Tá je nezávislá? Ako sa určuje nezávislosť?
Tá je nezávislá? Ako sa určuje nezávislosť?
Alebo Európa, záleží na tom, ktorým smerom to vezmeme.
Katyň je v Rusku alebo na Ukrajine? V tom čase šéfoval Gruzínec s ukrajinskými podržtaškami.
Vojaci majú na celom svete svoj vlastný dôchodkový systém a naši policajti sú organizovaní ako vojaci. V niektorých štátoch sú policajti pokladaní za civilov a majú aj také práva (vrátane práva na štrajk a kolektívne vyjednávanie), môžu sa so zamestnávateľom súdiť a pod. To naši policajti nemôžu.
Napokon chýbajú nám aj vojaci aj policajti, kto chce sa môže stále prihlásiť.
Zrovna 2. pilier je dôležitý, pretože peniaze sa tam akumulujú a zhodnocujú a ostanú pre tých, ktorý ich tam vložili. Funkčný dôchodkový systém vždy musí mať nezanedbateľnú kapitálovú zložku, nemôže byž založený len na princípe z ruky do huby.
Aj bezpečnostné sklá evidentne existujú amo low cost.
A ešte bližšie je ukrajinská htozba.
Samozrejme, že sa tak zrútila. Na odpálenie náloží nebolo treba lietadlo.
Kedysi, neviem či to stále platí, museli autobusári urobiť každý rok test na 100%. Osobne to pokladám za buzeráciu, pretože to nezohľadňuje stres vyvolaný prostredím skúšky, čo je niečo iné ako praktické riešenie situácii v premávke - je to psychologický nátlak, pretože vodičom išlo o existenciu.
Áno, je to tak. Tým pádom to ani nieje typická pozemná lanovka.
Dotácie sú zlé riešenie, pretože nenútia ľudí hľadať dlhodobé riešenia. A vôbec najhoršie sú dotácie spotreby, pretože tie vedú k nadspotrebe a plytvaniu. Uznal by som dotácie do zachovania poľnohospodárstva, aby sme nemuseli základné potraviny dovážať z Afriky. Uznal by som dotácie chrániace životné prostredie (ale vlaky zadarmo sú cez čiaru, limit by mal byť tam, keď sa hromadná doprava stane výhodnejšou oproti individuálnej). Uznal by som niektoré dotácie do kultúry a vzdelávania, ale dotovanie súkromných škôl je slovenskou raritou (v zahraničí žijú súkromné školy z poplatkov od rodičov, kto nechce platiť, má miesto v štátnej škole - čo je vlastne zlého na štátnych školách?)
Skrátka dotácie nesmú financovať lenivosť.
Presne tak súdruhovia. Kto nepracuje nech neje. Nakoniec ten socializmus predsa len vybudujeme.
Také niečo sme tu už mali. Nahnali do práce aj ženy v domácnosti, inak by išli do basy. Ten komunistický teror našťastie odišiel a dúfam, že sa nikdy nevráti.
Tak v prvom rade dôchodky nie sú slovenský vynález, ale importovali sme to z vtedy civilizovaného zahraničia. Po druhé, ľudia majú myslieť aj na to, že na dôchodku nemôžu žiť len z ruky do huby a priebežný dôchodok nie je riešením, ale musia mať niečo, čo sa kapitalizuje - finančné prostriedky, ktoré sa zhodnocujú a ktoré budú financovať ich starobu.
A potom, každá vláda sa snaží podplácať dôchodcov. Aj Matovič vyplácal príspevky za očkovanie - a verte mi, že išlo len o politické kupčenie. Ficov 13. dôchodok nemá opodstatnenie ani logiku. Poznám kopu dôchodcov, ktorí sa naozaj nemajú na čo sťažovať a mnohí dobrovoľne pracujú. Ale urobiť to povinným je cez čiaru.
Ľudia šetria na energiách, vďaka dotáciám sú ceny relatívne nízke. Tak by mali hľadieť do budúcnosti, t,j. do čias keď dotácie skončia a investovať do rekonštrukcií. Ĺudia by sa mali naučiť už pri kúpe nehnuteľností predpokladať nielen splátky hypotéky a možný rast úrokov, ale aj náklady na prevádzku a údržbu nehnuteľnosti. T.j. kupovať tak, aby to vedeli dlhodobo financovať, pričom každý vie, že úroky cyklicky rastú a klesajú s dosť veľkými výkyvmi, prevádzkové náklady len rastú s infláciou a na údržbu si treba vytvoriť finančnú rezervu.
Nie je správne ak štát bude financovať rekonštrukcie tým, ktorí sa rozhodli žiť z ruky do huby. A dotáciam treba tiež postaviť strop - šokovou terapiou sa ľudia naučia šetriť. Pri prvej ropnej kríze ceny benzínu stúpli takpovediaz zo dňa na deň. Blázni vždy stáli fronty na pumpách, ako keby ich tých pár litrov malo spasiť. Ale v konečnom dôsledku sa naučili šetriť a nepoužívať auto aj na cestu do kúpeľne.
Niekto sa naučil nové slová a píli nám s tým uši (teda skôr oči) v pravidelných intervaloch na tomto bulvárnom plátku.
Napadla ma pri tom otázka - taká zeleninová polievka nie je ultraspracovaná? Veď tá zelenina sa tam nevarí na studeno ale prakticky pri bode varu. Alebo Pohanková kaša. A vymenujte si tu všetky "lahôdky" od veganov a vegetariánov, ktoré sa ultraspracúvajú doma.
V záchranárstve pre horolezcov. Aké uplatnenie to má mimo ich uzavretého kruhu?
Pri rozlohe a komplexnosti Bratislave terajšie príštipkárčenie už teraz netačí. Ale to ťažko vysvetlovať tým, ktorí do obchodu po cigarety a noviny zájdu pešo (zvyšok nosí manželka v taškách) a do práce na bicykli. Každý ale také leháro v práci a domácnosti nemá každý.
A porušuje vzdušný priestor štátov ktoré ležia medzi Izraelom a Jemenom.
Kedysi: „Tak se podívejme, paní Müllerová, v automobilu. Jó, takovej pán si to může dovolit a ani si nepomyslí, jak taková jízda automobilem může nešťastně skončit."
A teraz stačí kolobežka - elektrická.
Za to okolo Bratislavy na D4 je tých stien toľko, že to vyzerá ako keby diaľnica prechádzala cez Area 51, Oddeľujú aj diaľnicu od pripájacích ciest a tie zas od poľa, kde nikto nebýva. Spriaznená duša na tieto stavby radšej stavia pri Bratislave, tak tam sa presr...i všetky peniaze.
Väčšina nových protihlukových stien v okolí Bratislavy je zbytočná, stačilo by ich oveľa menej, teda zjavne išlo o kšeft pre spriaznené firmy. Napríklad D4 je oplotená ako keby prechádzala prísne tajným vojenským objektom, niektoré steny oddeľujú len cestu od cesty a za nimi sú ďalšie steny. A ešte je to všetko v "slušivom" hrdzavom dizajne.
Okrem toho v časoch "gríndílpového" ošiaľu ale aj na základe zdravého sedliackeho rozumu by prírodné bariéry v podobe stromov boli aj estetickejšie aj ekologickejšie aj trvácnejšie.
Na tej D4 sa objavujú páni v reflexnýxh oblečeniach, ktorí na osobnom aute privezú rebríky a potom tu a tam demontujú niekoľko vrchných dielov hrdzavých stien, takže to miestami vyzerá zvláštne zubato.
Odporúčame