Treba chodiť akože verejnou dopravou? Tam sa bohužiaľ stavujuntiez nehody…. Naposledy autobus / vlak.
Treba chodiť akože verejnou dopravou? Tam sa bohužiaľ stavujuntiez nehody…. Naposledy autobus / vlak.
Pozri si správy ZDF, ARD z rokov 2014 alebo 2015. A potom kľudne napis , ale o agresii UA na RF občanov.
Skoda že napísali o aké auto sa jedna.
Ale pri kombinácii plug-in hybrid / zastavenie kôli poruche / výbuch
By to mohlo pasovať dokopy.
A ešte dodatok plynové auta už od 2020 nevybuchnutú. Majú pretlakove ventily a v prípade požiaru plyn horia kontrolovane.
Takze predajne ceny stúpajú . Dobre pre niekoho kdo na tom viem zarobiť. Vlastne netreba dodať veľa zbraní, stačí postupne aby konflikt pretrvával. A potom sa zase p.Biden ospravedlní za oneskorene dodanie vojenskej techniky.
Ale pred 100 rokmi neboli dotácie na spaľovacie auta, ani ziadne nové cla na dovoz. Technológia sa presadila lebo mala výhody. EU umelo navýšila ceny spaľovacích aút, CO2 danou napríklad pri Octavii je to okolo 5000€ za každé auto.
Infraštruktúra nabíjania aút je maximálne úbohá ( okrem Tesla ) . EU došla až tak ďaleko že keď si v zahranici a chceš si stiahnúť nejakú App aby si vôbec dokázal nabiť auto tak sa to nedá lebo … aplikácia pre danú krajinu nieje povolená…
A to pri cenách na 50ct /kW je prevádzka elektroauta neekonomická.
Pri používaní rychlonabijaciek zase klesá kapacity a životnosť baterky .
Každá domácnosť alebo firma ma len určitý príjem , nemôže ísť so mínusu. Ale to liberál nikdy nepochopí.
treba pripomenut Greendeal v ktorom je definovany zakaz pouzivania zemneho plynu od roku 2050. A to sa bude tykat plynu z RF, z Norska, aj z USA.
Lenže minula, ale ani predminula, vlastne žiadna vláda od 89 neriešila udržateľne zvýšenie pôrodnosti.
Jednoznačne chýbajú miesta v jasličkách, škôlkach a na školách. Ďalej sa neriešia výrazne daňové úľavy pre pracujúcich rodičov. Kľudne by mohli mať pracujúci rodičia zo 4 deťmi nulové zdanenie.
Pozrime sa na Nemecko, je to to čo chceme dosiahnuť?
Američania zachvíľku budú mať veľký dopyt po svojich papierikoch. Euro prechádza na digitálnu menu. Je len otázkou času kedy progresivci zákazu hotovosť, a EU prejde na ešte vylepšený spôsob sociálnych kreditom občanov, systém odkukakaný z Činy. Takže ak nebudeš mať ten správny nazor, alebo budeš kupovať nesprávne veci v obchode tak sa ti zablokuje účet. A tak ľudom nezostane nič iné iba siahnuť práve po papierovej forme dolára a obchodovať síce na čierno ale v tejto mene. Ale samozrejme EU to všetko predstavy ako záchrana planéty a boj proti RF.
na volvo stranke USA zacina XC90 na sume 56.000$. V Europe 79.990€. Vercia EX90 stoji 83.000€ Ja silne pochobujem, ze obyvatelia USA akceptuju takuto cenu za Volvo.... ale vsak pockajme a uvidime. Uz mame rok 2024 za 5 rokov a 8 mesiacov chce Volvo predavat len elektroauta.
tazke USA nechce dodavat zbrane na UA, tak im UA ukazala svoju silu. Ak nahodou v kratkej dobe dojde k dodaniu zbrani... nuz tak vsjo jasno.
Takže DUH vyhralo spor v Mníchove a musí tam dôjsť k odstráneniu dieslov Eu5 . Je to vlastne vyvlastnenie. A bohužiaľ nedávno si práve PS pozvalo na tzv. merania emisie práve DUH do Bratislavy . To bude zase diskusii keď začnú propagovať tie ich výsledky meraní.
Ale čo už …. Bratislavčania si to želajú.
Trošku treba poopraviť, realita je taká že EU chce zdaniť už aj elektromobili CO2 danou. Aby sa náhodou nestalo že elektromobili budú z Činy zaplatitelne pre obyvateľov EU. Síce media propagandisticky píšu niečo iné, záväzne su len vyhlásenia Bruselu.
Ekoterorizmus sa zacal zmáhať na Slovensku.
Pripomeniem ešte znminulosti veľké protesty Greenpeace keď sa privezovali na chladiace veže v Mochovciach…. A zrazu je všetkým elektrika z Mochoviec dobrá.
Ale podstatnejsie momentálne je že z BA sa stáva centrum ekoterorizmus zastrešovaným pod BA-Magistrstom. Treba mať napamäti nedávne merania ovzdušia DUH. Keď sa akože správne vyhodnotia možno očakávať veľké EKO-protesty aj na SK. DUH je mometlane najextrémnejšja EKO-organizácia v EU. Su to nový kamarati od PS.
