Len aby nakoniec nedostal ešte odstupné.Ako to je na Slovensku zvykom..
Len aby nakoniec nedostal ešte odstupné.Ako to je na Slovensku zvykom..
Dúfam,že aj napíšu koľko mu pán minister udelí odmenu a odstupné.
Za dobré gazdovanie si nejaký ten padák zaslúži..
Som rád,že sa našiel aspoň jeden,čo má na túto nehodu rovnaký názor ako ja.Preto som Ti dal plusku.
Nebudem sa znižovať pod tvoju úroveň,ale práve preto,že mal plnú cisternu mal ísť v tej mokrej zákrute pomalšie.
Zabudol som dodať,ten traktorista mal tiež ATR a nerozlišoval,či má prázdnu cisternu alebo plnú.Video som pozeral.To malé autíčko spôsobilo šmyk zadnej nápravy preto,lebo tá cisterna už bola na hranici šmyku.Na suchej ceste by to bolo len také slabé kopnutie,ktoré by dráhu kamiona neovplyvnilo.
Ty si schopný ospravedlniť a obhájiť aj toho s tým preťaženým náklaďákom v stredu pri Malante.V roku 2003 som s takým podobným šoférom jazdil v tandeme.V rakúskych Alpách nás vo vetre a daždi v neklopenej zákrute zkrížilo.Tiež nerozlišoval mokrú cestu od suchej,klopenú zákrutu od neklopenej.Ani sa moc nepozeral,čo mu robí vietor z návesom.Robil predtým na družstve traktoristu.Škoda,že to JRD zrušili,mohol byť dobrým traktoristom doteraz.
Vinný bol aj ten kamionista-traktorista.Nie je možné,aby malá korzička mala takú moc,aby len tak vyhodila kamión z cesty.Iba ak by bol ten kamión v tej zákrute na hranici šmyku.Bolo mokro a kamionista si myslel,že to je jedno či je mokro alebo sucho.Šak je dosť ťažký,gumy tú vodu bez problému z cesty vytlačia.Ale zabudol,že vodu síce vytlačia,ale cestu nevysušia..
Lenže to autoškoly neučia.Ani v skúš.testoch to nie je.Trochu fyziky by vo výučbe autoškolách nezaškodilo.
Repkový olej sa pridáva do nafty,do benzínu špiritus.
U dízlov sa nič nemení.
To je nejaký popletený článok.
Najprv napíšu,že E5 obsahuje od 5% do 7,4% etanolu a E10 ho bude obsahovať od 7,4% do 7,9%.
O kúsok nižšie však v článku píšu,že benzín E10 bude obsahovať DVOJNÁSOBOK biozložky oproti E5.
Tak ktoré je správne?
Alebo si robia srandu z čitateľov Pravdy?
Netreba si nič opakovať,stačí mať trochu citu,skúsenosti a predvídavosti.Niektorí by potrebovali mať na sedačke vodiča senzory a hodnoty z nich na displeji pred sebou.Možno aj to raz bude.Jazdné vlastnosti vozidiel sa neustále zlepšujú,zručnosť a cit vodičov priamoúmerne klesá.V Amerike už skúšajú autonómne autá,s takými môže jazdiť aj opica.Alebo opičiak.Autoškoly učia mladých iba držať sa volantu,aby nevypadli z auta.Powerslide je v dnešnej dobe neznámy pojem.Keď som si teraz dal to slovo/bežné pred 50timi rokmi/ do vyhľadávača,zobrazilo mi kolieskové korčule..čo už.
Hodiny sú vymoženosťou dnešných moderných áut.Taká octávia/spartak/ alebo Š1203 by už boli na streche.Aj malé fiatky sa rady kotúľali..
Pravý opak je pravdou.Neschopní sú takí,ktorí nevedia racionálne využiť šírku svojej časti vozovky.Nepoznajú zákony fyziky,nevedia,že odstredivá sila v zákrute kvadraticky stúpa so znižovaním polomeru zákruty.Ako idú po rovine,tak aj do zákruty.Myslia si ,že idú po koľajniciach.Ignorujú vzhľad povrchu vozovky a jej priečny sklon.Po havárii sa vyhovárajú na šmykľavú cestu a vozovku ktorá vynáša.Vodič na videu je toho ukážkou.Pri jazdných vlastnostiach dnešných vozidiel a ich intelig.systémoch by mal byť nepredvídaný šmyk neznáma vec.
