Kde na to majú dimenzované káble ? A nabíjať pol dňa obmedzeným prúdom na 3000 W je nepoužiteľné.
Kde na to majú dimenzované káble ? A nabíjať pol dňa obmedzeným prúdom na 3000 W je nepoužiteľné.
Elektrina z uhlia nemá nič s ekologiou. A to tu máme len zopár baterkovych áut.
Tu na Pravde to nedávno písali.
Tak vám treba, čo ste sa vybrali dovolenkovať do Grécka. Budete čučať na izbe a ani hudbu z rádia si nebudete môcť pustiť.
Podľa Kolarovej prítomnosti v Podhájskej a krokov ministerstva sa zdá, že niekto vplyvný má o to kúpalisko eminentný záujem. A keď ho nedostal po dobrom ...
Akými chemickými látkami to tá voda bola znečistená a v akom rozsahu ? Veď ľudia sa v nej kúpali a vracali sa tam dlhé roky. Neumierali.
Čo tak začať riešiť gudrony z Petrochemy Dubová a podobný sajrajt inde. Ale tu je zástupná téma neschopnosti orgánov ŽP kúpalisko.
Ján Kara, "známy podnikateľ" z B. Bystrice dlhé roky chodil kanálmi a všetky firmy prepísal na manželku, lebo o peniaze pripravil veľké množstvo ľudí. Takže má za čo kupovať si autá. Jeho žena Erika sa roky snažila mediálne byť za dobrú, dokonca vydávala noviny kde ospevovala svoje akože nezištné aktivity pre deti a šport. Nakoniec sa nejakým divom a vďaka obrovskému marketingu dostala aj do Banskobystrického mestského zastupitelstva kde s ňou ale pre manželovu v podstate kriminálnu minulosť nik nechce mať nič spoločné.
Že fajčenie spôsobuje rakovinu dokázali už tisíce štúdií. Aj tak 40% ľudí fajčí.
Máš šťastie že si nevošiel ku mne, koviďak nakazený, už by si si nemal na čo ten náhubok nasadiť.
Úplne naopak, 3% je možná chybovosť. Naštuduj si odborné články a nie rady kamarátov s vysokou školou života. Aj taký poslanec Krošlak dal na rady kamarátov a prišiel o všetky peniaze čo zarobil tenisom.
Vždy lacnejšie ako keď ich nenájdu a nakazia ďalších. 1 deň jedného pacienta na JIS či ventilácii stojí od 1000 eur vyššie, horná hranica pobytu 1 pacienta pri bežných 3 týždňoch môže byť aj cez 30 000 v závislosti od liekov čo dostáva.
Aký má zmysel informovať koľko mužov a koľko žien ? Radšej nech píšu vek, prípadne krvnú skupinu. A tiež nik neobjasnil tie kraje. Či je príslušný kraj trvalým bydliskom pozitívneho, alebo miestom kde vykonali odber, napríklad vychodniara pracujúceho v TT.
Keby im umrel ešte aj niekto z tých posledných 9 (3+6), tak to by bola riadna hanba pre naše zdravotníctvo.
Pán Daniš pozrite si štatistiky. Doprava nie je hlavný problém. Tie lesné požiare čo v lete horia na miliónoch km2 vo svete vyprodukujú oveľa viac emisií.
Rozvody v mestách kolabuju keď si ľudia v horúčavách namontujú klimatizácie, nie to ešte keď dajú nabíjať auta. Realita bude taká, že síce autá budú mať výkonné rychlonabijanie, ale dodávateľ elektriny vám obmedzí nabíjací výkon aby mu nezhoreli káble a trafá. Takže aj tak budete nabíjať 12 hodín.
Celá elektromobilov a je blbosť a konečne to začína dochádzať aj politikom. V EU totiž rastie podiel výroby elektriny z uhlia. A to nemá s ekologickú nič. A to istú zatiaľ elektroáut zanedbateľné %. A to nehovorím o potrebe nových trafostanicu a káblov v uliciach. Cez existujúci kábel nedokáže pretiecť 5x viac elektriny. Siete na západe nikdy nemali rezervy.
Aj vuliciach s RD by museli zakopavat nové káble.
Keby im aj z tých posledných deviatich (3+6) niekto umrel, to už by bola len vizitka zdravotníctva.
Ak niekto bude chcieť zavraždiť ďalšieho novinára, bude musieť prísť na miesto činu bez mobilu a už aj pešo. Lebo EU zameria každé auto v okolí a určite sa časom nájde analytik ktorý podľa typu auta, miest kde predtým pravidelne parkovalo, a štýlu jazdy vodiča, ktorý má určite každý človek jedinečný ako odtlačok prsta, určí na 99,99999% konkrétneho vodiča.
Kvôli 25 000 mŕtvym zo 450 miliónovej EU sú schopní vymyslieť takéto blbosti. Prečo nekonajú voči úmrtiam na rakovinu či srdcovou cievne choroby, veď na ne umrie ročne 25000 ľudí len na Slovensku. Určiť príčinu nehody už dnes znalci vedia v 99% prípadov veľmi jasne. Takže áno, ide len o špehovanie, možno ešte nie individuálne, ale budú analyzovať správanie sa obyvateľstva. Či chodia do práce autom, kde dovolenkujú, kde trávia víkendy, akým štýlom jazdia, ...
A ak chce niekto montovať obmedzovače rýchlosti, nech najskôr zabezpečí aby z ciest zmizli nezmyselné a zabudnuté značky a obmedzenia na úsekoch kde sa cez víkend nepracuje.
Odporúčame