Vážne skvalitňujú služby. Pred vianocami som chcel vrátiť lístok, pretože vlak ktorým som išiel meškal a nechytil som prípojný vlak. Ďalší mal ísť o 3 hodiny. Pani vo výdajni lístkov najskôr nechápavo pozerala, potom povedala že vlak na ktorý mám lístok predsa nemeškal a odišiel normálne, takže je môj problém že som ho nestihol. Potom konečne pochopila, že som vlak nestihol, pretože som sedel v spoji, ktorý meškal. Zobrala teda lístok, pozrela na neho a s hláškou, že na vrátenie peňazí nemam nárok, pretože cena lístku nedosahuje 1€ mi ho vrátila späť.... Inokedy som pýtal lístik do konkrétnej stanice (obec má 2 stanice). Chlapík pri pokladni samozrejme vytlačil lístok na hlavnú - na moje upozornenie, že som chcel inde sa len sucho spýtal či ten vlak nejde aj cez tú moju zastávku, nech tam teda vystúpim, veď o nič nejde. Tak som sa ho spýtal či si vôbec všimol, že zrušili tarifné pásma a platí sa za každý kilometer - prečo by som mal platiť za km, ktoré neprecestujem???