Ked ide o peniaze, ludia si prekvapivo vedia spocitat dve a dve a celej elektromobilite zatial ukazuju pekny prostrednik.
Ked ide o peniaze, ludia si prekvapivo vedia spocitat dve a dve a celej elektromobilite zatial ukazuju pekny prostrednik.
To kazda takato nabijacia stanica bude mat pripojku na urovni MW alebo ako? Fajn, ze v labaku to ide nabit za 5 min z nejakeho ineho akumulátora, ale niekde v strede pola co?
Ako len teraz asi tak zareaguje cina, skusme si tipnut, mame jeden pokus :-)
Fakt sa nepredava 500e? Kto to len mohol cakat, ze mikroauto s 23,8 kWh akumulátorom za akciovych 28 490 € (teraz som si kvoli tomu stiahol SK cennik) predsa len nebude najziadanejsie. Este chvilu sa cudujte a strajkujte.
„dusík znižuje oxidáciu vo vnútri pneumatiky“ - a co tam konkretne oxiduje, co by malo niekoho trapit? Dusik do pneu fakt uz len ked neviete, co so sebou, placebo.
Dochodcovia pracovali kazdy rok 13 mesiacov? Tak aky 13. dochodok?
sachmat fico, toto uz nerozchodis, dufam
hmmm, kto to len mohol cakat, ze horsie a drahsie riesenie oslovi viac ako len hrstku zakaznikov...
„V Európe sa darí mild a full hybridom...“
Iste, ked ciste spalovaci motor aby si lupou hladal a vacsinou ani nenajdes.
No nechcem nejako rusit tvoje iluzie, ale kolko je takych nabijaciek?
Na porovnanie uz staci len dodat, ze bezne tankovanie zodpovedat cca 4 MW. Cize stale RADOVO inde.
tvl zas? Ved tie uzavery opravuju snad kazdy rok
kde si v clanku nasiel nazov konkretneho vyrobcu?
Ale proc sou tlusti? Protoze se maj! A nejsou lini se nazrat! :-)
Dobré ránko, Mr. Farley. Pritom stačila hodinka s excelom...
len na porovnanie, energeticka hustota benzinu/nafty je 12,5 kWh/kg, cize RADOVO viac... Ked uz to zabudli spomenut v clanku
Odporúčame