DETI? Odkedy sú študenti vysokých škôl deti??????? V roku 1989 nezačali demonštráciu študencti stredných škôl, tí mali iné starosti. Boli to vysokoškoláci a tí už mali 18 rokov.
DETI? Odkedy sú študenti vysokých škôl deti??????? V roku 1989 nezačali demonštráciu študencti stredných škôl, tí mali iné starosti. Boli to vysokoškoláci a tí už mali 18 rokov.
Zasa?
Zákon 220/2007 nepozná verejnoprávne služby vysielané cez satelit. Pozná len verejnoprávne služby poskytovenaé cez terestriálny multiplex.
§ 55-57 tohto zákona jasne definuje podmienky za ktorých je poskytované šírenie signálu cez satelit - NIE JE TAM ANI SLOVO O TOM, ŽE DISTRIBÚTOR NESMIE ZA ŠÍRENIE SIGNÁLU VYBERAŤ POPLATKY.
Zákon garantuje bezplatný príjme verejnoprávnych služieb len cez teréstriálny multiplex (podmienka je platenie koncesionarskych poplatkov, ale aj ke´d nezaplatíte, signál vám pôjde).
P.S.: na nete sú k dipozíi voľné kľúče na príjem Skylinku (cryptoworks). To znamená, že Skylink čoskoro odpojí CRW a všetci, ktorí sa spoliehali na to, že budú prijímať bývalú "bezplatnúi" ponuku na starých kartách zostanú bez signálu....
Žilina, 14:20 - 14:35. Najskôr odíde rýchlik do Prahy (cez Čadca, Bohumín), potom osobný vlak do Čadce (oba vlaky zároveň zabezpečujú prestup do Poľska). A 14:35 sa dotrepe rýchlik z Bratislvavy, ale cestujúci, ktorí nechcú pokračovať na východ, ale chcú ísť na sever si musia ďalšie cca 2 hodiny počkať, alebo presadnúť n aautobus (ale iba po čadcu).
Tak neviem - buď tvorca grafikonu chce vyhnať cestujúcich zo západu na sever na autobusy, na ČD (cez Brno sa na severnú moravu dostanú tiež), alebo ich chce donútiť aby sa oboznámili so Žilinou. Ae určit emu nejde o to, aby ZSSK prosperovala.
Ja osobne kašlem na železnicu, pokiaľ je to možné začínam cestovať autom - je ro sće drahšie, ale vyhnem sa podobným nezmyslom, keď prípojné vlaky odchádzajú skôr, ako hlavný spoj. A toto nie je jediný prípad - Žilina a okolie podobné experimenty robí už 3 roky.
O ničom ale len pre niektoré ročníky. Na zákalde polročného vysvedčenia sa rozhoduje pri pri prijímaní na stredné školy u ôsmakov, deviatakov a u štvrtákov (osemročné gymnáziá). Takže táto obštrukcia môže mnohým učieľom zabezpečiť vyživovaciu povinnosť pre x študentov, ktorí ich zažalujú za zničenie ich potencionálnej kariéry a ich rodičia môžu žiadať miliónové odškodné.
Tak ako to definuje zákon - štrajkom. Takže ak neuzatvoria polročnú klasifikáciu iba dokážu že od začiatku školského roka nič nerobili a štát by ma od nich vymáhať neoprávnene prevzatú mzdu za 5 mesiacov. Vrátane odvedeného poistenia (aj za zamestnávateľa).
Pokiaľ zamestnanec neurobí to čo má v pracovnej náplni, tak si nezaslúži plat. Naviac ide aj o porušenie pracovnej disciplíny, kde môže dôjť až k prepusteniu.
Len tak ďalej učitelia. Týmto tempom sa platy určite zvýšia - prepustiť tých, ktorým sa nechce robiť a ich peniaze rozdeliť tomu zvyšku.
Sorry, nie 500. Prehnal som to - presne 285 ľudí.
Čože - v tomto štáte sa našlo 500 ľudí ochotných voliť Smer? To kde robili ten prieskum? U zamestnancov straníckej centrály a u politických nominantov?
Ten idiot čo to tu šíri si na rozdiel od teba prečítal ZÁKONNÍK PRÁCE, kde to stojí biele na čiernom. Alebo nedokážeš čítať a nájsť si to tam aj ty?
ZP § 103 ods. Dovolenka riaditeľa školy, riaditeľa školského výchovno-vzdelávacieho zariadenia, riaditeľa špeciálneho výchovného zariadenia a ich zástupcov, UČITEĽA, pedagogického asistenta, majstra odbornej výchovy a vychovávateľa je najmenej osem týždňov v kalendárnom roku.
