nevydarenych sportovych karier je neurekom, ta jeho sa, da sa povedat, skoncila niekedy vtedy, ked ho vujtek vyrazil z narodaku. To bol silny signal, ze, vtedy este mladik robi kraviny a nie je mentalne v poriadku.
nevydarenych sportovych karier je neurekom, ta jeho sa, da sa povedat, skoncila niekedy vtedy, ked ho vujtek vyrazil z narodaku. To bol silny signal, ze, vtedy este mladik robi kraviny a nie je mentalne v poriadku.
keby od dnes kazde predane auto malo vsetky najmodernejsie prvky aktivnej bezpecnosti vcetne autopilota a bolo napojene na centralny dopravny riadiaci uzol umelej inteligencie, (ktora by dokazala napr zastavit auto na dialku) tak potrva tak 20-30 rokov, kym by na cestach boli len taketo auta. Minimalne dovtedy bude pasivna bezpecnost dolezita. A ja myslim, ze aj potom, lebo stale sa moze stat, ze nejaka mechanicka suciastka alebo riadiaca suciastka zlyha a auto sa stane nekontrolovatelnym strojom. Euroncap pomohol poukazat na konstrukcne vady a pomohol odvratit mnozstvo zbytocnych umrti. To iba ludska posadnutost a elitarstvo sposobilo, ze z luxusnych aut su dnes tanky, ktore privodzuju zbytocne umrtia ostatnym ucastnikom premavky.
Dobre dobre, uloha na vcera aj na dnes splnena, teraz este zatrollovat na facebooku a bude mozno aj pochvala na urade od veduceho. A teraz trochu vaznejsie. Sucasny primator je taky "oriesok". Robi aj dobre veci, ale robi aj zle veci. A sebareflexiou zrovna neoplyva, zato PR a internety ma podchytene tak, ze laikovi sa moze zdat, ze na to ide polovica mestskeho rozpoctu. Vzdy ked sa niekto stavia do pozicie, ze ma patent na rozum, je dobre, ked skonci. Plati to pre vsetkcyh verejnych ciniteov A uz je cas aj pre pana primatora.
Je dost vysoky a dost chudy, taky patyk. Musi byt robustnejsi a mat viac natrenovane aj v posilke aj pod zatazou, inak sa este raz zrani a ma po kariere v nhl.
Ten zapas som videl, cely montreal hral mizerne, pri 3-4 goloch, ktore dostali tam hraci montrealu ako keby ani neboli. Prehrali a tak si kazdy expert musi kopnut. Pochopitelne, LA je o dost lepsi tim a bolo to vidiet. Vsetky formacie boli uplne vymazane, vratane tej prvej. A brankar mal tiez horsi den. Nemozno cakat, ze habs budu valit a vyhravat nad vsetkymi timami. Ich miesto je skor v spodnej casti tabulky timov. No a kritika juraja je taka diskutabilna. Je to drahy hrac a s tym platom by mal predviest viac a hlavne podavat konzistentne vykony a ziskavat okolo bodu na zapas. Na druhej strane, hovorit o nizkom hokejovom iq a pasovat ho iba na mantinelove boje je uplne mimo. Expert asi dostal pukom. Zo vsetkych hracov montrealu je mu najtazsie zobrat puk a tak isto pre superov prejst okolo neho bez straty puku. Nie je taky sikovny ako demidov, to ani nebude, ale urcite ma potencial byt jeden z tvorcov hry.
Smutne, ze dnes su tieto minidodavky v podstate jedinou alternativou k mpv. Su to celkom skarede krabice, jedna ako druha, ich jazdne vlastnosti si niekde inde, vsade samy plast a pritom nie su ani take lacne. Mam dodavku, dam dozadu oknu a sedadla a zrazu je to rodinne vozitko. To uz aj bajna multipla si zasluzi viac ucty vzhladom na dizajn, lebo ten bol jedinecny a neopakovatelny...
Oslavovat rok trvajuce prace na moste, to je uz dost opovazlive... Dobre ze sa to vobec dokoncilo, ale ja byt realizator, v tichosti prasim domov. Ale namiesto toho, zas PR ako keby to bola eiffelovka, dopr.ele. A pritom to je par metrov obycajneho mosta.
