Zelenú má ten kto má viac peňazí a lepšieho právnika.
Zelenú má ten kto má viac peňazí a lepšieho právnika.
Ešte šťastie, že sa v Číne žiadna elektronika nevyrába a ani si nikto nič z Číny neobjednáva. Po tomto ozname NBU sme v bezpečí.
Mňa zaujalo "Hovorí, že ak má bežný človek na účtoch 200-tisíc eur,..." :) to bude asi občan Luxemburska.
Keby to bolo také ľahké, urobí to štát a nebolo by treba pilier. Ide o to preniesť zodpovednosť na sporiteľa. Súčasný systém je ak sa demografický vývoj neotočí neudržateľný a v našom klepto - chaos štáte nik nevie, čo bude s peniazmi v pilieroch o 2 - 3 roky.
To, že sa pár vyplašených riaditeliek ukáže v TV s ministrom a tvária sa ako opatrenia super fungujú, neznamená, že to tak aj je. Školstvo už roky funguje v režime Potemkino. Do médií sa prezentuje ako by to malo byť, nie ako to je alebo, že niečo funguje super, hoci je to obyčajná zbytočná somarina. Rúška v školách, nedodržuje sa a prakticky sa ani nedá. V respirátore fffp2 sa učiť nedá, učitelia ich nedostávajú, ale kupujú za vlastné. Ak by ho používali poctivo, museli by ho meniť po každej hodine. Samotesty sú práčka na peniaze. Navyše sú učitelia využívaní na ich distribúciu, zber a spracovaní údajov + trasovanie.
Až na to, že aj pred pandémiou zväčša sedeli doma. Od rána do noci vo svete online hier a sociálnych sietí. To tiež nie je pre emocionálny vývoj terno.
Čo funguje a na čo peniaze sú vždy - AG samotesty, záhada, že tam sa vždy groš nájde. Výsledok hlási rodič, učiteľ dúfa, že rodič neklame. Učiteľ je taký zdarma zberač, oznamovač a spracovateľ nepresných údajov.
A kedy sa začne normálne učiť? Bez rúšok, v odborných učebniach? Kedy sa budú môcť študenti normálne naobedovať? Kedy začne v školách normálny život? Už pred pandémiou to v školách nebolo ktovie čo. Teraz sú zo škôl košiare. Kde sa deti strážia, kde pijú a jedia. Dištančné "vzdelávanie" tiež nič moc, akurát ničí zdravie učiteľov aj žiakov. Prax študentov SOŠ tiež akosi nikomu na ministerstve nechýba. Kedy sa začne riešiť nedostatok záujmu študentov o vyššie vzdelanie v technických a prírodovedných odboroch. Ktoo bude učiť odborné predmety o 10 rokov? Matematiku, fyziku, informatiku, chémiu, biológiu? S platmi sa nič nerobí, OK, kríza. Prečo však nik nerieši pracovné podmienky v školách? Prečo sa pravidelne nekontroluje dodržiavanie zákonníka práce a školského zákona riaditeľmi a zriaďovateľom?
A veď pán Fico a vicišpán Kaliňák nelegálne kamerové záznamy de jure a de facto neberú v úvahu. Zasahuje to do ich slobôd a narúša ich cit pre spravodlivosť i česť.
Keď chcú športovať, podľa spravodlivosti by mali dostať vlastné kategórie. Trans ženy a trans muži. Predsa ani tí, čo sa cítia ako kone, nebehajú Veľkú Pardubickú s džokejom na chrbte.
Respektíve aby Británia na zbraniach zarobila.
Ako pozerám preferencie, normálna vláda nám nehrozí. Chamtiví populisti majú väčšinu v akejkoľvek kombinácii.
Je obdivuhodné, ako bojujú špičky smeru za neznámych bežných občanov. Nezištne, na úkor svojho voľného času, svojich rodín, sa snažia pomôcť všetkým nespravodlivo stíhaným.
Politika je plná hereckých talentov. Na škodu občanov sú to prospechári, ktorým sú ľudia ukradnutí.
Jediné na čo minister má financie okamžite sú AG testy. Kto je v pozadí firiem, ktoré ich dodávajú? Ich distribúciu a zber údajov robia zamestnanci škôl zdarma (respektíve sa to stalo nejako samé od seba ich pracovnou povinnosťou) .
Smernica? V škole? Učitelia veľmi dobre poznajú extrémne prípady správania v škole. Podporné tímy a smernice nič nevyriešia. Učitelia majú učiť. Tieto problémy má riešiť upsvar, polícia a súdy. Brať na zodpovednosť rodičov. Predovšetkým treba riešiť podnety školy rýchlo a efektívne. Teraz je to len divadielko a doprosovanie sa nezodpovedným rodičom, ktorí sú zväčša hlavnou príčinou problému.
Tomu sa povie nekompromisné požiadavky. Po stretnutí s premiérom v máji môžu zahájiť ostrý štrajk tak, že si pri učení pripnú na sveter nejakú stužku.
Prečo v štáte, ktorý má jeden z najväčších počtov policajtov na 1000 obyvateľov, neexistujú pešie policajné hliadky?
40% škôl má znaky nedemokratického riadenia. Bossing je bežná vec. Riaditeľky pokojne ignorujú zákonník práce, v takomto prostredí ťažko hľadať nejakú spravodlivosť vo vzťahoch. A ten Miloslavov? To sú veci bežné v tejto spoločnosti už desiatky rokov, žiaden covid. Škola nevyrieši nič, nemá právomoc, často problémy skrýva. Alkohol, drogy, krádeže, šikana sa riešia formálne, známkou alebo pokarhanim.
Odporúčame