Test: vynovená Škoda Scala 1.0 TSI. Má vyšší výkon, nízku spotrebu a rozumnú cenu
Ved prave preto su tam. Najviac inzeratov je vzdy na auta, ktorych sa ludia radi zbavuju. Ked sa clovek rozhodne kupit si dobru jazdenku, zisti, ze ponuka je bieda a tazko sa hlada. To su auta, ktorych sa majitelia nechcu vzdat. Pri modernom benzinovom trojvalci s takymto najazdom, povedzme cez 150-180k, to je cista loteria, to uz fakt radsej konstrukcne "overeny" diesel. Ono, nieze by sa nedalo najazdit viac, jasne, pri sluzobakoch jazdiacich vela a dlhe trasy da aj taky turbotrojhrncek cez 200k km, niekde som videl video s Polom s 300k, lenze bezny clovek sukromnik jazdi inak a ine trasy, vela kratkych jazd rozlozencyh v case, studeny motor, ked sa k tomu prida odporucany 30k interval vymeny oleja,tak je po rokoch sukromenho vlastnictva zarobene na problem. Okrem prirodzenych neduhov 3 valcovej techniky ked sa prida zly tepelny management a prirodzene neduhy priamovstreku, na emisnej moze vela majitelov ostat nemilo prekvapenych.