Ľahká panoramatická strecha? Však panoramická strecha dvíha hmotnosť. V Peugeote je pri kombíkoch rozdiel v spotrebe 0,2 litra v neprospech panoramickej strechy. (oficiálne údaje)
Ľahká panoramatická strecha? Však panoramická strecha dvíha hmotnosť. V Peugeote je pri kombíkoch rozdiel v spotrebe 0,2 litra v neprospech panoramickej strechy. (oficiálne údaje)
No tak Citroen je asi najpriestrannejší zo všetkých. A Grand Picasso je pomerne malé na vonjakšie rozmery 4590mm...Škoda Octavia je len o 2cm kratšia. Ako ťažko chcieť niečo krátke sedemmiestne a aby to malo dosť miesta. Osobne som spokojný s Peugeotom 5008, ale miesta je tam menej ako v Citorene a je drahšie. 7 miestnych malých aút je veľa, je tu niekde na pravda.sk aj zoznam. Toto:http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/26879-na jpredavanejsie-auta-e2-80-93-nizsie-stredne-mpv/
Taká pekná možnosť napísať dobrý článok o histórii VW a výsledok nulový. Však VW priniesol určite veľmi mnoho v technike a aj kopu legendárnych modelov.
Prezident podľa mňa má byť riadne ženatý chlap, ktorý si vie spravovať rodinu. Je podľa mňa absurdné, že žije nadivoko s družkou a ešte má z predchádzajúceho vzťahu 4 deti.
Neviem, kde je chyba, ale dvojicka Movana je Master a dvojicka Vivara je Trafic.
Mercedes nasadil motor, ktorý už roky používa Dacia. :) Z hľadiska rozumu dobrý krok, len či to prežije prémiovo zamerané srdce fanúšikov MB.
Práve tie zadné sedačky sú francúzske, vyrábal ich pre Škodu jeden člen koncernu PSA.
Michelin vynechali vo všetkých testoch okrem najmenšieho rozmeru. Zrejme by v ďalších Continental predbehol.
Veľmi pekné auto. Len tá hmotnosť už atakuje Multivan, čo ma prekvapilo. Skúšali ste spotrebu merať aj tankovaním? Totiž na Multivane 4motion vyzerá na palubáku spotreba celkom pekne, ale realita je o liter horšia.
Inzercia Škody - tento článok je dlhodobá inzercia Škody. Veľmi starý materiál z kampane http://www.skoumalnespravil.sk/.
Technicky identické autá majú rôzne ceny servisu. Napríklad normohodina VW Multivan stojí 2xviac ako normohodina na technicky identický VW Transporter.
Pohotovostná hmotnosť auta je v prospektoch 929kg a nie 854.
Skutočne je ten článok divný. Ako keby ho písal začínajúci marketér. Ešte ani s fotografiou reálne testovaného auta sa nikto netrápil.
Pre výrobu v SR však prajem Citigo veľa úspechov.
Odporúčame