Súhlasím, nadpriemerne inteligentní ľudia dnes nepracujú pre automobilový priemysel, veď ktorý mladý človek túži pracovať 8 hodín za pásom v automobilke? Avšak nadpriemerne inteligentných ľudí by som hľadal inde, než medzi influencermi (YouTube, Tik-tok, Insta...). Kto si nevie vyhodnotiť úskalia influencerstva, sotva je nadpriemerne inteligentný. Ak tam takí ľudia sú, potom sú nadpriemerne inteligentní v schopnosti predať sa. Mladých to láka vďaka predstave ľahkého zárobku, ale úspešní "content creators", ktorým to zarobí na život sú len špičkou ľadovca, všetci ostatní sú pod vodou, čiže závislí aj od iných príjmov. Robiť to až do dôchodku nemôžeš - ktorý tínedžer hľadá 60-ročného influencera? Dlhšiu udržateľnosť to má, keď sa špecializuješ na niečo, čo bude stále potrebné, napríklad hodnotíš elektroniku. Rôzne špecializácie ti síce zabezpečia stálejšiu základňu sledovateľov, ale sotva ťa vyšvihnú na vrchol ľadovca. Nadpriemerne inteligentných ľudí by som skôr hľadal niekde inde.


