Bez ohľadu na obsah predpovede sa pravosť proroka ukáže až potom, keď sa jeho predpoveď naplní. Počkajme a uvidíme.
Bez ohľadu na obsah predpovede sa pravosť proroka ukáže až potom, keď sa jeho predpoveď naplní. Počkajme a uvidíme.
Iba odpovedala na otázku poľského média. Športovci vo všeobecnosti sú povinní komunikovať s médiami. A športovci už na športovom dôchodku ako táto poľka sú na jednej strane zvyknutí na komunikáciu s médiami a na druhej strane si už môžu dovoliť povedať aj to, čo bolo lepšie počas aktívnej kariéry nevysloviť. Malá rada na záver - občas je dobré sa povzniesť nad vec a prijať to ako názor konkrétneho človeka, v tomto prípade ako názor istej bývalej poľskej tenistky, v opačnom prípade totiž autor komentára ako je ten tvoj môže svojím názorom tiež vytvárať dojem zakomplexovaného človeka.
To, čo si napísal, môže vysvetľovať, prečo TY ako osoba uprednostňuješ maďarskú ligu, ale nevysvetľuje to vôbec, prečo by pre DAC mala byť lepšia maďarská liga, než slovenská. Pri vyrovnanosti líg (24. miesto pre maďarskú a 27. pre slovenskú) niet na to logického dôvodu zvlášť, keď má sídlo na Slovensku. Naopak, v maďarskej lige by mohli veľa stratiť. Neverím, že by bolo bez problémov, aby v maďarskej lige boli dve mužstvá patriace jednému majiteľovi - Győr a DAC.
Človeče, zhlboka dýchaj a dva krát meraj predtým, než začneš rezať. V tomto prípade nejde o záležitosť EÚ, ale UEFA a jej pravidlo, že jeden majiteľ nemôže mať dva kluby v jednej európskej súťaži. EÚ za to nemôže, že Oszkár Világi vlastní klub aj na slovensku, aj v maďarsku a obidva kluby sa kvalifikovali do konferenčnej ligy. A nie, nejde o cielené škodenie slovákom a maďarom. Írsky klub Drogheda United bol z toho istého dôvodu vylúčený z konferenčnej ligy (rovnaký vlastník, ako v dánskom Silkeborg) a s tým istým pravidlom má problém aj Crystal Palace v európskej lige (tam je to o Johnovi Textor a jeho podieloch, ktoré cez Eagle Football vlastní v Crystal Palace 44 percent, a vo francúzskom Lyone 77 percent).
Najskôr si pozbieraj informácie predtým, ako začneš kvôli vylúčeniu slovenského alebo maďarského zástupcu z futbalovej súťaže bojovať za vystúpenie z EÚ a NATO!!!
Možno je pre teba nezaujímavá a to je v poriadku, koľko ľudí, toľko názorov. Ale neviem nájsť dôvod, pre ktorý by pre DAC bola slovenská liga nezaujímavá. Slovenskej lige nedominuje, takže má priestor na rast a aj keby dominovala, ako Slovan posledné roky, mohla by sa kvalifikovať cez ňu do champions league. Zápasy proti Žiline alebo Trnave môžu mať rovnaký náboj a rovnako posúvať po športovej stránke, ako zápasy proti Győru alebo Puškášovej akadémii.
Ak vylúčia DAC, ten klub prekoná sám seba. Doteraz na to, aby vypadli, potrebovali vyjsť na trávnik aspoň dva razy, teraz sa im to môže podariť bez toho, aby vôbec na trávnik vyšli. O tomto možnom probléme oba kluby vedeli - posilnili nezávislosť na poli manažmentu, riadenia a rozhodovania - takže právny proces UEFA pre nich prekvapením iste nie je. Oszkarovi Világimu sa môže podariť poškodiť slovenskú, maďarskú alebo obidve ligy tým, že od začiatku budú mať v Európe o jedného účastníka menej. To potom mohol DAC nechať konferenčnú ligu Podbrezovej, ktorá by sa síce s najväčšou pravdepodobnosťou do ligovej fázy nepozrela, ale aspoň by vyšla na trávnik.
