Ďalší komunistický pohrobok a jeho boľševické názory. Jedine s čím sa dá súhlasiť je posledný bod - ale nahradenie ľudí technikou tiež nie je zadarmo. A aj keď možno vychádzajú celkové náklady na techniku lacnejšie, počiatočné náklady sú vysoké. Nemecké, švajčiarske a ďalšie lokálky si prevádzkujú väčšinou súkromné firmy - čo ak vláda plánuje na tieto trate pritiahnuť súkromné spoločnosti?
Čo sa týka grafikonu - naposledy sa grafikon snažili zladiť komunisti (a to je už viac ako 20 rokov). Ale už zhruba 15 rokov sú bývalé štátne SAD a ešte stále štátne železničné spoločnosti konkurenti.... Výkony u SAD si objednávajú kraje, výkony u ŽSSK si objednáva štát - takže kraje konkurujú štátu. A tento nezmysel nebol schopný vyriešiť ani červený Fico....
Skôr rozmýšľajte ako je možné že súkromná spoločnosť Student Agency je schopná zabezpečiť dopravu na železnici Galanta - Bratislava omnoho lacnejšie ako ŽSR -