Tak ako doteraz.... Čo myslíš koľko rokov už majú OS SR takýto stav?
Tak ako doteraz.... Čo myslíš koľko rokov už majú OS SR takýto stav?
ŽSR sa systematicky snažia zlikvidovať vlastnú regionálnu prepravu.... 2 roky platil cestovný poriadok, keď osobný vlak Žilina Čadca odchádzal zo Žiliny 5 minút pred príchodom rýchlika z Bratislavy. Cestujúci buď čakali hodinu na ďalší spoj, alebo išli autobusom (zaujímavé je, že SAD sa rýchliku ŽSR prispôsobila). Dnes už osobný vlak odchádza 5 minút po príchode rýchlika, takže človek ktorý sa na stanici vyzná, vie čítať, nie je hluchý a nemá veľa batožiny v pohode prestúpi. Lenže vlak má príchod do Čadce 15:28, ale vlak z Čadce na Makov má odchod 15:26..... Samozrejme že vedľa stanice stojí autobus SAD s odchodom 15:35, ktorý cestujúcich v pohode zavezie... (nemal som nervy porovávať ďalšie spoje, ale predpokladám že úradníci ktorí posúvali odchody zo žiliny adekvátne neposunuli odchody z Čadce u všetkých spojov, takže takýchto vlakov je viac).
Áno obsahovala. Lenže pri predaji ENELU sa zabudlo že sa nepredáva aj podnik, ktorý tú likvidáciu zabezpečuje, takže nikoho nenapadlo z majetku elektrární delimitovať financie tohto podniku... Takže dnes platíme dvakrát - pôvodný odvod o ktorý ENEL samozrejme cenu elektriny neznížil, pretože to nebolo brané ako samostatná nákladová položka a nový odvod, ktorý konečne ide tam, kde mal ísť od začiatku na likvidáciu.
Chváliť sa je jedna vec, realita je vec druhá...... Okrem toho že berú piliny ako odpadový produk t z píl (čo sa dá za čisté drevo považovať) som párkrát videl v ako do Biomasy Kysucký Lieskovec vozia piliny zmiešané kôrou a haluzami. V peletkách to moc nepoznáš - tým tlakom, teplotou a následným lisovaním sa mení štruktúra dreva.
Ak mi ich naložia na vozidlo, miesto toho, aby to na jednej kope spálili tak prečo nie. Lenže platiť ľudí, ktorí to budú zbierať a zároveň odvoz je neefektívne.
Musia to robiť tí, čo majú povinnosť prietor po ťažbe vyčistiť - teda lesný hospodár (les mám hneď za oknom, tak vidím koľko drevného odpadu tam pália).
Tak čo sa sťažuješ? Dobrovoľne si sa vzdal svojho práva podieľať sa na riadení štátu. Tak teraz drž hubu.
Za 20 rokov presvedčím sám seba o hocičom - a teda neklamem..... Detektor má určité vyśledky, ale len u osôb, ktoré sú si vedomé že klamú, nie u osôb, ktoré tomu čo hovoria veria.
Zaujímavé.... A to zabudli že voľnýp ohyb osôb a topvaru v rámci šengenu/EÚ má aj výnimky? Že každý štát má právo tento pohyb obmedziť a teda tie colnice ešte využiť?
Ak by sa dotácia na neefektívne bane zastavil a miesto toho sa dotovala tvorba iných pracovných miest, tak sa v globále ešte ušetrí - napr. aj na predaji emisí, ktoré nespotrebujú tie uhoľné lektrárne.
Keď bol útlm baníctva,. tak v baniach začali pestovať napr. hlivu. Lenže teraz, keď za Fica dostali peniaze, tak huby zrušili a znovu začali ťažiť... Prečo?
asi si myslel nadštardandartné drevo, nie uhlie.
Nechápem lesných hospodárov, ktorí po výrube lesa platia ľudí, ktorí zvyšky drevnej hmoty zbierajú a nosia na kopy, ktoré potom pália na mieste. Ak by tie zvyšky rovno nakladali na vozidlá (prípadne ich na mieste aj drvili), tak za rovnakú sumu nielenže vyčistia les rovnako, ale aj ušetria palivové drevo (pretože výrobca alternatívmneho paliva za takýto odpad platí).
A ktorá časť prenosovej sústavy sa sprivatizovala? Môžeš nám to povedať?
