Toto vsetko kvoli uspore 1 l/100 km. Ale no tak...
Toto vsetko kvoli uspore 1 l/100 km. Ale no tak...
A takyto clovek dostava priestor, ten potrebuje akurat tak kazajku
Kazda firma (a kazdy vo vseobecnosti) by mala mat moznost slobodne sa rozhodnut, ake auto potrebuje. Ak je to EV, nech si kupi EV. Ale nech sa kazdy rozhodne sam, nie ze mu to nariadi niekto, kto nema ani za mak znalosti o technickom stave veci.
Dajte test tankovania studenej a zohriatej nadrze, len na take sobotne, domace porovnanie ;-)
ako si ty ako bezny juuuuser predstavujes take to domace, nedelne nahadzovanie pneu doma na dvore alebo pred panelakom?
Presne tak, „black ice“ sa preklada ako poladovica a je uplne jedno, ako vznikla. Ziadny cierny lad neexistuje.
Na dialnici sa jazdi 120? Kde? Na dialnici das 140 tempomat, obcas predbehnes niekoho ty, obcas niekto teba. Fakt nemam pocit, ze by tam vacsina jazdila 120.
Myslis, ze kazde auto testovali inak? A teplota tam uvedena je.
Skôr to bude v tom, ze si človek spočíta dve a dve. Ked kúpim päťročné ojazdene ev za polovicu a plánujem si ho nechať ďalších 5 rokov, aka bude jeho cena ako 10 ročného? Podľa mňa limitne blízka nule. 10 ročný spaľovak je normálne použiteľné auto.
Slaby zaujem o jazdene EV? No shit, Sherlock, kto to len mohol cakat.
predpokladam, ze manzelka vie vsetko ;-)
V jednej vete ziskovost a v druhej dotacie...
nie, zaujimave je toto:
https://openiazoch.zoznam.sk/doprava/pocet-e…
K výraznému záujmu Nórov o tieto autá prispeli aj vysoké štátne dotácie, ktoré si Nórsko môže dovoliť aj pre obrovské príjmy z ropného a plynárenského sektora.
Vláda totiž oslobodila vlastníkov BEV od daní, ktoré musia platiť vlastníci áut so spaľovacím motorom.
Takze peniaze az na prvom mieste, dam ruku do ohna, ze bez vsetkych dotacii a danovych vyhod by sa Nori vyprdli na EV rovnako ako ostatni...
A ano, budem hundrat, ked mi budu chciet vnutit horsi produkt za viac penazi a ten aktualny zacnu zdrazovat, aby si vykompenzovali straty z toho nechceneho.
Pri tankovani „nabijas“ megawattmi, to je iny svet. A bez ohladu na teplotu vzduchu, nadrze, kdekolvek, kedykolvek a vzdy aj na poslednej pumpe na konci sveta. 350 kW budes nabijat niekde, len v urcitom pasme nabitia, pri urcitej teplote, ked vedla teba nebude nabijat niekto iny atd. Takze na papieri tie udaje vyrobcov vyzeraju mozno pouzitelne, realita trochu kriva (trochu znacne).
Nenabijate doplna, nevybijajte do prazdna, nabijajte pomaly (pricom aj akoze „rychlonabijanie“ 350+ kW je parodia oproti tankovaniu), nekurte, ... A toto ma byt buducnost aut? Riesi niekto, ci ma v aute prazdnu alebo plnu nadrz pri parkovani na ulici? Ci si zapne kurenie?
„Nečakaný pokles záujmu o elektromobily“ - fakt nikto necakal, ze horsie a drahsie auta si kupi len zopar nadsencov?
taketo jazdy preplaca zdravotna poistovna?
Odporúčame