Budujeme mestá pre ľudí, či pre autá?
V tom clanku je kopu nezmyslov. Aj ked sa snazia poukazat na dobru myslienku, pouzivanim klamlivych argumentov spochybnia tuto myslienku.
1, Bratislavsky obchvat nie je najvacsi PPP projekt v europe. Len projekt R1 Pribina je viac ako 2x tak drahy ako obchat Bratislavy a to sme stale iba na Slovensku.
2, Kazde/takmer kazde hlavne mesto v europe ma obchvat.
3, Okrem D4 kritizuju aj R7, pricom R7 riesi katastrofalnu innfrastrukturu v smere z juzneho slovenska do Bratislavy. Aby sa dostali do mesta musia prejst cez maly dunaj, na ktorom su 3 mosty este zo 70 rokov. Odvtedy hustota dopravy je aj 10-nasobna, ale na zvyseni priepustnosti tychto hrdiel sa nic neurobilo. Ked to porovnam s mostami na dunaji, tak v 70-rokoch tam boli 2 mosty. Ked by chcel niekto presadzovat ekologicku dopravu a branil by vystavbe dalsich mostov cez Dunaj, tak by bol na smiech a povazovany za blazna, keby tvrdil ze infrastruktura zo 70-rokov je dostatocna a 2 mosty (stary most a SNP) musia stacit.