Z Prahy do Košíc precestuješ 675 km. Ak by si do Košíc cestoval z Karlovych Varov, je to o kúsok viac, než 800 kilometrov. Syna má v Sparte Praha, takže najskôr býva niekde na okolí. Okrem toho nešlo mu o to, aby ti dal presný počet kilometrov, ale o to, aby precestovanými kilometrami zdôraznil, že keď precestuje množstvo kilometrov domov a naspäť do Košíc, tak preto, aby urobil v Košiciach čo najlepšiu robotu.
V zásade s tvojím druhým riadkom súhlasím, na druhej strane on je teenager. Teenageri niektoré veci neriešia a iné vidia trošku inak. Navyše vyrastal v inej kultúre. Najskôr mu ani vo sne nenapadlo, že obyčajné pobozkanie dievčaťa na dubajskej ulici môže spôsobiť veľký problém.
Nové štandardy a regulácie? Azda by aj stačili súčasné štandardy a regulácie rozšírené aj na medzinárodné vody, ale keďže ide o medzinárodné vody, bola by potrebná širšia celosvetová dohoda. Spoločnosť OceanGate používala ponorku Titan zámerne v medzinárodných vodách, aby sa vyhla rôznym požiadavkám, štandardom a reguláciám, ktoré podľa spoločnosti bránia vývoju a inováciám.
Rozhodnutiu nereprezentovať krajinu kvôli kapitánskej páske nie veľmi rozumiem. Pripadá mi to detinské. Lewandowski zdanlivo vyhral a dosiahol svoje. Môže byť, že sa na jeseň do reprezentácie vráti s kapitánskou páskou. Ale môže sa to preňho ukázať ako pyrrhovo víťazstvo - pretože jediné, čo táto roztržka priniesla je oslabenie reprezentácie a vzťahov. Futbal je kolektívny šport. Ani veľkí hráči ako Lewandowski, Ronaldo, Messi čí Haaland neurobia v zápase nič bez ďalších 10 spoluhráčov. Pohoda a dobré vzťahy hráčov v kabíne sú pre veľké výsledky proti silným súperom rovnako dôležité, ako futbalové umenie. Krásne sa to ukázalo tento rok v Paris Saint-Germain FC, ktorí na zisk ušatej trofeje zrazu nepotrebovali veľkú trojku Messi, Neymar, Mbappe. Poľskú reprezentáciu táto roztržka už dobehla. Rovnako aj Lewandowského raz táto roztržka nepríjemne dobehne.
Ja len nechápem, ako to, čo si napísal, súvisí s basketbalom, hokejom a volejbalom, o ktorých je reč v článku. Futbalový slovan vlastní Ivan Kmotrík, majiteľ Grafobalu, hokejový, basketbalový a volejbalový vlastní JTRE. Aj keď je všade reč o slovane, ide o dvoch odlišných majiteľov.
Viaceré veci tam nie sú v poriadku - niektoré mediálne vyhlásenia a oznamovanie vecí na internete, oznámenia mien hráčov, ktorých by si eventuálne vedel predstaviť v Slovane ako posily, akoby zabehnutých hráčov o kúsok lepších futbalových značiek, než je Slovan chcel dostať do mediálneho tlaku... A potom je tu PR - teda vzťah s verejnosťou - ktorú možno nikdy dostatočne nedocenil. Nie všetko si na verejnosti môže dovoliť - aj keď je trebárs na dovolenke. Ak totiž raz urobí niečo na verejnosti, vďaka čomu ho niektorí zaškatuľkujú trebárs ako nácka, tej nálepky sa už nikdy nezbaví a navyše zbytočne tá nálepka verejnosti potom zaťažuje aj samotnú značku Slovana. Mám pocit, že by sa mu zišlo ísť na hosťovanie do manažérskych štruktúr zahraničného profesionálneho klubu (hoci aj českého z veľkej trojky), aby sa naučil, čo sa očakáva od profesionála na jeho pracovnej pozícii, ktorú vďaka svojmu otcovi má.
Na rozdiel od požiarnikov a záchranky sa dostupnosť poštových služieb dá vyriešiť rôznymi spôsobmi a to aj takými, ktoré nebudú generovať stratu. Už len rozumné spojenie s potravinami typu Coop jednota, Milkagro, CBA, kde by si obálku alebo pohľadnicu odovzdal a zaplatil pri pokladni by malo potenciál znížiť náklady pre poštu. Pošta je podľa článku akciovou spoločnosťou a teda by mala vytvárať zisk pre svojho akcionára (v tomto prípade štát), ktorý by sa mu vyplácal z dividend.
