hmm tak predsa, aj tento tyzden clanok o prelomovej technologii akumulatorov ;-)
hmm tak predsa, aj tento tyzden clanok o prelomovej technologii akumulatorov ;-)
Podpora, nozik sa mi vo vrecku otvara. Vyrobte elektromobil, ktory bude aspon tak dobry ako to, co predavate doteraz a ziadnu podporu nebude treba.
Neuveritelne, kolko povolani dostava vysluhove dochodky. Ok, idem zase pracovat, aby mali z coho...
Posledné tri auta som si kúpil v nemecku, nekonečný výber.
Presne to mi napadlo, ked to rozburali. Na x inych miestach jamy, vymole hrce, ale nie, peniaze treba utopit prave tu.
Napr. ta betonka z D1 smerom na Banovce je absolutna chutovka.
presne tak, hardvérové problémy riešia softvérom, očividne to nie je take jednoduché
Elektroauta nikto nechce, okrem zopar „nadsencov“. Automobilky si nimi po bruselskom diktate znizuju emisie CO2 kvoli brutalnym pokutam. Nic ine im neostava.
americka klasifikacia oktanoveho cisla je ina nez europska... 76 v amerike je ine nez 76 v europe
iste, ale ocividne skoda ich dokaze splnit a audi nie
podla mna by mali poziadat o kompenzaciu ;-)
no ano, maju 4-dnovy pracovny tyzden, lebo neni pre nich roboty, ale idu ziadat zvysenie miezd, uff
jasne, nebezpecna plachta, a co je potom natacanie videa pocas jazdy. Policia by sa teraz mala pozriet na autora videa
Nasa lokalna pekaren uz zdvihla cenu rozkov z 8 na 11 centov, ludia ich aj tak kupuju.
asi budes musiet skusit citat este raz...
Co mate vsetci s tou spotrebou? Raz to ma 150 koni a ked ich vyuzivate, tak to ma spotrebu ako 150-konove auto, nech to ma aj jeden valec. Pri turbomotore si mozete vybrat, ci chcete jazdit pomaly a usporne, alebo „sportovo“ a neriesit spotrebu. Pri takych atmosferach, ako ma napr. Mazda, na vyber nemate, tam mozete jazdit akurat usporne. Vid nova Mazda3 s dvojlitrom a vykonom 122 koni.
co ma polcam s laserom, polcam je videomeranie
pozri si vyfuk naftaka euro6 a vyfuk benzinoveho priamovstrekoveho motora ;-) A to ti pisem ako majitel benzinoveho auta...
Odporúčame