemecku po podaní daňového priznania tak zistíme že pri hranici okolo 40000€ ročného príjmu v hrubom (čo v Nemecku vôbec nie je veľa) zistíme že daňové zaťaženie je nižšie. Ak si to chce niekto porovnať na nejakej online kalkulačka je to neporovnateľné nakoľko do daňového priznania v Nemecku ide napríklad náklady na cestu do práce, rôzne účtu za prácu pre domácnosť,....je toho veľa veľa.
Lenže na Slovensku sa nepíše celá pravda len čiastočná pravda.
Preto to na SK vyzerá tak ako to vyzerá.
podobny nazor som asi pred dvoma rokmi uvernejnil na sme.sk a ihned bol zmazany za to ze ... nepodlozene dokazy. ja sa len cudujem ze to tu este nezmazali.
Velmi dobry priklad vysusenia mokrade by som uviedol v Mnichove/Nemecko, kde vysusili mokrade a mociare a postavili obrovske letisko, a to je samozrejme vsetko OK. a nikdo o tom nepise a nediskutuje.
bohuzial len tiez otazkou casu kedy tento prispovek zmazu..... lebo pravo vyjadrit svoj nazor na SK neexistujem
Hej a kde sa dá kúpiť. Ja už zháňam 3 mesiace.
Nedá sa kúpiť. Ale ak vieš že kde sa dá na Slovensku kúpiť naozaj Lada Niva. Daj vedieť.
Alebo nepíš sprostosti.
takze podla tejto strategii je cielom aby v skolkach a jaslickach pracovali aj muzi.
takze idealny pripad pre EU je:
je to skolka v ktorej 1/3 tvoria zeny, 1/3Diveregenc,a 1/3 Muzi, idealne aby tyto muzi boli este imigranti s rychlokurzom na skolku.
tak som zvedavy kolko rodicov da svoje 3 rocne dcerky do takejto skolky.
ale dufam ze ako prikladom pojdu EU-Poslanci.
a kde su potom tradicne hodnoty rodiny.A to akoze chlab ma porodit dieta? mohol by niekdo vysvetlit tym ludom zaklady biologie.
teraz nieco velmi smutne ale pravdive:
zeny marodia priemerne viacej ako muzi
normy na zdvihanie materielu su mensie ako maju muzi.
Su jednoducho oblasti ktore nie su vhodne pre zeny a ziaden uradnik to nezmeni.
avsak: V laboratoriach, v nastavovovani röznych pristroj, vo finalnej konfekcii vyrobkov -> to su oblasti kde sa jednoznacne presadia iba zeny, nakolko maju väcsiu trpezlivost a jemnejsiu motoriku.
Ked uz chce niekdo podporit zeny, stale moze znizit dane pre zeny.
Ešte jedna malá ale i viac podstatnejšia informácia.
Čína už minulý rok začala presadzovať že Max. 30% elektromobilov stačí. Dosiahnuť CO2 cieľa sa dá aj inak.
A tak sa už aj v Číne začínajú presadzovať naftové motory do osobných áut.
Čína stáva obrovské vodné elektrárne, kde nemali problém prestavovať milión ľudí.
Stavajú atómové elektrárne
Od Siemens si nechali postavit transportnú sústavu na jednosmerný prúd na dĺžku vyše 1000km.
Ale o tom sa nesmie písať v EU masmédiách.
Biden už dávnejšie vyhlásil, že bude pokračovať v Trampovej politike voči EU a Rusku.
Jeho pekne slová o Environmentálnej politike však v USA nefungujú. Verím tomu že sa bude naďalej v USA rozvíjať politika zákazu predaj osobných Áut. Avšak treba vidieť za tým len podporu vlastných automobiliek a diskriminácie Európsky výrobcov áut. Prvé tri najpredávanejšie autá v USA sú typu Pick-up, a nespadajú pod osobné autá takže zákaz ich predaj sa ich nedotkne.
Biden potrebuje zdražieť ropu na 75$/barel, aby tým podporil svojich.Taktiež je v jeho záujme rozšíriť uplatnenie a predaj zemného plynu. Keďže už teraz je jednoduché vyrábať elektrickú energiu z plynu pomocou palivových článkov, je pravdepodobné rozširovanie v priemysle na lokálne napajani priemyslovych parkov hlavne na severe územia.
Určite nesmieme zabudnúť na to že Bill Gates je kamarát Videná.Takže rozmach tzv malých atómový elektrární zažije boom v USA.
Takže USA dosiahne zníženie CO2 aj bez väčšieho obmedzenia mobility občanov.
Automobilky ako BMW, MB, AUDI uz teraz vyvyjaju hybridne auta ktore tieto limity dosiahnu. Bohuzial ako vzdy si pomozu tazkymi baterkami a jednoduchym benzinovym motorom. Takze v reale bude auto mat dojazd na baterky 70km a potom pride na rad benzinovy motor. Tym padom dosiahnu priemernu spotrebu okolo 3 litrov na 100km. bohuzila po prvych 100 km spotreba vyskoci cez hranicu 10 litrov. Este je to jedna vec o ktorej sa velmi malo pise a to je ze s touto novou normou budu musiet auta dosiahnut vzdy pri spusteni tuto nizku spotrebu, Takze to moze viest k tomu ze pri starte budu musier byt baterky nabita na uricitu kapacitu.
takze sa mame na co tesit ako nas EU este viac obmedzi v doprave.
zase niekdo objavil ameriku. Dialkove ovladace zo solarnymi panelmi uz tu boli predsa v 90 rokoch minuleho storocia od Sony, Napriklad RM-V801 . a asi pred desiatimi rokmi od Philips...
skoda ze to autor clanku priamo nenapisal. co uz.
ked raz zacnes jazdit CNG tak sa zbadas.
ja jazdim octavia 3 CNG. neni nic lepie a lacnejsie na jazdenie. ma to len 110 koni, ale 200 Nm a cena PHM je asi 4,5€ na 100km. ktore auto moze tomuto konkurovat v realnej premavke? Servisna prehliadka ma stoji okolo 130€, Ziaden problem zo studenmy startom...proste iba sadnut a ist a je jedno ci dlhe alebo kratke trate. Odporucam ludom co trocha rozmyslaju ekenomicky jedine CNG.
Dobrý kom.
Ešte treba dodať:
India TATA Motors kúpila Midi technológiu a rozvíja ju ďalej . Je to jedna z najčastejších spôsobu uskladnenia energie má pohon menších áut, ktoré sú hlavne rozšírené v Indii.
Nórsko:. Skoda že sa zase nepíše že koľko ropy vyťaží Koľko CO2 vyprodukuje benzín a nafta z tejto ropy
Nemecko: Nemecko uviedlo že zvažuje túto možnosť okolo roku 2045 až 2050.
Jediné čo Nemecko už teraz uzákonili je zákaz nových inštalácii olejového kúrenia od roku 2026.Nemecku hlavne Bayern je stále bežné olejové kúrenie v súčastnosti asi 20% pre Bayern.
Kalifornia plus USA: sa síce chvália že zakážu predaj Áut.Ale zase autor úmyselne neuviedol že sa to týka iba áut ktoré sú registrované ako osobné. Ktoré auto bolo najviac predávaným Pickup. Toto auto nepatrí do zákazu predaja
https://www.google.com/amp/s/www.caranddrive…
Amerika tzv zákazom predaja áut chce len podporiť predaj domácich značiek.
A takto by sa dala pokračovať ďalej...
Odporúčame