Mam uplne rovnaku skandinavsku skusenost. Nikto sa nikde neponahla, jazdi sa pomaly na pohodu. Nikto nepredbieha. Ale to nie je len o cestach. Kazdy si je vedomy toho, ze aj druhyma pravo na svoj priestor a tak sa snazia jeden druheho neobmedzovat v akomkolvek priestore, kde je viac ludi, na ceste, v parku, na turistike,na poste atd. Uplne ina mentalita ako u nas vo V4
Podla fotiek kufra to bolo bmw x5 xdrive 30d, cize 210kw v 8 stupnovom automate. Keby nejakym zazrakom mal aktivny manualny mod radenia, tak 4-ty prevodovy stupen by stacil cca na rychlost 125 kmh, to je limit. 5-ty stupen potiahne do 160 kmh. Cca 13 sekund mu staci, aby z cervenej na semafore to rozbehol na 140 kmh, alebo cca 350 metrov.
korando si napr naslo svojich zakaznikov, ale pri inej cenovke. Keby za taketo noname auto bola cenovka okolo 18-19 tisic s tym motorom a v tej vybave, tak asi fajn. Ale ked cena atakuje 30 litrov , tak to nie je uplne najlepsi kauf.
s tymto komentom sa da len a len suhlasit. Vzdy, ked ide o vyber prostriedkov v prospech statu, tak sa za priklad davaju tie staty, kde sa vybera viac. Ci su to dane z prijmu, alebo dan z nehnutelnosti, rozne poplatky atd. Lenze v tych statoch to aj ako tak funguje a ludia vidia, kam peniaze idu, resp co za ne dostanu. Samozrejme ma to svoje hranice a ked niekomu prasknu 70 a viac percentnu dan, tak ako to vedia napr vo francuzsku, tak to radsej zmeni svoju destinaciu na Monako. A pani Brigite odkazujem, aby sa uz zacala radsej venovat vysivaniu, lebo jej uz nacisto sije. Vsetky tieto opatrenia uplne zabijaju strednu vrstvu. Podpora rodin ako vysita. Nikoho napr nezaujima, ze z prijmu 50000 zije manzel/manzelka a 2/3/4 deti. Ma prijem 50000 tak ho zdanme a zoderme ako handru. A dame mu zato 60 eur na dieta.
Tak ten zoznam veru nie je ziadna slava. Metro nema ani Vatikan, ani Kinshasa, ani Port Moresby... Je ale nieco co ma iba bratislava a ziadne ine mesto sveta, a to je kvalitny urbanizmus. Aj ked, nikto nevie co to vlastne je ten urbanizmus...
tak 10 ci 15 eur ? Som relativne casty navstevnik Tatier (ako turista, nie v zupane s civavou) a poznam tie parkoviska. Za poslednych x rokov ceny za celodenny (t.j 4 hodiny) stupali z 5, na 10, na 15 eur bez naznaku zlepsenia. Parkoviska su nechranene, lupacky su uplne bezne. Az na par vynimiek, nikde ziadne wc/voda a ak hej, otvorene tak od 8-9 hod (napr take strbske centralne parkovisko). Turisti zacinaju vysokohorske tury realne medzi 5-7 hod, takze take wc si rano neuziju. Kyvadlovku tiez nie, lebo ta chodi z Lomnice najskor 7:40, ak sa nemylim. Proste cele zle. Sukromnici sa v tatrach dostali ku pozemkom, na ktorych prevadzkuju parkoviska a zaujimaju sa iba o svoj biznis. Potom tomu chyba akakolvek ucelenost, logika a sluzby pre navstevnikov. Pridte cez pekny vikend na Strbske alebo do Smokovca, vsetko plne, opytate sa uja v zltej veste s cigou, kde zaparkovat a pokrci ramenami. To by sa na polskej strane veru nestalo. Kapacita lomnice daleko nestaci obsluzit aj matliare/ b vodu
o lepsom vyhlade sa moc hovorit neda, manevrovanie na malom priestorey bez pomocnych kamier bolo ovela tazsie. Treba si to skusit, aky daleko od auta je najblzsi bod na ceste pred autom, ktory vidite z pozicie vodica v SUV a inom aute. Rozdiel je kludne par metrov, kvoli vysokej kapote. O vyhlade po bokoch a vzad sa da polemizovat, ale trend je jasny a okna sa moc nezvacsuju, skor opacne. SUV rovnako neriesa casty problem rodin, mat 3 detske sedacky vedla seba, alebo aspon 2 sedacky a jedneho cestujuceho pri nich. Mozno velke SUV typu touareg to zvladnu, ale crossovery a male suv nemaju nadej. Tu jednoznacne vyhravaju MPV, v podstate uz mrtva trieda. Litraz kufra je tiez nieco, co na papieri nevyzer zle, ale tych suv, ktore maju kufor dlhy aspon 1 a viac metra nie je vela. Litre naskladane na seba su castokrat nepouzitelne v praxi. Mal som hatchback, sedan, kombi, s tym som spoko. Az by som musel menit tak iba do velkeho suv alebo velkeho mpv.
