Ďalšie vyjadrenie rady pre rozhlasové a televízne vysielanie je, že vysielanie reklamy kúsok pred koncom programu nie je porušením zákona. Ja tvrdím že je. Par. 35 ods. 6 síce umožňuje zaradiť reklamu počas vysielania programov, ale je tam podmienka:
(6) Vysielateľ s licenciou môže zaradiť reklamné šoty a telenákupné šoty aj počas vysielania
programov, AK SA TÝM NENARUŠÍ CELISTVOSŤ, HODNOTA A CHARAKTER PROGRAMU
Tak, a teraz som zvedavý, ako sa toto ustanovenie v praxi realizuje. Kedy by podľa rady došlo k narušeniu celistvosti programu, ak nie minutu pred koncom ???
Ako este moze byt narusena celistvost? Lebo reklamy sa dnes zaraduju hocikedy, pomaly aj v polovici vety.
Myslim ze televizie to potom akoze kompenzuju tym, ze po reklame pustia tu vetu znovu od zaciatku.
Aky bol "umysel zakonodarcu" ? Je to len alibi pred verejnostou, alebo je to skutocne ustanovenie ktore aj nieco znamena ???
A este na zaver oprava, prislusny zakon je cislo 308/2000, nie 300/2000 ako som hore napisal.