Sorry, ale si mimo. Konkrétne na D3 budú budúci rok, po otvorení Svrčinovec-Skalité a Žilina-Brodno najproblematickejšie úseky tieto: Svrčinovec - Čadca(Bukov) (teda obchvat Čadce) a SVETELNÁ KRIŽOVATKA v KNM (Radoli) (neviem či patrí do úseku Brodno-KNM, alebo KNM-Oščadnica).
Obchvat Čadce sa začína stavať v plnom profile. Jedno hrdlo, tvorené dnes trojicou svetelných križovatiek a železničným prejazdom v Čadci a prejazdom cez Svrčinovec skončí (aj keď Svrčinovcu zostane Trójsky kôň v podobe neexistencie R-ky do ČR) myslím v roku 2019. Ale štát miesto riešenia križovatky v KNM, kde sú DENNE kolóny dlhé aj niekoľko kilometrov hľadá peniaze na druhú tunelovú rúru a 4 km cesty do Oščadnice. Tento úsek prinesie zníženie nehôd na úseku pred tunelom, ale nevyrieši kolóny z oboch strán KNM. Naviac tým, že sa zrýchl doprava smerom z ČR a Poľska spôsobí ešte väčšie kolóny pred KNM.