Slovensko je spokojné s fungovaním súkromných vlakov RegioJet
a plno zavádzania.......
vyšší počet spojov zaplatilo ministerstvo.......dotácia pre RJ je daleko daleko vyššia ako bola pre ZSSK,.
ak by bolo ministerstvo takto štedré aj na iné linky napr od Pezinka či Malaciek to by bol len nárast cestujúcich.....takto ten nárast nie je bohvieaký ked Figel sluboval 1,9 mil cestujúcich....predtým ZSSK prepravila 800 000 a mala o 2/3 menej spojov.
Pri viacerých spojoch je pochopitelné že v dotácii na 1 vlkm jazdí RJ lacnejšie......aj to že na jednu linku si dokázala RJ prenajať v zahraničí moderné aj ked už staré motorové jednotky.....
a k príspevkom podo mnou Student Agency je známa likvidáciou konkurencie.....aj ked teraz je super mať konkurenciu pre cestujúcich na trati Praha-Ostrava lacné cestovanie komfortné....stačí aby ČD opustili priestor a ceny by išli hore.......lebo RJ si nemôže dovoliť vyrábať stratu každý rok....