Tá hmotnosť je skutočne veľmi nízka. Však toto auto má o 400-500 kg menej ako porovnateľné autá iných značiek. Neviem si celkom dobre ani predstaviť, kde mohli toľko ušetriť.
Tá hmotnosť je skutočne veľmi nízka. Však toto auto má o 400-500 kg menej ako porovnateľné autá iných značiek. Neviem si celkom dobre ani predstaviť, kde mohli toľko ušetriť.
Ešte si pamätám na marketing VW pri uvádzaní Craftera. Mali ho poháňať výlučne 5 valcové motory, ktoré mali byť vďaka svojmu objemu spoľahlivé a trvácne. Teraz však aká zmena a pchajú tam vyturbované maloobjemové 4valce.
Narážam však na tie klamstvá o spoľahlivosti 5 valcov 2.5TDI. Tieto motory boli a sú neuveriteľne nespoľahlivé a pažravé. Rozprával som sa s jedným dodávkarom, čo chodil na Crafterovi a povedal, že toto sa nedá nazvať autom. Jediné pozitívum je interiér. Inak večne pokazené a výrazne pažravejšie ako Iveco Daily. Sám mám dosť zlé skúsenosti s týmto motorom vo VW T5.
Dá sa po tom blude s morotmi 2.5TDI veriť marketingu VW, že tento vyturbený pomerne malý 4 valec niečo vydrží? Osobne by som v prípade takejto veľkej dodávky volil Mercedes kvôli motorom. Pripadá mi takmer nezmyselné kúpiť si za rovnaké peniaze VW.
Ak si vodič neprizná, že on je tá príčina, tak sa to aj tak nezmení. Vodič sa nemôže ospravedlňovať zlými rodičmi, pomalosťou nováčikov za volantom, horúčavou, hektickým životom. Však tá príčina je ON sám a toto všetko sú len bočné faktory. Zlo sa nedá ospravedllňovať tým, že jemu je(bolo) niečím ubližované.
Osem rokov dozadu som tak jazdil. Dával som voľný priebeh svojim chlapským vášňam - byť rýchly, poraziť iných, pomstiť sa v prípade hnevu. Všetko je to teraz preč. Chlapa nerobí agresivita a rýchlosť, ale disciplína. Robiť veci tak, ako sa majú robiť v svedomí čistom pred Bohom aj pred štátom.
Podarené :) len tá hrana kufra vyzerá vyššie.
O tom, čo ste písali: Dobre je, keď sa muž nedotýka ženy. 2 Ale vzhľadom na nebezpečenstvo smilstva nech má každý svoju ženu a každá nech má svojho muža. (1list Korintským 7kapitola 1-2 verš)
Katolícka cirkev nedodržiava Písmo a potom sa čuduje, ako to vyzerá. Ak by išli podľa biblie, takéto veci by sa bežne nediali.
Toto skôr vyvracia akúkoľvek existenciu čiernej hmoty. Nikto ju nikdy nevidel a ani nič o nej nevieme, len sme ju dosadili do vzorcov, aby nám sedeli kozmologické teórie. Namiesto skúmania skutočného modelu sa zaoberáme nezmyslom. Však vo fyzikálnom modeli si nemôžeme len tak dosadiť hmotu a energiu, ktorú nikto nevidel.
Keď nevedeli Newtonovskou fyzikou popísať dráhu planéty Merkúr, tak si vymysleli novú planétu, ktorú nikto nikdy nevidel. A všetko zrazu sedelo. Len potom Einstein popísal teóriu relativity a všetko sedelo aj bez tejto vymyslenej planéty.
Ďakujem. Uvedomil som si aj, že som mal iný variant motora, len s výkonom 99kW. Bola to úplná posledná generácia motorov radu XU. Takže C4 má zrejme úplne inú 2.0i, zjavne menej vydarenú.
V tomto Citróne som sedel len v predajni, ale zanechal skvelý dojem. Mimoriadne kvalitný a priestranný interiér. Skutočne ponúka mimoriadne veľa miesta, vtedajšia Octavia a i30 zaostávali.
Zarazil ma ten komentár k motoru 2.0i. Na tomto motore som jazdil s Peugeotom a bol som mimoriadne spokojný. V nízkych otáčkach síce neťahal, zato dosahoval skvelé spotreby a úplne pokojne sa v nich dal držať. Vo vyšších bol mimoriadne živý. Takže podľa potreby dokázal jazdiť mimoriadne úsporne aj veľmi svižne. Nikdy nenechal stáť.
Neviem, či ste na ňom vôbec jazdili. Na fotkách je na pozadí aj more a sú príliš profesionálne. Zrejme nie vaše. A o popise jazdy je tam minimum.
Len taká poznámočka ohľadom spotreby. Presnosť palubného počítača VW bola podľa mojich skúseností vždy -1 liter. To by zodpovedalo aj spotreba auta s týmto motorom. 7 litrov by bola stále veľmi dobrá hodnota.
Niekedy som jazdil na Bora 1.4 a to bolo tragické auto ohľadom motora. Kamión predbehnúť takmer nemožné a spotreba 10l. Toto vyzerá podstatne lepšie :)
Bleu powered - ako ekologicky poháňané. Slovná hračka v angličtine. Umocnené na druhú je rovanký výraz ako poháňané. Ako je aj Renault eco powered.
však to som myslel, že autor vynechal kopu vozidiel. Peugeot bol len príklad.
Ale vyskytuje...stačí si pozrieť cenník modelu 308SW, je dostupné v 7 miestnej verzii pre SK za cenu okolo 18 000euro...rovnako je dostupný aj Partner za cenu 14 500euro. Vynechanie týchto vozidiel je fušerina. V konkurenčnom periodiku bol dokonca dlhodobý test 308SW 7 miest.a 7 miestny partner je bežná vec, dokonca je na rovnakom podvozku ako tu uverejnená 5008.
Ja by som sa pozrel na vodiča autobusu a toho, kto tam kreslil dopravné značenie. Autobus stál na prechode pre chodcov. Dievčatá vošli do dráhy vozidlu mimo prechodu spoza autobusu. Autobus im znemožnil ísť po prechode a mať z neho potrebný výhľad. Predpisy porušili vodič auta, autobusár a žiaľ aj samotné dievčatá. Každý rok zahynú deti pri podobnej situácii a nič sa nerieši. Prechod má byť ďalej od zastávky, medzi prechodom a autobusom zábradlie, nech sa nedá ísť popred bus a pred prechodom ten jemný retardér, aby rýchla jazda bola mimoriadne nepríjemná.
Odporúčame