Už ten nadpis je čistý nezmysel.Rezať zákrutu znamená viesť vozidlo,pokiaľ možno po ideálnej dráhe.Využiť racionálne šírku svojej časti vozovky,núdzove prejsť/bez ohrozenia vozidiel v protismere/aj na druhú polovicu vozovky.Rezaním zákruty sa zväčší polomer zákruty,znížia odstredivé sily pôsobiace na vozidlo a zníži nebezpečie šmyku.Ten vodič zákrutu nerezal.Polícia by povedala,že nepríspôsobil rýchlosť vozidla stavu a povahe vozovky a svojim schopnostiam.Ja by som povedal,že ten šofér nemá cit a mali by mu vrátiť peniaze,ktoré zaplatil za výučbu v autoškole.
Ja zvýšenie min.dôchodku považujem za správne.Nezávidím tým ľuďom,že si prilepšia.Veď to je poslanie štátu postarať sa o svojich obyvateľov,ktorí sa nepriživovali,pracovali,aby mali dosť prostriedkov na dôstojné prežitie jesene svojho života.
Odvody do SP sú kapitola sama o sebe.Títo bývalí zamestnanci si neurčovali sami plat,tobôž nie odvody do SP.Hlavne v 90-tych rokoch min.storočia.Boli radi,že zohnali vôbec nejakú prácu.Koľkí živnostníci museli zrušiť živnosť,lebo neboli schopní zaplatiť povinné odvody?Toto navýšenie pomôže aj starodôchodcom,ktorí majú oveľa menšie dôchodky ako ich kolegovia novodôchodci.Aj ja by som si zaslúžil vyšší dôchodok,ale nechcem to tu rozvádzať.Nikdy nebudú všetci spokojní.To sa ani nedá nijako urobiť.Koľko je na Slovensku invalidov,ktorí robia spolu rovnakú prácu s kolegom,ktorý nie je invalid.Ich hlavnou úlohou je/tých invalidov/,aby sa ten ich kolega,kolegovia nedozvedel(i) o poberaní ich inv.dôchodkov.O výsluhových d. ani nehovorím.Závisť je sviňa..
Keby mala zlatý padák,novinári by to už boli vyňúrali.Je zaujímavé,že odstupné jej priklepol pred pár dňami ten istý minister,ktorý teraz "víta rozhodnutie senátu" o pozastavení jej funkcie sudkyne.
O trestných oznámeniach píšu napr.aj tu:
dupa,si ešte nepočul,že podľa Zákonníka práce pri rozviazaní prac.pomeru výpoveďou zo strany zamestnanca nárok na odstupné nevzniká?
A je jedno,či je to zamestnanec USS alebo štátny.
USS prepúšťa zamestnancov z org.dôvodov.Tí zamestnanci USS nepodávajú jednostrannú výpoveď.Ani na nich neboli podané žiadne trestné oznámenia..
..a možno je to ten istý Gál a dal jej zo svojho
"Gál rozhodnutie senátu víta"
to je ten istý Gál,ktorý jej pred pár dňami priklepol odstupné?
to musí byť nejaký iný Gál..asi menovec..
oni majú svoje zákony
...ako ten co klamal stat..
Opak je pravdou,štát,resp.štátne podniky klamali svojich zamestnancov.A keď zistili súkromné firmy ako sa dá ľahko zarobiť na znížení odvodov,začali to robiť u svojich zamestnancov aj oni.Namiesto odvodov,ktoré mali platiť za zamestnanca,stŕhali zamestnancovi 32% daň z hrubej mzdy.A tú daň odvádzali do štátnej kasy.A zamestnanec bol pri výpočte dôchodku nemilo prekvapený,keď zistil z čoho mu vyrátali dôchodok.Zmena výpočtu nastala od 1.1.1995.Dovtedy sa dôchodok počítal z hrubých zárobkov.Zamestnanec si výšku odvodov nemohol určiť.Tie boli limitované v každom mesiaci osobitne.Internet nebol a zamestnanci ani netušili ako na nich 2x zarába štát.Raz zvýšeným zdanením,druhýkrát doživotným znížením dôchodku zamestnanca.
Čo nie je zakázané je dovolené.Keď starosta počas funkčného obdobia dostane infarkt,podstúpi zákrok v nemocnici,môže požiadať o invalidný dôchodok.A naďalej zostať na stoličke starostu.Zákon mu neobmedzuje ani prac.dobu ani výšku zárobku.A keby ten výsluhový starosta nebodaj ovdovel,alebo ovdovela/starostka/ má nárok aj na vdovecký/vdovský/dôchodok.Takže ten starosta môže okrem platu starostu poberať legálne ešte 3 dôchodky.A keď dovŕši dôchodkový vek..
Odporúčame