Píšeš zavádzajúce informácie, pozri si štatistiku :
Opozícia v RF: Vyhlasuje iba okamžite ukončenie VSO na UA, stiahnutie RF z územia UA a čo potom…. Obnova UA z pokladnice RF princípom my vám pošleme peniaze a vy si ich rozkradnete… to však znamená pre RF nové dane pre obyvateľov…. Nevyzerá to tak že by chcelo RF obnovovať UA týmto spôsobom. Bohužiaľ voliči RF to vedia, že ich to čaká ak vyjdú z tejto operácie ako porazení.
Avšak vyzerato ze USA našlo spôsob ako vyhrať na UA a zariadiť aby vyhralo aj RF. Máme tu novú tému , super zbraň od RF na ničenie satelitov…a do toho sa fakt USA nechce zapojiť. Takže to vyzerá na ukončenie situácii na UA. Len bohužiaľ sprostá EU bude dobrovoľne platiť obnovu UA.
Samozrejme : ešte je tu téma prečo Nemecko nedodalo náboje a rakety do UA… ale veď v rámci znižovania CO2 a všetkým tým obmedzeniam Greendeal atď.. asi ťažko vyrobia EKO-freundliche Waffen. Otázka stále je, ako produkcia vojnovej techniky zníži bilanciu CO2 v Nemecku. ?
Takže :
https://uploads.tff-forum.de/original/3X/c/9…
Ak ideš z BB do BA po diaľnici 90k/h celý čas dole kopcom . Mas malú spotrebu.
Avšak ak ideš ustálene 130 tak mas vyššiu spotrebu.
A keď ti niečo iné ukazuje palubný počítač…. Tak si ho nechaj opraviť. Popripade si odsleduj straty pri nabijani. Koľko energie dodáš a koľko vlastne sa uloží z toho do batérie.
to by si musel mat dacia spring alebo vw up. nieco take male. inac je to energeticky nezmysel co si napisal. kolko tvoje auto vazi? 1,8t kedze pises ze je porovnatelne s octaviou? nakolk len klimatizacia v lete berie aspon 2 kWh vykonu. a v zime kurenie ak mas tepelne cerpadlo aspon 2kWh, a kde je este vyhrievanie bateriek. ucinost pri nabijanie v zime mas minus20%.
co sa tyja spotreby spalovcieho auto zase pises nezmysel, nakolko tzv odpadove teplo sa v zime vyuziva na kurenie interieru, takze celkova ucinnost spotrebovanych PHM je velmi vyhodna pre posatku automobilu.
takze, necital si pozorne, auto pise o nemecku. v prispevku som uviedlo ze na SK je to asi 30% aj menej z ceny v nemecku. takze prosim nezavadzaj a nepis taraniny. v zivote si v elektro aute nesedel!
https://www.inside-digital.de/ratgeber/lades…
renault ZOE ma hocikedy v zime spotrebu 40kW/100km, Nieco ako valivo odpor od snehu na ceste ti nic nehovori. V zime ma auto spotrebu na hodinu 5kW a to stojo na mieste. Potrebuje vykurit interier a vyhrievat baterie. Ak ides po meste kde dosiahnes maximalne priemernu rychlost 25 km/h tak mas spotrebu hned 20kWh plus este potrebujes energiu na pohyb, co je dalsiech najmenej 15kW/100km.
este na doplnenie, na principe kombinacie dotaci z niekolkych statov bol vlastne postaveny cely bussines z elektroautami. V nemecku jazdili nove auta, ktore sa potom ako rocne alebo 6mesacne auta predavali dalej do svedska, norska, alebo inych krajin ktore zase dalej dotovali auta. Velmi zaujimave vsak budu cisla novych registracii E-Aut v nemecku za rok 2024. Staci sa len pozriet na mercedes v Bremen, ktory rapidne zredukoval vyrobu. Popripade automobila Fisker z rakuska kde dodacia doba na auto niekolko dni. Maju plne sklady, nikdo to nekupuje. https://www.fiskerinc.com/ocean. Audi s ich modelom E-Tron pozastavilo vyrobu v zavode v Bruseli a officialne uz povedali ze planuju presunut vyrobu do Ciny.
autor zabudol doplnit,
ceny na nabijacich staniaciach (okrem Tesla) sa pohybuju od 40ct do 1€ za kW. co je dost vela. Elektro auto ma realnu spotrebu pri normalnej jazde v meste, mimo mesto a dialnica, jar, leto, jesen okolo 25kW, v zime aj 40kW. pri vysokych cenach elektrickej energie je prevadzka nezaplatitelna, plus ku tomu je este velmi vysoka poistka za auta.
Slovensko zaviedlo odpisovu dobu na elektroata pre podnikatelov 2 roky,co bol velmi rozumny krok. A hlavne este minuly rok sa dali kombinovat dodatacie na auta v Nemecku, s odpisovou dobou 2 roky na SK. Uz sa to neda, nakolko nemecko zmenilo podmienky.Momentalne mame na Slovensku celkom dost pouzitych elektroaut na predaj za relativne dobre ceny, nakolko 3 rocne modely sa predavaju za polovicu nakupnej ceny.Dalsou vyhodou je ze pre ludi ktory maju FV a vyuzivaju niektoru sluzbu z tzv Virtualnej baterie,dokazu velmi lacno nabijat auta. asi tak 30% aj menj, z ceny v Nemecku.Bohuzial progresivne nemecko nema tuto moznost.
Odporúčame