Nikdy netreba podcenovat schopnosti timoveho lekara... :)
Predpisy samozrejme treba dodrziavat. Prispevok vyssie ale hovori o tom, ze nase nervy su castokrat skusane uplne zbytocne a raz za cas proste niekomu prasknu. Ak sa rozkope most, na ktoreho koniec vidiet, na oboch stranach sa osadia semofory s minutovym intervalom a tento usek je napr na frekventovanej casti slovenska, je velky predpoklad, ze v piatok budu vacsie kolony jednym smerom, v nedelu druhym smerom. A tak sa stava, ze 5 km kolona caka na cervenej, zatial co na druhej strane nestoji ziadne auto. Co s takym semaforom ? alebo inzinierom/dopravakom, ktory ho tam osadil ? Na dialnici sa castokrat robi prerabka, po roku sa (s bozou pomocou) ukonci, ale dopravne znacenie, max rychlost 60/80 tam ostane svietit este aj mesiac po tom. Ak tadial ide clovek prvykrat, rychlost znizi, ak tadial chodite kazdy den, stanete sa voci takymto nezmyslom imunny, bohuzial pre vsetkych. V mojich ociach je to urcita forma sikany vodicov. Tak ako vo vsetkom, nezmyselne obmedzenia formuju anarchiu.
ale to co vravi pali, ma predsa logiku. Vsade sa ohaname ekologiou a kadejakymi regulaciami a potom si kupime 2,5 tonoveho mastodonta, ktory by za normalnych okolnosti zral daleko cez 15 litrov, ale praskneme do neho baterku navyse a tak zerie iba 10 litrov. Kupa ale aj prevadzka stoji nehorazne peniaze. Rovnaku sluzbu by nam spravilo aj mensie auticko, ktore samo o sebe bez baterky by malo polovicnu spotrebu, s baterkou este mensiu, pri vyrobe by sa spotrebovalo menej vsetkeho a mohlo by si ho dovolit kupit a prevadzkovat viac ludi. Cim viac ludi by malo taketo nove auticko, tym menej by bolo emisii oproti sucasnemu stavu. Nazvyme to "ludova modernizacia".
proste sme tam mali slaby vyber, treba to napisat tak, ako to je. Tymto im treba zaroven podakovat, ze boli ochotni prist a reprezentovat. Na druhej strane, ci uz timovo, alebo inidvidualne sme boli na slabsej urovni, ako sme zvyknuti a to sa muselo prejavit. Nasa prva patka by sa do tohtorocneho vyberu CR asi ani nedostala. Mladenci si to sice odbojovali, ale ako sa ukazalo, to nestaci. Skusenosti, sikovnost ani hokejove iq sa neda bojovnostou nahradit. MS ukazali, ze hokej sa hra ovela rychlejsie, presilovky a kombinacie a zakoncenia na jeden dotyk, presnost a kvalita prihravok a ich spracovanie, schopnost prekvapit a zakombinovat. Vo vsetkych hernych cinnostiach sme zaostavali, chvilkami to sice posobilo solidne, ale len do okamihu, kedy lepsi/seberovni super zatlacil a vsetko sa rozpadlo. Z coho ma vsak oci boleli uplne najviac, bola zalostna strelba, ked vidim ze hrac predomnou je v blokovacom postaveni aj s hokejkou, a ja aj napriek tomu sa ho snazim prepalit... nevidane.
Taktika bola zla. Trebalo im rychlo strelit zo 5-6 golov a potom zabetonovat.
je len otazkou casu, kedy eu uplne zatrhne takyto import, uz teraz kladie rozne polienka pod nohy a homologizovat sa uz nebude dat nic ani u nas ani v polsku/cesku. Tiez som mal par krat taketo chutky, ale neistota a nedovera v nasich, eu uradnikoch ma odradila
Odporúčame