To so školami po dedinách - mám pocit, že nepoznáš problematiku. Školy po dedinách sa totiž rušia. Len tu na východe v okolí, kde bývam, boli pred pár rokmi v krátkom slede zrušené tri malotriedky v troch dedinách. Ekonomický model je tak nastavený, že kde niet žiakov, dedinský rozpočet nemá šancu udržať školu. Ale stretol som aj starostu, ktorý mi vysvetlil, že keď zruší školu, po prvé už sa tam nikdy nevráti a po druhé tá škola prinášala aspoň kúsok kultúry do obce v dňoch, keď si deti pripravili nejaký program pre seniorov alebo pre matky a podobne. A napokon dobrý starosta sa o svoju školu stará - investuje do nej, hoci aj na dedine. Keď využiješ eurofondy na školu, no školu musíš zrušiť pre nedostatok žiakov, pretože išlo o účelové peniaze, 5 rokov tú budovu nepoužiješ na nič iné, aj keď tam reálne žiaci už nie sú.
Samozrejme, bežný človek sa to nemá odkiaľ dozvedieť, ale na oficiálnej stránke pri teniskách zabehnutej značky je 60 KČ alebo 2,5 € aj na výpredaj príliš nízka cena. To akoby ti to dávali zadarmo. Takú cenu by som skôr čakal od lacných čínskych alebo vietnamských tenisiek na jedno použitie.
To bolo kriku aj tu na diskusiách na Pravde, keď nespratný vodič v BA na Zochovej zabil nevinných ľudí. Neprešlo veľa vody, akýsi nespratný vodič ide tak rýchlo, že policajti sa ho rozhodnú zastaviť, následne sa ten istý nespratný vodič rozhodne pred políciou unikať, veď jazdí na Mercedese, on si to dovoliť môže, ten istý nespratný vodič následne stratí kontrolu nad vozidlom, narazí do protiidúceho auta a zabije dvoch ľudí a niekto sa tu po tom všetkom ešte odváži hovoriť o morálnej vine policajtov alebo dokonca, že tých ľudí zabili policajti. Trochu je to pomýlené.
Realita nie je taká jednoduchá. Nikto nie je povinný sa dokonca ani na súde priznať, že spravil niečo zlé - musia mu to dokázať. Majiteľ auta sa môže brániť, že on nešoféroval. Šofér mohol pri spomenutej jazde jazdiť napriek udelenému zákazu šoférovať motorové vozidlo, mohol jazdiť pod vplyvom alkoholu, mohol prevážať drogy alebo si len chcel niečo dokázať, pretože on je niekto. Je viacero okolností, kvôli ktorým sa mohol rozhodnúť unikať. Bez toho, aby ho zastavili bezprostredne po zistení prekročenia rýchlosti by tieto okolnosti policajti nezistili. Keď auto začne utekať pred policajtami, ktorí dávajú znameniami najavo, že má vodič zastaviť, majú policajti pracovnú povinnosť auto zastaviť a skontrolovať. A morálna vina? Autorita má právo žiadať od vodiča zastaviť vozidlo a šofér vozidla je povinný ju uposlúchnuť. Policajti neprekročili svoju právomoc, naopak, vodič vozidla neuposlúchol oprávnený príkaz zastaviť. Morálna vina je jednoznačne a len na strane vodiča.
Iste, v EÚ môžu zvyšovať cenu a nikto si to poriadne nevšimne, ale nie na čínskom trhu. Na čínskom trhu nemajú žiadne rezervy a v tom je problém, o ktorom článok píše. Každé zvýšenie ceny tam automobilky pocítia. Aj zahraničné automobilky vrátane Tesly tam svojho času znižovali ceny kvôli slabým predajom. Čínsky trh je pre čínske automobilky alfa a omega. Ak čínska značka má problém na domácom trhu, trh v EÚ ich nezachráni, aj keby zdvojnásobili cenu svojich áut.
Tú diaľnicu by si nemal postavenú ani po 35 rokoch úspešného socializmu a národa na hrane prežitia by si aj v socializme našiel - len by sa o tom nehovorilo.
Mosty nestaviaš preto, aby si prekonal nejaký rekord a aby si svetu ukázal, aký si vyspelý. Mosty staviaš tam, kde je to potrebné.
Krajinu, ktorá dokáže elektronicky monitorovať všetkých svojich obyvateľov je náročné nazvať zaostalou.
Odporúčame