A aj s tou pracovnou dobou je to pravda - 40 hodinový pracovný týždeň, z toho musí učiteľ odučiť cca 23 hodín (vyučovacích) týždenne (vyhláška vlády z roku 2009, počet hodín sa líši pre rôzne kategórie). To je nejakých 17 hodín týždenne. Zvyšných 23 hodín má na príparvu, pričom nemusí byť na opracovisku (závisí to na rozhodnutí príslušných riaditeľov škôl).
poďme všetci - takúto výzvu môže dať iba absolútny "nevhodné slovo". Kto bude pracovať, ak budeme všetci štrajkovať? A z čoho budete všetci žiť, keď budete všetci štrajkovať? Jednotlivé firmy štrajk položí a všetci ste na dlažbe. A som zvedavý z čoho budete potom žiť......
Čo to trepeš? Aké družiny? Čo má spoločné CVČ (ktoré prevádzkuje družiny) a škola????? Vychovávateľa v družine robí ako svoju vedľajšiu činnosť - ktorá je mimochodom zaplatená samostatne (a mnohokrát dvakrát - pretože rovnaky´čas si často vykazuijú aj ako osobnú prípravu az ktorú sú pklatení).
Nechápem - pokiaľ si myslia že si tých 5% nezaslúžia, tak prečo chcú 10%? naviac nikto ich nenúti robiť prácu učiteľa. Pokiaľ sa im nepáči, môžu ísť pracovať inde - na rozdiel od lekárov chýbajúci učitelia budú chýbať ioba ich kolegom. Otázka je či by inde dostali aspoň toľko ako za katedrou (kde nemusia stáť 40 hodín týždenne, ale horko ťažko polovicu tihro času).
Keby ste si prečítali manuál tak takéto nezmysly tu potiť nemôžete. A nemôže ich potiť ani rakúsky, alebo slovenský policajt. Osobne nepoznám policajta, ktorý by bol ochotný riskovať svoju kariéru v prípade, že si vymyslí priestupok a vodič trvá na svojej pravde a písomne to odmietne v zápise o priestupku. Naviac ťahanice s cudzincom sú pre policajtov sosť náročné - musia zabezpečiť tlmočníka a ďalšie veci.
A máte nejaký nápad kde zoberie štát počiatočné investície a know-how? Požičiate mu? Asi ťažko.
Akože nebude? Čo takto dane? A podiel z vyťaženej produkcie? To je pekných pár desiatok miliónov eur pre štát, plus ďalšie milión eur ktoré dostanú zamestnanci ako platy a spolupracujúce firmy. Pokiaľ to zlato zostane v zemi bez úžitku, tak nebudú žiadne peniaze. Ale my sme veľmi bohatí a pár miliónbov € nikto nepotrebuje že. Som zvedavý ako si budete ten kopec olizovať keď nebude ani na soc. dávky a dôchodky, nieto ešte na nejaké mzdy.
Vážne nevyrábajú? Zvláštne ako potom naši predajcovia vojenskej techniky zavádzajú a chvália sa čo všetko sa im podarilo vyviesť a na čom všetkom pracujú.
Pokiaľ viem, tak ťažobná spoločnosť robila aj expertízy ohľadne vplyvu ťažby na PPS a Slavia Tools - tvrdia že nič nehrozí. Kde je pravda?
Svätá pravda. Mne stačilo keď som dnes ráno počúval tie nadávky vo vlaku. A 3/4 z nich boli na nezmyselný posun odchodov len preto, aby zostal zachovaný ten takt niekde z centra. To že niektoré vlaky budú odchádzať prázdne len preto, pretože ich potencionálni cestujúci sú v tom čase ešte v škole / práci a preto neskôr cestujú autobusom / autom a ŽSSK príde o peniaze tvorcov grafikonu nezaujíma. Ale aspoň budú mať o rok dôvod zrušiť príslušný spoj.... Ale keby ho posunuli o nejakých 20 minút, možno by bol aj plný.
Aké citlivé technológie pracujúce s presnosťou desatín milimetra? PPS robí najmä vojenskú techniku na báze starých sovietskych a českoslovenksých výrobkov. A tam na nejakých desatinách milimetra nezáleží.
Ale povie. Je to jeden z dvoch spôsobov činnosti dopravných radarov (trvalo vyžarovaná energia). Problém je v tom, že radary, ktoré majú niečo zmerať (a podľa možnosti presne) nemôžu pracovať so širokým zväzkom vyžiarenej energie (a tiež sa snažia potláčať bočne laloky, ktoré dokážu meranie skresliť). Preto tvrdím že ak radar aj niečo zachytí, tak vozidlo je buď zamerané, alebo k jeho zameraniu dôjde v priebehu najbližších sekúnd (pri rýchlosti 100 km/hod prejde vozidlo za jednu sekundu takmer 30 m, krát reakčná doba vodiča).
Odporúčame