Pretože vedenia elektrickej energie sú všetky v rukách Slovenskej elektrizačnej a prenosovej sústavy a.s. A je zaujímavé že všetky akcie tejto spoločnosti vlastní Fond národného majetku - to nevyzerá ako privatizácia.....
Čo sa týka distribútorov elektrickej energie (tým teraz nemyslím alternatívnych) - teda ZSE, SSE a VSE - aj to sú akciovky, kde vlastní fond národného majetku 51% akcií (v každej...). Takže sú to stále spoločnosti, kde o zisku rozhoduje štát.
Naše vlády sú tak trochu prípad pre psychiatra (schizofrénia) - na jednej strane dotujeme obnoviteľné zdroje energie a na druhej strane idú peniaze do klasických, neobnoviteľných zdrojov....
Čo takto presunúť tie dotácie čo idú do baníctva na výrobu / kúpu paliva z obnoviteľných zdrojov (pelety, drevná štiepka, brikety z pilín?). To že dajú max. 1000 € na kotol na spaľovanie obnoviteľných zdrojov stále nevyvažuje dotovanú cenu uhlia....
Vlastníci Pravdy = JaT
Barroso je portugalec.... Takže tu šibe niekomu inému, ale autor článku to nie je. Ale to by musel pravdovravný001 vedieť niečo o histórii.
Niektoré dlhy budú nezaplatené dlho..... Našiel som tam zopár osôb o ktorých viem že už nežijú. Dlhy sa síce dedia, ale dedičské konanie môže trvať roky.
Sociálna poisťovňa sa má ešte veľa čo učiť.... Čo takto možnosť vyhľadávania konkrétnych údajov v databáze? To aby som si overil či náhodou nie som dlžník mám prehľadávať desiatky stránok?
A nedopustíš sa krádeže už tým, že si tovar dáš do košíka? Veď predsa manipuluješ s cudzím majetkom.
Krádeže sa dopustíš vtedy, ak odnesieš tovar z obchodu bez zaplatenia..... Ak je obal z tovaru v košíku a obsah v žalúdku, stále neopustil priestor obchodu.
Ako môžem niečo ukradnúť, keď si to zaplatím pri pokladni? Niečo iné je, ak zjem tovar a prázdmny obal niekam zastrčím - to je krádež. Ale pokiaľ mám prázdny obal stále v košíku, tak nech mi dokážu že som niečo ukradol.... Tovar je predsa stále v predajni, len nie v obale, ale v mojom žalúdku.
A prečo? Veď aj skonzumovaný tovar predsa prechádza cez pokladňu (WC sú mimo predajnej plochy). V pokladni stačí len prázdny obal.....A ak tento obal zákazník zaplatí, tak nič neukradol.
Pekne si to vysvetli..... Môžeš mi ešte vysvetliť ako ŽSR vykazuje použitie dotácií? To znamená skutočne´využitie tých miliónov - koľko z toho išlo na skutočnú dopravu študentov do škôl, robotníkov do práce a dôchodcov k lekárovi? A koľko zožrala neefektívna a nekoordinovaná prevádzka jednotlivých vlakov? Prečo mám platiť rovnakú cenu na dopravu do zamestnania / školy (to je doprava vo verejnom záujme) a napr. pri svojej súkromnej ceste? Prečo ŽSR využívajú peniaze na dopravu vo berjenom záujme plošne? Prečo Nehovoriac o ich zľavových akciách (rôzne karty pre mladých, dôchodcov a pod.) - prečo dávajú zľavu z dotovanej ceny a nie z reálnej ceny? Nech povedia - cena za 1 km vo verenomzáujme je XX a reálne cena za 1 km je YY - a z toho nech odvíjajú ceny. Nech konečne začnú poriadne vyberať cestovné - nemôže sa stať že 14 km sa veziem spolu s ďalšími 30 ľuďmi zadarmo, pretože za celých 15 minút nepríde do vozňa sprievodca....
Promptnejšie? Ako často cestuješ tými štátnymi železnicami? Ja nimi cestujem pravidelne už 25 rokov, ale ešte nikdy som sa nestretol ani s poriadnym ospravedlnením za meškanie. Nie to, aby sa niekto vo vlaku unúval s vysvetlením prečo už 2 hodiny stojí rýchlik v poli a okoolo neho prechádzajú všetky ostatné vlaky, vrátane osobákov....
Odporúčame