NAF: Nóri opäť zmerali zimný dojazd ‘baterkáčov‘. Víťaza by ste netipovali
test, zda sa, simuloval uz celkom realne podmienky. Teploty okolo 0°C, hodinka postavania niekde v zapche + kurenie, kombinacia mesta, dialnice okresky, kopec. Polahcujuca okolnost je, ze mimo zapchy je v Norsku trafika velmi velmi plynula, su to velmi trpezlivi vodici dodrziavajuci predpisy, takze sa tam jazdi s takou lahsou nohou. Rychlostne limity tam maju az smiesne nizke, co je samozrejme priaznive na spotrebu. Ak by niekto chcel velmi uskodit elektromobilom, tak da sa spravit aj taky test, niekde nedaleko alp v Nemecku. Nalozit auto 4 ludmi a batozinou, spravit studeny ranny start v -15 alebo -20 °C, rozmrazenie a vykurenie auta na nejakych 22 stupnov, do toho svizne nejaky horsky prechod a obiehanie, t.j.poziadavka na vykon, nasledna dialnica rychlym tempom, t .j. 130+ kmh (idealne viac, kedze Nemecko) a stale pocas minusovych teplot. Takto sa totiz s autami jazdi.