Nie ste sám. Ja takisto len dva :-(
V roku 1996 som kúpil novú LADU 2104 (kombi). Najpraktickejšie auto ako som mal doteraz.
Bohužiaľ spodok natoľko zhrdzavel, že som ju musel dať na šrotovisku koncom roku 2014.
Už sa mi neoplatilo do toho investovať. Asi som mal smolu. Kamarátov kolegu kúpil o pár mesiace neskôr
ešte staršiu, ale oveľa zachovalejšiu za 300€.
Nepotrebujem žiadne elektroniku priamo zabudované v aute. ABS, airbagy, ESP atď ani teraz nemám vo svojej Felicii a nechýba mi to. Čo nemám montované v aute sa nemôže ani pokaziť.
Chcem tam ísť pozrieť tiež, MT mám najbližšie.
Čo konkrétne je drahé a čo nemajú? Alebo, v čom majú obmedzený sortiment?
Náradie kúpim všade, farby tiež, a najradšie "za rohom, hoci to je niekedy drahšie.
"Slovensko je národom domácich majstrov." To je pravda.
Najjednoduchšie je spracovanie dreva. Náradie na to kúpiš "všade", v mojom bydlisku nájdem na to asi 6 obchodov.
To iste platí pre klince, skrútky, a pod. Viac-menej v každom obchode rovnaký sortiment, v lacnejších aj drahších prevedeniach. Ale kúpiť (suché) drevo je problém, veľký problém. Nie je kde. Musím ísť do MT (40+ km).
Súkromných píl v okolí je dosť, ale suché drevo nemajú. Sem-tam kúpim niečo cez inzerát. Potom to dovezú a skoro vždy je to trochu inak, ako som si to predstavoval. Nesedí množstvo, dĺžka, hrúbka, atď.
Na to, že Slovensko je krajina domácich majstrov, máme veľmi slabú infraštruktúru, čo sa týka predaj suchého dreva a príbuzných materiálov (OSB dosky, (nie celé, ktoré sa nedajú prepraviť osobným autom), preglejku a pod.)
Fico končí v politike v roku 2014. A diaľnica BA-KE je hotová v roku 2010.
Ani jedná, ani druhá nie je pravda. Alebo žijeme ešte v roku 2006?
Čo majú politici a meteorologovia spoločné: Robia predpovede, ktoré nevyjdu a nenesú za to žiadnu zodpovednosť.
Predseda vlády sa má starať o tom, aby všetko na Slovensko fungovalo ako má a nie pitvať vo veciach nepodstatných. Školstvo, zdravotníctvo, korupcia, nezamestnanosť, nezamestnateľnosť, polícia, doprava, diaľnice.
Všade kopu problémov, ktoré nevidí alebo nechce vidieť.
India je obrovský trh. 3x obyvateľstva celé EU, z toho veľa ľudí ešte auto nemá. Na drahšie značky nemajú peniaze. Nie je tam potrebné mať toľko pasívnych bezpečnostných prvkov, ani EK tam asi nemajú.
Som vždy bol v tom, že s európskym zdravotným preukazom je človek v cudzine poistený ako domáci.
Napr. že v Nemecku je poistený rovnako ak Nemec, ktorý tam má základné zdravotné poistenie.
Ak ide k lekárovi, platí nič alebo do 50 €, pobyt v nemocnici, štandardná lôžka, zadarmo alebo za mierny poplatok, a pod. Nie je to pravda?
Mám splachovače doma, ktoré sa dajú rozoberať celé. Sú síce len plastové, ale stáli asi len 10€.
Dokedy bude dovolené, že výrobcom deklarovaná spotreba je oveľa (30%) nižšia ako reálna spotreba?
A Vy ďakujete nám, vodičov, že kúpime PHM zo Slovenaftu? Keby sme to nerobili, boli by ste bez práce.
Minerálnu vodu kupujem za 19 až 25 centov a vtedy mám 1.5 alebo 2 litre. Mlieko za 37 centov som osobne ešte nevidel. Ale 25/2 je len cca 1/3 z 37/1, takže nadpis je nesprávny.
Predpokladám, že firma ATOS vyrába tie fotovoltické panely, alebo má v takej firme finančné záujmy.
Chcel by som vidieť presne výpočty, koľko čo stojí (panely, batérie, regulátory, montáž a pod) a koľko je ich životnosť.
A na druhú stranu by som chcel vidieť aké sú výnosy. Koľko je reálny "zisk" v Kwh za rok, rozdelené po mesiace.
Určite je aj veľký rozdiel medzi severnom a južnom Slovenku.
Ekokapsula je pre slovenské pomery drahé. Bezmála 96000 € s DPH. Inak, neviem si predstaviť, že nejaký študent v New Yorku by býval v takom vajko uprostred mesta. Kto by mu to dovolil?
Lajčák je diplomat. Odpovedal diplomaticky. Neviem, či priemerný moslim je horší ako priemerný kresťan.
Ale, podľa mňa, sú v priemere chudobnejší. A v tom prípade by skôr podľahli davovej psychoze. A samozrejme
(niektorí) moslimovia majú úplne odlišné názory týkajúce sa (práva) žien, ktoré inde nie sú prípustné.
Ale v podstate má pravdu.
Práca je dosť. Aj keby bola len "aktivačná práca". Je toľko prác, čo môže robiť aj človek bez nejakého extra vzdelania. Len starostovia hovoria: odkiaľ berieme peniaze na nich a na 200 lopát?
Čo keby štát prerozdelil peniaze"trochu" inak? Peniaze sú, len na nesprávnom mieste a zle využité.
Nech štát dá všetkým nezámestnancom minimálnu mzdy a nech za to robia 40 hodín týždenne.
V tom prípade, štát už nemusí platiť za každého nezamestnanca zdravotne poistenie a aj sociálna poisťovňa dostane viac peniaze a musí menej zaplatiť. V praxe to znamená, že aj tým štát ušetrí pretože teraz nedostatok peniaze v s.p. štát zaplatí z rozpočtu. Keďže "každý" v tomto prípade pracuje je menej času na krádeže (s tým nechcem povedať, že len nezámestnaní kradnú). A treba ísť tvrdo na tých, ktorí sú teraz akože nezamestnaní, ale pritom pracujú na čierno, buď na Slovensku alebo v záhranicí. Len tak povedať, že sa nedá znížiť nezamestnanosť pod 9% je alibizmus. 5% musí byť cieľom, nie vodiť sem Rumuni....
Článok plno chýb. Trajekt, ktorý spája teraz tieto dve mestá má trasu 86 km a trvá cca tri a pol hodiny.
Takže tunel by mohol mať do 100 km. Nula je nič. 50 km tunel by bol možný, keby to skončilo na nejaký ostrovček pri Helsinkách a odtiaľ ďalej mostom. Ale to zasa môže vadiť lodnej doprave. Vysoký most môže byť aj drahšie ako
pokračovanie tunelom. Ak naozaj začnú v roku 2020 a končia v roku 2030 bude to možno skôr hotové ako
kompletná D1 na Slovensko.
Niektoré reakcie svedčia o tom, že premier RF robí svoju prácu dobre. Pestuje nenávisť voči ľudom, ktorých ani nepoznáme. Všetko mám len zo spravodajstiev. Určite sú problémy s utečencami, tam kde ich naozaj veľa.
Ale pár sto? Keby na Slovensko bola (občianska) vojna alebo hladomor, možno veľa Slovákov by tiež odchádzalo zo svojej krajiny. Nie všetko len čierne alebo biele.
Odporúčame