Povedali progresívci v ostatnom čase niečo zaujímavé? Podali podnetné návrhy na riešenie mizernej situácie? Urobili aj niečo iné ako to, že nechali oblepiť Slovensko plagátmi Šimečka? Na základe čoho majú progresívci také preferencie?
Odpoveď je jednoduchá. Na ostatnom zasadnutí Globsecu bol aj mladý Soros, ktorého otec je priateľom starého Šimečku (podľa jeho vyjadrenia). A výsledok sa dostaví. Soros má peniaze a o tie majú záujem médiá aj prieskumné agentúry. A preferencie porastú.
Volebnú kampaň Čaputovej a progresivistu Vallu (primátor Bratislavy) robila izraelská PR agentúra Arona Shaviva. Služby tejto firmy využívali politici v Poľsku, USA, na Cypre. Neviem, či progresívci pokračujú v spolupráci s touto agentúrou alebo si najali inú, veď peniaze nechýbajú. A môžeme očakávať, že títo profesionáli sa nebudú štítiť ničoho a kampaň bude divoká.